دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویژگی های گوشی الجی و آسان تر کردن زندگی

ویژگی های گوشی الجی . روزهایی که به روزنامه برای خواندن اخبار، ساعت مچی برای زمان بندی و تقویم برای تاریخ ها نیاز داشتید، گذشته است. حالا همه ما از صبح تا شب به تلفن همراه وابسته هستیم. تلفن های همراه به دستیار شخصی ما تبدیل شده اند. تعداد زیادی ویژگی تلفن همراه وجود دارد که زندگی ما را آسان و بدون دردسر کرده است.

ویژگی های گوشی الجی
ویژگی های گوشی الجی

ویژگی های اندروید که می تواند زندگی روزمره شما را آسان کند

ویژگی گوشی الجی اندروید ابزارها و پیکربندی های بسیار زیادی دارد که ما از برخی از آنها استفاده نمی کنیم و برخی از آنها از ما پنهان هستند. ما لیستی از ویژگی های شگفت انگیز اندروید را در رابطه با زندگی روزمره شما ایجاد کرده ایم.

تغییرات بصری

این ویژگی گوشی الجی اندرویدی روی چندوظیفگی در تصویر در حالت تصویر (P-i-P) ​​تمرکز دارد. به شما امکان می دهد بیش از یک برنامه را روی صفحه بصری مدیریت کنید. می توانید یوتیوب را در یک صفحه نمایش کوچک مشاهده کنید و در همان زمان می توانید به Gmail یا فیس بوک خود در تمام صفحه دسترسی داشته باشید. اکنون می توانید با این قابلیت از عهده چندوظیفگی در گوشی اندرویدی خود برآیید.

کانال های اطلاع رسانی

اکنون می توانید اعلان های برنامه اندروید خود را سفارشی کنید، می توانید برنامه های غیر ضروری را برای اعلان ها مسدود کنید. برای مثال می توانید اعلان های گوگل کروم را مسدود کنید و اعلان ها را از واتس اپ فعال کنید.

Android Device Manager برای مکان یابی گوشی شما

این ویژگی به شما امکان می دهد تلفن را از راه دور ردیابی، پاک کنید، قفل کنید یا زنگ بزنید. می توانید این کار را با دستگاه اندرویدی انجام دهید یا به صفحه مدیریت دستگاه اندروید وارد شوید. با استفاده از این، می توانید تلفن خود را در جایی که قرار دارد پیدا کنید و اگر آن را در دستان اشتباهی یافتید، آن را قفل کنید.

بخوانید  علت خاموش شدن گوشی الجی

برنامه داده پس زمینه را توسط برنامه محدود کنید

اندروید به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی شما از داده‌های شما در پس‌زمینه استفاده کنند و این مشکل زمانی است که داده‌های تلفن همراه شما تمام می‌شود. ببینید کدام برنامه از داده های زیادی استفاده می کند و دکمه محدود کردن داده های برنامه پس زمینه را در جزئیات برنامه فعال کنید. شاید برخی از برنامه ها پس از فعال کردن این گزینه، آنطور که انتظار می رود کار نکنند.

ضبط صفحه

این به شما امکان می دهد همه چیز را روی صفحه ضبط کنید. هیچ برنامه داخلی برای ضبط وجود ندارد، می توانید آن را از فروشگاه Google Play دانلود کنید. هنگامی که ضبط صفحه در حال اجرا است، یک نماد در نوار وضعیت وجود خواهد داشت. به‌طور پیش‌فرض، وضوح وضوح صفحه نمایش اصلی خواهد بود، اما این قابل تنظیم است.

پیشنهاد مطالعه: نحوه رفع خرابی مداوم برنامه ها در گوشی الجی 

0/5 (0 نقد و بررسی)