دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 گوشی منحنی  G FLEX

 گوشی منحنی  G FLEX ال جی‌

ابعاد گوشی G Flex ال جی‌ 8.7 × 81.6 × 160.5  میلیمتر  بوده، که  این اندازه از یک دستگاه شش اینچ انتظار می رود. تنها تفاوتی که طراحی اصلی G Flex با  ال جی G2 دارد، در انحنای ساختار آن می باشد.

این دستگاه از 2 G بزرگتر بوده ولی به موجب انحنای G Flex ، در حالت افقی در دست جای می گیرد و بعنوان یک گوشی مورد استفاده قرار می گیرد. در قاب جلو، حاشیه های باریکی را، در اطراف صفحه نمایش 6 اینچ می توان دید. بالای صفحه نمایش، خروجی صدای گوشی و لوگوی ال جی در نظر گرفته شده است.

ال جی G Flex گزینه‌های ارتباطی بسیاری داشته، که از آن جمله می توان به چهار باند   GSM/GPRS/EDGE  برای رومینگ جهانی، سه باند 3G با HSPA و دو باند 4G LTE  برای اینترنت سریع موبایل، اشاره کرد.


از دیگر امکانات این گوشی می توان به وجود دو باند Wi-Fi a/b/g/n/ac با Wi-Fi Direct ، DLNA  و قابلیت های Hotspot اشاره نمود. امکان کنترل یک شبکه DLNA   توسط Smartshare  فراهم شده و  Media را می توان از سایر دستگاه‌ها در موبایل، یا چیزی از مویایل را در سایر دستگاهها پخش نمود. تکنولوژی Wi-Fi Direct فراهم کننده ارتباط دستگاه ها با یکدیگر  بدون نیاز به یک Wi-Fi Hotspot  بوده، که برای آن، مجهز بودن یک دستگاه به قابلیت Wi-Fi Direct کافی می باشد.

با استفاده از این تکنولوژی امکان اشتراک حداکثر هشت دستگاه برای فایل‌های خود، بطور مطمئن و با سرعت کافی، وجود دارد. این گوشی دارای پشتیبانی از NFC بوذه و با NFC Beam کاربر می‌تواند برای اشتراک گذاشتن مخاطبین، URL، یادداشت‌ها، پیام‌ها، رویدادهای تقویم، درخواست تماس با یک گوشی دیگر که به NFC مجهز بوده یا یک برچسب را اقدام کند. ال جی G Flex برای ارتباطات معمولی، مبتنی بر Slimport بوده، که یک microUSB معمولی دارد.

بخوانید  شارژ باتری اندرویدی

اما در اصل که بنگریم، منویی مبتنی بر DisplayPort می باشد و به شما امکان خروجی ویدئو و صدا را بر روی یک صفحه نمایش بیرونی (توسط یک آداپتور) می دهد.

نرم افزار فرستنده IR و  QRemote

پورت USB ویژگی USB On-The-Go را نیز داشته و برای همین امر نیاز به یک آداپتور حس می شود، که باید آن را تهیه کنید، G Flex  برای کار با محتوای چندرسانه ای چندین روش دارد، نرم افزار فرستنده IR و  QRemote به گوشی، امکان کنترل کردنِ کل Setup چندرسانه ای تان، تلویزیون یا یک پروژکتور، استریو، پخش کننده دیسک، باکس های Set-top و حتی تهویه هوا، را می دهد.

دوربین

  ال جی زمان زیادی است، که از دکمه های روی صفحه نمایش بهره برده و با دلایل خاص خودش از ترتیب قدیمی Back ،Home  و منو هنوز استفاده کرده، که البته گزینه هایی برای شخصی کردن آن نیز وجود دارد. در بالای صفحه نمایش، می توان دوربین ثانویه 2.1MP  که دارای وضوح 1080P بوده، نورهشدار RGB و حسگر Proximity نور محیط، را دید. دوربین 13MP  در ال جی  G Flex یک دیافراگم f/2.4 دارد، که به فیلمبرداری حداکثر در 60fps  در وضوح 1080p می پردازد. این در حالی است که، این دوربین فاقد تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) و بر خلاف مدل  G2 می باشد.

بلندگو

در قاب پشت G Flex بلندگو قرار دارد. پایین این فبلت، یک پورت microUSB 2.0 با قابلیت Slimport  وجود دارد، یعنی با آداپتورهایی که مناسب هستند، به عنوان یک خروجی تلویزیون و USB host کار کرده و در پایین، نیز سوکت صوتی قرار گرفته، که مانند G2 می باشد. در بالای دستگاه، ورودی صدای گوشی و میکروفن ثانویه قرار دارند.

بخوانید  طراحی گوشی هوشمند

مزیت دیگر انحنای موجود در G Flex را می توان اینگونه مطرح کرد، که مزیت آن، دور نگه داشته شدن بخش عمده سطح، از یک میز  می باشد، به طوریکه با وارونه کردنG Flex  صفحه نمایش از سطح میز دور شده و اگر از طرف قاب پشت آن را بگذارید، قسمتی که در معرض خش قرار می گیرد، فقط قسمت میانی خواهد بود.

امکانات جدید گوشی منحنی  G FLEX ال جی، در یک نگاه

از امکانات گوشی جدید ال جی، می توان به طراحی بی نظیر خود،‌ صفحه نمایش لمسی خازنی که 6 اینچ منحنی POLED بوده، و دارای وضوح 720P  و همچنین 16 میلیون رنگ و شیشه  Gorilla،‌ نسخه 4.2.2 سیستم عامل آندروید Jelly Bean با منوی LG Optimus،‌ پردازنده چهار هسته‌ای 2.26GHZ Krait 400  و 2GB RAM، پردازنده گرافیک Adreno 330 و تراشه Qualcomm Snapdragon 800،‌ دوربین 13MP با کانون اتوماتیک، فلاش Geotagging ، Intelligent Auto ،LED، قابلیت  Time Catch، دیافراگم هوشمند و پانوراما  VR،‌ فیلمبرداری در وضوح 1080P  در 60fps  با کانون اتوماتیک مداوم و صدای استریو، حالت HDR، فیلمبرداری دوتایی و تثبیت کننده تصویر اپتیکال، دوربین ثانویه 2.1MP  با فیلمبرداری 1080P،‌ حافظه داخلی 32GB  که 24GB،‌ پورت  microUSB، پشتیبانی USB On-the-go ،USB Host، خروجی تلویزیون Slimport،‌ بلوتوث 4.0،‌ NFC،‌ WiFi Direct ،Wi-Fi a/b/g/n/ac و DLNA،‌ GPS با A-GPS و Glonass،‌ سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری،‌ رادیو FM استریو با RDS،‌ فرمان ‌های صوتی، ‌اجرای همزمان برنامه ها با ویژگی  Dual Window، نرم افزارهای کوچک با Qslide،‌ شتاب سنج و حسگر Proxiomity،‌ برطرف کردن نویز با میکروفن اختصاصی،‌ باطری Li-Po 3500mAh غیر قابل تعویض و فرستنده اینفرارد برای کنترل راه دور لوازم خانگی، اشاره نمود.

بخوانید   گوشی‌های Q Stylus ال‌جی
0/5 (0 نقد و بررسی)