دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی از جمله قطعات حساس است که در برخی مدل ها تاچ و ال س دی به هم پیوسته و در برخی جدا می باشند. صفحه نمایش به دلایل مختلفی دچار آسیب می شوند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. علاوه بر مشکلات برد این قطعه، شکستن ال سی دی نیز می تواند یکی از خرابی های آن باشد و متأسفانه باید گفت در اغلب موارد، امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد.

تعمیرات گوشی ال جی

تعویض گلس در دو حالت انجام می شود، اولین حالت این است که شیشه بیرونی یا همان گلس شکسته باشد. در صورت بروز چنین حالتی چون هیچ آسیبی به ال سی دی وارد نشده است تعویض گلس به راحتی انجام می گیرد. حالت دوم به این صورت است که ال سی دی تصویر دارد و تاچ نیز کار می کند اما گلس داخلی که مربوط به  فناوری گوریلا گلس بوده دچار آسیب شده است.

تعویض یا تعمیر صفحه نمایش بستگی به نوع خرابی که برای آن پیش می آید دارد. در صورت خرابی ال سی دی و تاچ باید کاملاً تعویض گردد و متأسفانه قابل تعویض نیستند.

آب خوردگی گوشی در اثر نفوذ آب به داخل گوشی رخ می دهد و علاوه بر آسیب به برد، صفحه نمایش را نیز تحت تأثیر قرار می دهد و موجب سوختگی پنل صفحه نمایش می گردد. در صورت افتادن گوشی درون آب فوراً آن را خاموش و سعی نکنید آن را دستکاری کنید.

قیمت صفحه نمایش در مدل های مختلف متفاوت است. معمولاً با بالا رفتن مدل گوشی سایز صفحه هم بزرگتر می شود و در نتیجه هزینه خرید ال سی دی جدید و اجرت تعویض آن هم بالاتر می رود. در صورتی که از قطعات دست دوم استفاده شود، قیمت کمتر خواهد بود.

تفاوت صفحه نمایش آمولد با ال سی دی

AMOLED تکنولوژی جدیدی است و مهم ترین تفاوت این صفحه نمایش نسبت به IPS LCD این است که دیگر خبری از نور پس زمینه نیست و از آنجا که خود پیکسل ها نور تولید می کنند امکان روشن و خاموش شدن پیکسل ها به صورت مجزا از هم وجود دارد. به طور معمول رنگ ها در صفحه نمایش AMOLED روشن تر و غلیظ تر است ولی مهم ترین مزیت فناوری IPS LCD باز تولید دقیق، صحیح و طبیعی تر رنگ است. هزینه تعمیر صفحه نمایش های AMOLED به مراتب بیشتر از IPS LCD می باشد.

مرکز تعمیرات با بیش از 15 تکنسین آموزش دیده و مجرب در بخش های تخصصی ارائه خدمات تعمیرات موبایل و تبلت، لپ تاپ و نوت بوک، تلویزیون و سینما خانگی، مانیتور، پرینتر و فتوکپی، لوازم الکترونیکی در کوتاه ترین زمان با تعرفه اتحادیه و ضمانت تعمیر و در صورت نیاز برای سهولت در رفاه و ارائه خدمات بهتر مشتری ارسال پیک برای دریافت دستگاه معیوب و تحویل در محل دستگاه تعمیر می شود.

در صورت خرابی دستگاه مشتری با مرکز تماس گرفته و مشکل دستگاه را اعلام می کند. کارشناسان مشاوره های لازم را در مورد اقدامات اولیه انجام می دهند. پس از تحویل دستگاه آسیب دیده تعمیرکاران با استفاده از تجهیزات پیشرفته و هوشمند به بررسی و عیب یابی دستگاه می پردازند. در مرکز تعمیرات الجی دستگاه آسیب دیده توسط تکنسین های تعمیر با استفاده از تجهیزات بروز تعمیر می شود. پس از تعمیر دستگاه با ضمانت تحویل داده می شود.