دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویژگی هیجان انگیز اندروید 12 بتا گوشی الجی

هر آپدیت اندروید چندین ویژگی جدید را با خود به ارمغان می آورد و آپدیت امسال نیز تفاوتی ندارد. گوگل از انتشار اندروید 12 بتا گوشی الجی خبر داده است که چندین ویژگی جدید را به همراه دارد که حتی نامشان را نشنیده اید.

اندروید 12 بتا گوشی الجی
اندروید 12 بتا گوشی الجی

گوگل در رویداد I/O خود، اندروید 12 بتا را معرفی کرد

در اندروید 12 بتا گوشی اگر رویداد I/O گوگل را برای امسال دنبال کرده باشید، احتمالاً از برخی از مواردی که این شرکت در آنجا اعلام کرده است آگاه هستید. یکی از اعلان‌های مهم اندروید 12 بتا بود، زیرا این به طور کامل نحوه عملکرد گوشی الجی اندرویدی شما را تغییر می‌دهد.  گوگل این نسخه از اندروید را در The Keyword اینگونه توصیف می کند:

ویژگی های جدید اندروید 12 بتا

آنچه در نسخه 12 بتا تغییر کرده است، طراحی رابط کاربری است. چند تغییر دیگر نیز در این آپدیت وجود دارد. تغییر ویژگی های رابط کاربری می تواند تجربه ی متفاوتی از ایکن ها و منو را در اختیار شما قرار دهد. همچنین با تغییر این دو مورد می توانید مشاهده کنید که نوتفیکیشن تلفن شما نیز دچار تغییر و بروزرسانی شده است و می توانید از موارد بسیار جدیدتر و متنوع تر استفاده نمایید.

گزینه های سفارشی سازی بهتر

در اندروید 12 بتا گوشی الجی یکی از بسیاری از مواردی که در مورد این به‌روزرسانی دوست دارید، قابلیت شخصی‌سازی کامل گوشی الجی اندرویدی خود است. اکنون می توانید گوشی الجی خود را با پالت های رنگی سفارشی و برخی از ویجت های بازطراحی شده شخصی سازی کنید.

بخوانید  آموزش اسکرین شات صفحه گوشی

در این نسخه، شما اساسا فقط باید یک کاغذ دیواری را انتخاب کنید و سیستم ترکیب رنگ های دیگری را برای شما پیدا خواهد کرد. به طور خودکار آن رنگ ها را در قسمت های مختلف دستگاه شما اعمال می کند، از جمله سایه اعلان و صفحه قفل.

انیمیشن های بدون تاخیر

اندروید 12 بتا انیمیشن‌های روانی را ارائه می‌کند تا مشکل تاخیر در گوشی الجی خود نداشته باشید. هر ضربه بر روی تلفن شما پاسخ سریعتر و نرم تری خواهد داشت و باعث می شود احساس کنید در حال لمس یک موجود زنده هستید.

تغییرات در گزینه های سیستم

برخی از مکان‌های سیستم مانند اعلانات و منوی تنظیمات سریع گزینه‌های جدیدی دریافت می‌کنند. در سایه اعلان، اکنون دید بهتری از هشدارهای برنامه خود دارید. در تنظیمات سریع، Google گزینه‌های Google Pay و Home Controls را اضافه کرده است تا کار با این موارد را برای شما سریع‌تر کند.

گزینه های حریم خصوصی را کنترل کنید

با این نسخه اندروید، اکنون گزینه های حفظ حریم خصوصی بیشتر و بهتری برای گوشی الجی خود دارید. اکنون می توانید کنترل کنید که چه برنامه ای به چه سنسوری در دستگاه دسترسی دارد. داشبورد حریم خصوصی به شما امکان می دهد مجوزهای مختلف را برای برنامه های نصب شده خود مشاهده، اعطا و لغو کنید. این یک گام واقعا بزرگ برای ایمن‌تر کردن تلفن‌های اندرویدی و تمرکز بیشتر بر حریم خصوصی است.

بسته‌های بتا اندروید 12 فراتر از پیشرفت‌های طراحی هستند

در اندروید 12 بتا گوشی علاوه بر آنچه در بالا خواندید، چیزهای زیادی برای بررسی در نسخه بتا اندروید 12 وجود دارد. اگر گوشی الجی سازگار دارید، مطمئن شوید که این به روز رسانی مهم اندروید را از دست ندهید.

بخوانید  تعویض سوکت هندزفری Nexus 4

مقالات برتر آموزش تعویض برد منطقی LG G3

0/5 (0 نقد و بررسی)