دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های سریعتر شارژ کردن گوشی الجی

روش های سریعتر شارژ کردن گوشی. آیا از ساعت ها شارژ گوشی الجی خود خسته شده اید و به این فکر می کنید که چگونه این فرآیند را تسریع کنید؟ در این مقاله متخصصان ما نکته مفید برای شارژ سریعتر گوشی الجی ارائه می کنند.

روش های سریعتر شارژ کردن گوشی
روش های سریعتر شارژ کردن گوشی

از استفاده از گوشی الجی در هنگام شارژ خودداری کنید

اولین نکته برای اینکه گوشی الجی شما سریعتر شارژ شود این است که از استفاده از آن در هنگام شارژ خودداری کنید. روشن کردن صفحه نمایش یکی از کم مصرف ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. اگر برای بررسی زمان یا اعلان‌ها آن را مکرر روشن کنید، گوشی الجی شما کندتر شارژ می‌شود.

اگر علاوه بر آن از برنامه های تخلیه باتری استفاده کنید، شارژ گوشی الجی شما حتی بیشتر طول می کشد. اپلیکیشن‌هایی مانند فیس‌بوک، پلتفرم‌های استریم و بازی‌های موبایل مقدار زیادی باتری مصرف می‌کنند. دفعه بعد که گوشی الجی خود را شارژ می کنید، سعی کنید به جای آن کتاب بخوانید!

گوشی الجی خود را در حالت هواپیما قرار دهید

نکته بعدی برای کمک به شارژ سریعتر گوشی الجی این است که آن را در حالت هواپیما قرار دهید. حتی زمانی که از تلفن خود استفاده نمی کنید، معمولاً به WiFi، LTE، 4G، بلوتوث، NFC و غیره متصل است و مقدار قابل توجهی از برق برای فعال نگه داشتن این اتصالات مصرف می کند.

حالت هواپیما به طور خودکار همه آن اتصالات را غیرفعال می کند و به تلفن امکان می دهد سریعتر شارژ شود. توجه داشته باشید که وقتی حالت هواپیما روشن است نمی توانید تماس یا پیامک دریافت کنید، بنابراین اگر انتظار تماس مهمی دارید، بهتر است از استفاده از این استراتژی خودداری کنید.

بخوانید  آموزش نحوه انتقال فایل ها به کارت SD

برای دسترسی به حالت هواپیما در آیفون، الجی یا سایر دستگاه های اندرویدی خود، به تنظیمات بروید. حالت هواپیما باید یکی از اولین گزینه ها باشد. به سادگی دکمه را بکشید تا روشن شود.

به جای پورت USB از شارژر دیواری استفاده کنید

اگر گوشی الجی شما به خوبی شارژ نمی شود، ممکن است بخواهید نگاهی به نحوه شارژ آن بیندازید. کارایی شارژ گوشی الجی از طریق پورت USB بسیار کمتر از شارژر دیواری است. استفاده از شارژر دیواری موثرتر است زیرا تلفن به جای عبور از پورت کامپیوتر مستقیماً به پریز برق وصل می شود.

مطمئن شوید که از شارژر دیواری سازگار با مدل تلفن همراه خود استفاده می کنید. به عنوان مثال، شارژرهای تبلت ممکن است برای گوشی الجی شما بسیار قدرتمند باشند و در نهایت به آن آسیب برسانند.

ایده خوبی است که به شارژرهایی از همان مارک دستگاه خود بچسبید. به عنوان مثال، شارژرهای دیواری شخص ثالث اغلب با مواد با کیفیت پایین تر از شارژرهای رسمی اپل و الجی ساخته می شوند.

گوشی الجی خود را به طور کامل خاموش کنید

یک راه جدی تر برای اینکه گوشی الجی شما سریعتر شارژ شود، خاموش کردن کامل آن در حین شارژ است. هنگامی که تلفن خاموش است، باتری به هیچ وجه استفاده نمی شود، بنابراین سرعت شارژ بهینه خواهد بود.

البته انتخاب این گزینه به این معنی است که شما اصلاً به گوشی الجی خود دسترسی نخواهید داشت که برای همه ایده آل نیست. اما اگر نیاز دارید دستگاه خود را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کنید، خاموش کردن آن بهترین راه حل است.

بخوانید  دلایل داغ شدن موبایل الجی

گوشی الجی خود را بیشتر و برای مدت زمان کوتاه تری شارژ کنید

برای بهینه سازی زمان شارژ گوشی الجی خود، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به جای یک بار طولانی، آن را در چند نوبت کوتاه شارژ کنید. در واقع بی فایده است که اجازه دهید تلفن خود تا 100 درصد شارژ شود. در حالت ایده آل، باید بین 40 تا 80 درصد نگه داشته شود تا عمر باتری بهینه شود.

این روش همچنین باعث صرفه جویی در زمان گرانبها می شود. شارژ کامل یک تلفن همراه بسته به مدل، یک ساعت و نیم تا 3 ساعت طول می کشد و اغلب دستگاه ها در ابتدا سریعتر از پایان شارژ می شوند. برای مثال، رسیدن از 50% به 70% ممکن است به همان میزان زمان نیاز داشته باشد که از 0% به 50% برسد. شارژ در چند مرحله سریع به شما امکان می دهد در زمان شارژ بهینه بمانید. برخی از دستگاه ها دارای قابلیت شارژ سریع نیز هستند که می تواند روند شارژ را بیش از پیش افزایش دهد.

گوشی الجی خود را در جای خنک شارژ کنید

به طور کلی توصیه می شود هنگام شارژ گوشی الجی خود را در جای خنک نگه دارید. محیطی که خیلی گرم است می تواند به باتری تلفن همراه شما آسیب برساند.

اگر هنگام شارژ گوشی الجی شما بسیار داغ می شود، سعی کنید قاب را بردارید تا کمی نفس بکشد. برای افزایش سرعت شارژ و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، آن را دور از نور خورشید روی سطح خنک قرار دهید.

بخوانید  نصب رام ال جی با برنامه LG Up 

پیشنهاد مطالعه: 8 نشانه نیاز به یک گوشی الجی جدید

0/5 (0 نقد و بررسی)