دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر برد گوشی

برد در واقع موظف است که هماهنگی لازم بین سایر اجزای گوشی را فراهم کرده و بدین ترتیب، عملکردهای مختلف دستگاه را امکان پذیر نماید. اجزای برد موبایل با هم در ارتباط بوده و خرابی یا نقص هر یک از آن ها، روی سایر بخش ها تأثیر منفی می گذارد. از طرفی تعمیر این بخش ها هم نیاز به مهارت بالا داشته و باید با دقت انجام گردد.

برد موبایل

از آن جا که برد از قطعات مختلفی تشکیل شده است بنابراین خرابی هرکدام از اجزای آن گوشی را با مشکل روبرو می کند و عیب یابی و رفع مشکل توسط متخصصین صورت می گیرد. در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد، راهی جز تعویض برد نخواهد بود.

علامت هایی که نشان می دهد برد گوشی خراب است:

  • رستارت شدن اتوماتیک و هنگی
  • خاموشی کامل دستگاه
  • پاک نشدن اطلاعات بعد از ریست فکتوری
  • خاموشی خود به خود
  • گوشی بعد از روشن شدن روی تصویر لوگو گیر می کند.
  • مشاهده پیغام Encrypt Uncuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  • ویبره های متوالی هنگام بالا آمدن گوشی

شایع ترین دلایل خرابی برد و سوختن آن استفاده از شارژر های غیر استاندارد، آب خوردگی، ضربه فیزیکی، بازی های سنگین و باتری های خراب به آن می باشد.

اگر با بررسی کارشناسان تصمیم به تعویض برد گرفته شود، هزینه این تعویض بسیار زیاد بوده و بهترین کار خرید یک گوشی جدید می باشد.

حافظه در موبایل

سه نوع حافظه در گوشی وجود دارد که شامل حافظه رم، مموری کارت یا حافظه خارجی و حافظه داخلی (EMMC) می باشد. به حافظه EMMC در اصطلاح امروزی هارد گفته می شود اما با هاردی که در کامپیوتر است تفاوت دارد. در رایانه با یک قطعه مکانیکی سر و کار داریم. حافظه EMMC انوع مختلفی دارد که می توان به این موارد می توان اشاره کرد: BGA 153، BGA 162، BGA 221

مرکز تعمیرات با بیش از 15 تکنسین آموزش دیده و مجرب در بخش های تخصصی ارائه خدمات تعمیرات موبایل و تبلت، لپ تاپ و نوت بوک، تلویزیون و سینما خانگی، مانیتور، پرینتر و فتوکپی، لوازم الکترونیکی در کوتاه ترین زمان با تعرفه اتحادیه و ضمانت تعمیر و در صورت نیاز برای سهولت در رفاه و ارائه خدمات بهتر مشتری ارسال پیک برای دریافت دستگاه معیوب و تحویل در محل دستگاه تعمیر می شود.

در صورت خرابی دستگاه مشتری با مرکز تماس گرفته و مشکل دستگاه را اعلام می کند. کارشناسان مشاوره های لازم را در مورد اقدامات اولیه انجام می دهند. پس از تحویل دستگاه آسیب دیده تعمیرکاران با استفاده از تجهیزات پیشرفته و هوشمند به بررسی و عیب یابی دستگاه می پردازند. در مرکز تعمیرات الجی دستگاه آسیب دیده توسط تکنسین های تعمیر با استفاده از تجهیزات بروز تعمیر می شود. پس از تعمیر دستگاه با ضمانت تحویل داده می شود.