دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی اکانت جیمیل هک شده گوشی الجی

اگر حساب جیمیل شما حتی پس از پیروی از نکات ما برای ایمن کردن حساب جیمیل در برابر هکرها هک شده است، نگران نباشید ما اینجا هستیم تا بیشتر کمک کنیم. شما می توانید حساب کاربری هک شده جیمیل خود را بازیابی کنید و در کمترین زمان دوباره به آن دسترسی پیدا کنید. گوگل بازیابی اکانت جیمیل شما را بسیار آسان می کند حتی اگر تمام جزئیات آن تغییر کند. در این مقاله، روند بازیابی اکانت جیمیل هک شده گوشی الجی و ایمن سازی آن را برای جلوگیری از تهدیدات بعدی به شما آموزش خواهیم داد.

بازیابی اکانت جیمیل هک شده گوشی

بازیابی اکانت جیمیل هک شده گوشی و بررسی اولیه

برای بازیابی اکانت جیمیل هک شده گوشی ابتدا، مطمئن شوید که شخصی حساب جیمیل شما را قبل از انجام مراحل بازیابی هک کرده است. در زیر چند فاکتور وجود دارد که نشان می دهد حساب شما هک شده است:

  • فعالیت غیرمعمولی در حساب خود پیدا کرده‌اید، مانند ایمیل‌هایی که ارسال آن را به خاطر ندارید، تغییرات در تنظیمات Gmail یا تغییرات در برچسب‌ها.
  • هرزنامه به مخاطبین شما ارسال می شود.
  • Googleاطلاع داده است که رمز عبور شما تغییر کرده یا فعالیت مشکوکی حساب شناسایی شده است.
  • در آخرین فعالیت حساب شما، جلساتی وجود دارد که نمی‌شناسید یا دستگاه‌هایی به حسابتان متصل هستند که نمی‌شناسید.
  • حتی زمانی که رمز عبور درست را وارد می کنید، نمی توانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

بازیابی اکانت جیمیل هک شده گوشی الجی

پس از تأیید هک شدن حساب شما، اجازه دهید آن را بازیابی کنید:

دسترسی به حساب

اگر همچنان می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید و فعالیت مشکوکی پیدا کردید، به شما توصیه می‌کنم فوراً بررسی امنیتی Google Gmail را برای ایمن کردن حساب Gmail خود انجام دهید. اقدامات انجام شده در بررسی امنیتی بیش از حد کافی برای ایمن کردن حساب جیمیل شما و بیرون راندن هکر است. در زیر توضیح داده شده است که چگونه باید هر مرحله را انجام دهید:

بخوانید  ترفندهای کاربردی G8S ThinQ

مرحله شماره 1 تغییر رمز عبور: در اینجا بر روی “تغییر رمز عبور” کلیک کنید و رمز عبور جدید را وارد کنید. مطمئن شوید که یک رمز عبور قوی با کلمات، کاراکترها و اعداد تصادفی انتخاب کرده اید.

مرحله شماره 2 گزینه های بازیابی حساب را بررسی کنید: ایمیل بازیابی و شماره تلفن را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ تغییری وجود ندارد. اگر اصلاً گزینه های بازیابی را تنظیم نکرده اید، لطفاً فوراً این کار را انجام دهید. اگر در تلاش برای هک کردن حساب کاربری خود را قفل کنید، آنها بسیار کمک خواهند کرد.

مرحله شماره 3 بررسی مجوزهای حساب: در اینجا تمام مجوزهایی را که به برنامه ها و سرویس های شخص ثالث برای دسترسی به حساب خود داده اید، مشاهده خواهید کرد. در کنار هر سرویسی که دیگر استفاده نمی‌کنید یا اصلاً نمی‌شناسید، روی «حذف» کلیک کنید.

مرحله شماره 4 تنظیمات Gmail را بررسی کنید: Google به طور خودکار تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی Gmail را بررسی می کند و در صورت فعال بودن هرگونه تنظیم مخرب به شما اطلاع می دهد. پس از طی مراحل بالا و انجام اقدامات صحیح، حساب جیمیل شما باید ایمن باشد.

خارج شدن شما از حساب

برای بازیابی اکانت جیمیل هک شده گوشی اگر حساب جیمیل شما به خطر افتاده است و هکر نیز شما را از آن قفل کرده است، می توانید از طریق فرم بازیابی حساب Google برای بازیابی رمز عبور Gmail بروید.

هنگام تلاش برای ورود به سیستم، روی دکمه “نیاز به کمک” کلیک کنید تا فرم بازیابی باز شود. همچنین می‌توانید مستقیماً روی پیوند فرم بازیابی Google برای دسترسی به آن کلیک کنید. در اینجا راه های مختلفی برای بازیابی حساب خود پیدا خواهید کرد. اگر گزینه‌های بازیابی راه‌اندازی (که در بالا به آن اشاره کردیم) دارید، Google سعی می‌کند از آن برای بازیابی حساب شما استفاده کند.

بخوانید  اخطار ویروس در گوشی الجی

در غیر این صورت، می توانید به سوالاتی مانند آخرین رمز عبوری که به خاطر می آورید یا چه زمانی حساب را ایجاد کرده اید پاسخ دهید. اگر به این سوالات درست پاسخ دهید، گوگل گوشی الجی به شما کمک می کند تا حساب خود را بازیابی و ایمن کنید.

تعمیرات گوشی الجی

ایمیل کردن حساب جیمیل

برای بازیابی اکانت جیمیل هک شده گوشی هنگامی که حساب خود را با موفقیت بازیابی کردید، زمان آن است که آن را ایمن کنید تا از تکرار این اتفاق جلوگیری کنید. بهترین کاری که می توانید برای ایمن سازی حساب خود انجام دهید این است که تأیید صحت 2 مرحله ای Google را فعال کنید تا حساب شما بی خطا باشد. پس از فعال شدن، باید با استفاده از رمز عبور و کدی که به تلفن شما ارسال شده است، به حساب Google خود وارد شوید. این کار هک کردن حساب شما را برای هکرها تقریبا غیرممکن می کند زیرا به رمز عبور و دسترسی فیزیکی شما به تلفن شما نیاز دارند.

برای محافظت از حساب خود در برابر هکرها، مقاله نکات امنیتی Gmail ما را بررسی کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که همه اقدامات امنیتی را هم برای حساب اصلی جیمیل و هم برای حساب ایمیل بازیابی اعمال می‌کنید. اگر حساب ایمیل بازیابی هک شود، حساب اصلی شما نیز به راحتی هک می شود. همچنین به شما توصیه می‌کنم رایانه شخصی خود را با یک برنامه آنتی ویروس خوب اسکن کنید تا مطمئن شوید که هیچ بدافزاری وجود ندارد که فعالیت شما را زیر نظر داشته باشد یا اطلاعات شما را سرقت کند.

بخوانید  افزایش فضای داخلی گوشی

بازیابی اکانت جیمیل هک شده گوشی الجی

برای بازیابی اکانت جیمیل هک شده گوشی حساب جیمیل گوشی الجی شما بسیار حساس است زیرا از آن برای ایجاد سایر حساب‌های آنلاین استفاده می‌کنید و با آن می‌توانید به تمام سرویس‌های Google دسترسی پیدا کنید. حتی اگر اشاره ای دریافت کردید که حساب جیمیل شما هک شده است، باید اقدامات مناسب را برای ایمن سازی آن انجام دهید. اگر شخصی حتی برای چند دقیقه اکانت جیمیل شما را هک کند، برای سرقت داده های مهم و ایجاد خرابی کافی است.

آیا توانستید حساب جیمیل خود را بازیابی کنید؟ اگر هنوز به دلایلی در بیرون قفل هستید، در نظرات به ما اطلاع دهید. ما ممکنه که قادر باشیم کمک کنیم.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض کابل اتصال گوشی WiFi Nexus 5

0/5 (0 نقد و بررسی)