دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دریافت نکردن اندورید 12 گوشی الجی

از زمان عرضه تا به امروز، اندروید عملکرد بصری و مفهومی خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است. آخرین به روز رسانی سیستم عامل همیشه برای شما به عنوان یک کاربر اندروید جذاب خواهد بود. در بیشتر موارد، حق با شماست از این نظر که هر نرم افزاری نیاز به نگهداری و بهبود با گذشت زمان دارد. به همین دلیل است که گوگل در وهله اول آن را اغلب به روز می کند. ممکن است بعد از آپدیت متوجه چند تغییر قابل توجه در ظاهر و عملکرد گوشی الجی خود شوید. با این حال، آیا درست است که بگوییم به روز رسانی سیستم عامل برای گوشی الجی شما ضروری است؟ دریافت نکردن اندورید 12 گوشی الجی به چه علت است؟

دریافت نکردن اندورید 12 گوشی الجی
دریافت نکردن اندورید 12 گوشی الجی

چرا به آخرین نسخه اندروید نیاز ندارید

در دریافت نکردن اندورید 12 گوشی الجی بسیاری از گوشی الجی ها تنها به یک یا دو به روز رسانی محدود می شوند، یا گاهی اوقات هیچ به روز رسانی نمی شوند. اما در حالی که همه ما دوست داریم به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدیدی را که ارائه می‌کنند دریافت کنیم، دلایل متعددی وجود دارد که چرا آن‌طور که بسیاری از مردم فکر می‌کنند اهمیت ندارند.

تقریباً همه برنامه ها هنوز روی نسخه قدیمی سیستم عامل کار می کنند

با انتشار نسخه جدید اندروید، تلفن شما ناگهان از کار نخواهد افتاد. نسخه های قدیمی تر برای سال ها پشتیبانی می شوند. تقریباً در همه موارد، برنامه های شما در نسخه فعلی اندروید شما کاملاً خوب کار می کنند. برای توسعه دهندگان برنامه منطقی نیست که به پشتیبانی از نسخه های قدیمی سیستم عامل پایان دهند زیرا در صورت انجام این کار، تعداد زیادی از کاربران را از دست می دهند.

بخوانید  مدیریت حافظه در گوشي LG G4 

بنابراین به احتمال زیاد دریافت نکردن به‌روزرسانی مانعی برای دانلود و استفاده از برنامه‌ها از Google Play نخواهد داشت. و اگر همه برنامه‌های شما روی نسخه قدیمی اندروید شما اجرا می‌شوند، به وضوح ارزش حفظ کردن آن را دارد.

به روز رسانی های امنیتی مهم تر هستند

در دریافت نکردن اندورید 12 گوشی الجی مهم ترین نوع به روز رسانی، به روز رسانی امنیتی است. برخلاف به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل، شما باید آن‌ها را نصب کنید تا گوشی الجی خود را از تهدیدات امنیتی بالقوه ایمن نگه دارید.

برخلاف به‌روزرسانی‌های سیستم عامل، وصله‌های امنیتی کل سیستم تلفن شما را تغییر نمی‌دهند. این تکه‌ها معمولاً سبک‌تر هستند و ارزش داشتن را دارند. بنابراین تا زمانی که گوشی الجی شما همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند، لازم نیست زیاد نگران به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل باشید.

پوست های سازنده اغلب مهمتر هستند

تنها چند تولیدکننده، مانند گوگل و موتورولا، نسخه تقریباً موجودی اندروید را اجرا می کنند که آخرین نسخه سیستم عامل را با شکوه تمام نشان می دهد.

همه سازندگان دیگر، مانند الجی با One UI و Oppo با ColorOS، پوسته های خود را در بالای اندروید اجرا می کنند، با ویژگی های منحصر به فرد خود و ظاهر خاص خود. آنها همیشه همه ویژگی ها را در اندروید پیاده سازی نمی کنند.

بنابراین پوست سازنده اغلب مهمتر از خود سیستم عامل اصلی است زیرا تقریباً همه چیز را در مورد تجربه کاربر دیکته می کند. ممکن است به‌روزرسانی‌هایی برای آن دریافت کنید، حتی اگر هنوز بر اساس نسخه قدیمی‌تر اندروید باشد.

نسخه سیستم عامل و ارائه ویژگی های جدیدی

در دریافت نکردن اندورید 12 گوشی الجی بسیاری از چیزهایی که تجربه اندروید را تشکیل می دهند در واقع از گوگل می آیند و مستقل از سیستم عامل هستند. اگر نمی توانید کل سیستم عامل خود را به روز کنید، مشکل بزرگی نیست زیرا خدمات Google Play شما به هر حال به روز رسانی های لازم را دریافت می کند. در نتیجه، به احتمال زیاد آخرین ویژگی‌های همه برنامه‌ها و سرویس‌های Google را در نسخه قدیمی‌تر سیستم عامل خود دریافت خواهید کرد. گوگل به پشتیبانی از حداقل سه نسخه آخر اندروید ادامه می دهد. بنابراین اگر گوشی الجی شما خیلی قدیمی نباشد، در امان هستید.

بخوانید  کند شدن موبایل ال جی

ممکن است سخت افزار مناسب نباشد

این نکته چیزی است که ممکن است بخواهید قبل از به روز رسانی گوشی الجی خود در نظر بگیرید. قابلیت‌های سخت‌افزاری گوشی الجی شما، مانند پردازنده و رم، پس از به‌روزرسانی ثابت باقی می‌مانند، اما در بیشتر مواقع، نسخه جدید سیستم عامل از نظر فضای ذخیره‌سازی و تعداد منابعی که استفاده می‌کند، سنگین‌تر خواهد بود.

بنابراین، خود سیستم عامل بیشتر از منابع سخت افزاری شما را مصرف می کند و به احتمال زیاد تلفن شما را کندتر می کند. اگر دستگاه شما از قبل قدیمی یا کند است، دریافت نکردن به‌روزرسانی در واقع می‌تواند چیز خوبی باشد.

نسخه های جدید اغلب باگ هستند

در دریافت نکردن اندورید 12 گوشی الجی هر بار که یک نرم افزار اصلی جدید منتشر می شود، باگ هایی در آن وجود دارد. این فقط در مورد گوگل صدق نمی‌کند—در اکثر شرکت‌های موجود هم همین‌طور است.

به عنوان مثال، مردم برای به روز رسانی نرم افزار خود از اندروید 10 به 11 عجله کردند اما در نهایت مشکلات زیادی را گزارش کردند. این به این دلیل است که به روز رسانی جدید باگ ها و نقص های زیادی داشت. کاربران نمی‌توانستند اسکرین‌شات بگیرند و برخی از برنامه‌ها که قبل از به‌روزرسانی خوب کار می‌کردند، همچنان خراب می‌شدند. این مشکلات به موقع برطرف می‌شوند، اما به‌روزرسانی‌ها همیشه هموار پیش نمی‌روند.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض پلاگین جک LG G3

0/5 (0 نقد و بررسی)