دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض قاب گوشی

شکستن قاب و درب پشتی گوشی از جمله مواردی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. بسیاری کاربران عادت دارند به همان صورت از گوشی استفاده کنند و برای تعمیر آن اقدام خاصی انجام نمی دهند. آسیب دیدگی قاب موبایل علاوه بر جنبه ظاهری زشتی که ایجاد می کند، ممکن است منجر به ایراد و خرابی سایر قطعات حساس گوشی که اتصالات نزدیک و چسبیده به قاب دارند، شود.  در صورتی که قاب به خصوص درب پشتی قیمت بالایی ندارند. تعمیر و تعویض قاب در مرکز تعمیرات الجی با هزینه نه چندان زیاد صورت گرفته و البته از به وجود آمدن مشکلات جدید نیز جلوگیزی می شود.

قاب گوشی

اولین مشکی که بعد از شکستن قاب گوشی به وجود می آید ظاهر موبایل به طور کامل تغییر می کند اما مهم ترین مشکلاتی که برای گوشی پیش می آید موارد زیر است:

  1. قابلیت ضد آب بودن گوشی از بین می رود.

زمانی که درب پشتی قاب دچار شکستگی و ترک خوردگی می شود، گوشی از حالت آب خوردگی خارج می گردد و از آن جایی که اطراف قاب پشتی دارای لایه های پلاستیکی که از نفوذ اب جلوگیری می کند، هنگام تعمیر باید مراقبت این پلاستیک ها بود و بعد از تعمیر این لایه ها سرجای خود قرار گرفته و گوشی به حالت ضد آب برمی گردد.

       2. آسیب دیدن به باتری گوشی

شل شدن، ترک خوردن و شکستن کناره های آن باعث می شود درب پشت گوشی به راحتی باز شده و باتری خاج گردد، همینطور وارد شدن ضربه نیز به باتری آسیب وارد می کند.

هزینه تعویض قاب گوشی زیاد نیست و می دانید که عوض کردن قاب به خصوص درب پشتی فقط به خاطر شکستن آن نیست بلکه می تواند جنبه ظاهری و زیبایی داشته باشد و برای از بین بردن خش و خط های افتاده روی گوشی نیز تعویض صورت گیرد.

اکثر محافظ و گارد از پلاستیک ساخته شده اند. گارد های پلاستیکی می توانند از ضربه های وارده هنگام سقوط یا در برابر اصابت با یک جسم سخت جلوگیری کنند یا کاهش دهند. اما مشکل عدم جریان هوا در آن ها وجود دارد و  گرما را در خود نگه می دارد در نتیجه هنگامی که از گوشی استفاده می کنید راهی برای کاهش دما دستگاه وجود نخواهد داشت.

باور اشتباهی وجود دارد که تعویض قاب باعث می شود گوشی کیفیت اولیه خود را ازدست بدهد و دیگر ضد آب محسوب نشود. اما این اشتباه است. متأسفانه برخی از تعمیرکاران لاستیک های کناره موبایل را بعد از تعمیر سرجایش نمی گذارند و فضای خالی بین قاب و بدنه قابل مشاهده می باشد. در صورتی که در مرکز تعمیرات الجی چنین مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.

نحوه و مدت زمان تعویض قاب گوشی

برای تعویض قاب و شاسی باید کل اجزای گوشی مثل باتری، ال سی دی، برد و غیره باز شوند. بنابراین مدت زمان تعویض بسته به مدل متفاوت است اما به طور کلی حداکثر زمان برای تعویض گوشی های کم ریسک یک ساعت بوده و برای گوشی های پر ریسک تا یک روز هم ممکن است طول بکشد.

مرکز تعمیرات با بیش از 15 تکنسین آموزش دیده و مجرب در بخش های تخصصی ارائه خدمات تعمیرات موبایل و تبلت، لپ تاپ و نوت بوک، تلویزیون و سینما خانگی، مانیتور، پرینتر و فتوکپی، لوازم الکترونیکی در کوتاه ترین زمان با تعرفه اتحادیه و ضمانت تعمیر و در صورت نیاز برای سهولت در رفاه و ارائه خدمات بهتر مشتری ارسال پیک برای دریافت دستگاه معیوب و تحویل در محل دستگاه تعمیر می شود.

در صورت خرابی دستگاه مشتری با مرکز تماس گرفته و مشکل دستگاه را اعلام می کند. کارشناسان مشاوره های لازم را در مورد اقدامات اولیه انجام می دهند. پس از تحویل دستگاه آسیب دیده تعمیرکاران با استفاده از تجهیزات پیشرفته و هوشمند به بررسی و عیب یابی دستگاه می پردازند. در مرکز تعمیرات الجی دستگاه آسیب دیده توسط تکنسین های تعمیر با استفاده از تجهیزات بروز تعمیر می شود. پس از تعمیر دستگاه با ضمانت تحویل داده می شود.