دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تمیز کردن پورت شارژر گوشی الجی

تمیز کردن پورت شارژر گوشی. اگر گوشی الجی شما اخیراً شارژ نشده است یا هنگامی که آن را به رایانه وصل می کنید ظاهر نمی شود، و این می تواند نتیجه یک چیز باشد: درگاه شارژ تلفن کثیف است. و به همین سادگی، باید یاد بگیرید که چگونه درگاه شارژر تلفن را تمیز کنید تا در نهایت ضرر بیشتری نسبت به ضرر نداشته باشید.

گوشی الجی های هوشمند ما به ابزاری حیاتی در زندگی ما تبدیل شده اند. در واقع، به دلیل تطبیق پذیری و قابل حمل بودن، جایگزین بسیاری از گجت های قدیمی خوب شده است. از برقراری ارتباط گرفته تا انجام هر کار دیگری، تلفن همراه شما باید هر از چند گاهی آن را شارژ کنید تا زنده بماند. از این رو، زمانی که تلفن شما شارژ نمی شود، می تواند یک وضعیت نگران کننده باشد. با این وجود، تنها چیزی که بیشتر اوقات به آن نیاز دارید یک پورت شارژ تلفن همراه تمیز است. بله، باید گرد و غبار را از آن پورت بیرون بیاورید!

تمیز کردن پورت شارژر گوشی
تمیز کردن پورت شارژر گوشی

نشانه هایی که نشان می دهد باید درگاه شارژ گوشی الجی خود را تمیز کنید

یکی از نکات مهمی که برای تمیز کردن درگاه شارژ گوشی الجی خود نیاز دارید، زمانی است که شارژر خود را وصل می کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد. اما گاهی اوقات، ممکن است بیشتر از یک مشکل شارژ باشد. با گذشت زمان، در اینجا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد باید درگاه شارژ تلفن خود را تمیز کنید.

  • گوشی الجیت شارژ نمیشه
  • یا شاید واقعا کند شارژ می شود.
  • اعلان “OTG connected” را به طور مداوم نشان می دهد، حتی بدون اتصال دستگاه دیگری.
  • رایانه شخصی تلفن شما را نمی شناسد
  • و خیلی بیشتر.
بخوانید  3 روش عیب یابی کند بودن گوشی الجی

از آنجایی که درگاه شارژ به اندازه صفحه نمایش نیست که بتوانید آن را با پارچه پارچه ای پاک کنید، تمیز کردن پورت شارژر اندروید یا آیفون دشوار است. برای آسان کردن این کار، در چند دقیقه آینده شما را در مورد نحوه تمیز کردن پورت شارژر تلفن راهنمایی خواهیم کرد! کافی است روش های معرفی شده در این مقاله را دنبال کنید تا دوباره گوشی الجی خود را شارژ کنید!

نحوه تمیز کردن پورت شارژر گوشی الجی با قوطی فشرده

ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای تمیز کردن درگاه شارژ تلفن همراه، شلیک هوای خشک به پورت با استفاده از قوطی فشرده است. ساده است و وقت زیادی از شما نمی گیرد. این امر مستلزم خرید یک قوطی فشرده مقرون به صرفه به صورت آنلاین یا استفاده از آن است که در خانه دارید.

اگر با ابزار مورد نیاز آماده هستید، این مراحل را دنبال کنید تا نحوه تمیز کردن پورت شارژر تلفن با قوطی فشرده را بیاموزید:

  • گوشی الجی خود را خاموش کنید و چند دقیقه صبر کنید تا کاملا خاموش شود.
  • سپس قوطی فشرده شده را بگیرید و نازل آن را به سمت درگاه شارژ بگیرید.
  • در نهایت، چند عکس خوب به آن بدهید تا گرد و غبار و سایر ذرات بیرون بریزند.
  • دستگاه خود را دوباره روشن کنید و شارژر را وصل کنید تا ببینید آیا کار می کند یا خیر.

احتیاط: تا آنجا که به آن مربوط می شود، وسوسه نشوید که با دهان خود هوا را به درگاه شارژ دمید! که می تواند آسیب بیشتری به بار آورد تا سود. دمیدن کانکتور شارژر با دهان شبیه به ریختن عمدی آب در آن است. هوای دهان شما حاوی بخار آب است که ممکن است به کل پورت شارژ آسیب برساند.

بخوانید  بررسی LG Optimus G تا LG G7 ThinQ‌  

 اگر پس از دمیدن گرد و غبار از درگاه با قوطی فشرده، گوشی الجی شما همچنان شارژ نمی شود، روش بعدی زیر را امتحان کنید.

نحوه تمیز کردن پورت شارژ گوشی الجی با خلال دندان

روش دوم و آخری که به شما توصیه می کنیم برای تمیز کردن درگاه شارژ گوشی الجی خود در خانه امتحان کنید، استفاده از خلال دندان است. برخلاف قوطی فشرده، خلال دندان ممکن است به شما امکان دهد بیشتر گرد و غبار و پرز را از درگاه شارژ خارج کنید. این همچنین می تواند برای تشخیص ذرات چسبنده از پورت مفید باشد.

ما حدس می زنیم که شما یک خلال دندان در خانه دارید. اگر نه، یک چوب را در همان نزدیکی قرض بگیرید، سپس این مراحل را برای انجام کار دنبال کنید:

  • یک بار دیگر دستگاه خود را خاموش کنید.
  • حالا با خلال دندان در دست، آن را داخل پورت قرار دهید.
  • و از دیوار به دیوار، آن را به آرامی روی درگاه شارژ بمالید تا گرد و غبار از بین برود.

این کار را تا حد امکان به آرامی انجام دهید تا به هر قسمت از پورت آسیب نرسانید.

  • وقتی کارتان تمام شد، دستگاه را تکان دهید تا گرد و غبار پاک شود یا به سادگی هوای فشرده را یک بار دیگر به داخل آن دمید.

احتیاط! به غیر از خلال دندان از مواد دیگری استفاده نکنید. فرو بردن یک جسم فلزی در درگاه ممکن است باعث تداخل برق و آسیب رساندن به پورت یا بدتر از آن، گوشی الجی شما شود.

پیشنهاد مطالعه: آموزش نحوه انتقال فایل ها به کارت SD

بخوانید  مشکل اتصالات گوشی ال جی
0/5 (0 نقد و بررسی)