دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پنج راه برای افزایش عمر باتری گوشی الجی

این برنامه‌ها گوشی الجی شما را برای مدت طولانی‌تری بین شارژ نگه می‌دارند و می‌توانند به طور کلی عملکرد را صاف کنند. اگر تا به حال متوجه شده اید که در حال اسکن یک اتاق برای یافتن پریزها هستید، یا نگران این هستید که چه مدت می توانید شارژ گوشی الجی خود را شارژ کنید، پس این مجموعه از برنامه های ذخیره باتری اندروید برای شما مناسب است. این برنامه‌ها حتی اگر یک ویژگی داخلی ذخیره‌سازی باتری برای کمک به شما در موقعیت‌های سخت داشته باشید، مفید هستند، و حتی اگر نرم‌افزار اندروید 6.0 مارشمالو را با Doze دارید، ویژگی داخلی Google برای توقف فرآیندهای تخلیه منابع در زمانی که شما به طور فعال از گوشی الجی خود استفاده نمی کنید. در حالی که هر دو فوق‌العاده هستند، می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید تا گوشی الجی خود را بین شارژ طولانی‌تر نگه دارید. در اینجا پنج مورد از برنامه های افزایش عمر باتری گوشی الجی است.

افزایش عمر باتری گوشی الجی
افزایش عمر باتری گوشی الجی

برنامه ی Greenify برای افزایش عمر باتری گوشی الجی

برای افزایش عمر باتری گوشی الجی Greenify با خودکار کردن فرآیند خواب زمستانی به جای توقف برنامه، به افزایش عمر باتری کمک می کند. مزیت این کار نسبت به برنامه‌های کشنده برنامه: تلفن شما نسبت به راه‌اندازی مجدد برنامه‌ای که متوقف کرده‌اید یا کشته‌اید، باتری کمتری مصرف می‌کند تا یک برنامه خواب را بیدار کند.

با Greenify، کاربران می‌توانند دست به انتخاب اپلیکیشن‌های با اولویت پایین‌تر چرت بزنند. با این حال، مراقب باشید – اگر برنامه‌هایی مانند ساعت زنگ دار یا برنامه‌های پیام‌رسانی را مانند من هر روز استفاده کنید، نمی‌خواهید در حالت خواب زمستانی قرار بگیرید.

برای کسانی از شما که در حال حاضر از مزایای Android 6.0 بهره می‌برند، Greenify با ویژگی‌های آزمایشی که در بالای عملکرد Doze قرار دارند، یک قدم فراتر می‌رود. برای مثال، Aggressive Doze تلفن شما را در عرض چند دقیقه پس از توقف استفاده از آن، به جای چند ساعت (مثل زمانی که خواب هستید) به حالت خواب زمستانی می‌اندازد. Hibernation کم عمق (برای کاربران قدرتمند) عملکردهای پس‌زمینه را بدون توقف کارها به حالت تعلیق در می‌آورد. یک نسخه حرفه ای وجود دارد، اما اگر در عملیات سیستم به خوبی مسلط نباشید، بهتر است از نسخه رایگان استفاده کنید.

بخوانید  نحوه بوت شدن و استفاده از حالت بازیابی گوشی الجی

ویژگی‌های برجسته: رویکرد تنظیم و فراموش کردن برنامه‌ها در حالت خواب زمستانی به جای توقف اجباری فرآیند مانند نرم‌افزار قاتل برنامه.

به ویجت صرفه جویی در باتری و نیرو بروید

برای افزایش عمر باتری گوشی الجی این برنامه صیقلی و بصری درجات مختلفی از صرفه جویی در باتری را ارائه می دهد. یک ضربه ساده به شما امکان می دهد حالت های از پیش تعیین شده را برای صرفه جویی در مصرف انرژی عمومی، فوق العاده و شدید تغییر دهید. به عنوان مثال، یک گیمر سنگین، ممکن است با حالت Extreme، پس انداز تهاجمی بیشتری را بخواهد. شما همچنین می توانید حالت سفارشی خود را ایجاد کنید.

Go Battery Saver & Power Widget برنامه های شما را زیر نظر دارد تا مشخص کند کدامیک بیشترین تأثیر را روی باتری دارند. با اختصاص امتیاز به باتری، برنامه مشخص می کند که برای افزایش عمر باتری، می خواهید کدام ویژگی ها را فعال یا غیرفعال کنید.

ضربه زدن روی دکمه بهینه‌سازی، در اصل، فرآیندهای غیرضروری و جذب کننده منابع را پاک می‌کند و می‌تواند یک ساعت یا بیشتر به شما بازگرداند. این برنامه همچنین دو ویجت صفحه اصلی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها به عنوان میانبر استفاده کنید، با گزینه ای برای خرید پوسته.

ویژگی‌های برجسته: ویجت‌های مفید، حالت‌های کاربری متعدد، رابط مدرن و بصری، پشتیبانی عالی از توسعه و تاریخچه به‌روزرسانی‌ها.

Avast Battery Saver

برای افزایش عمر باتری گوشی الجی این برنامه باتری که توسط شرکت امنیتی معروف Avast توسعه یافته است، در پیش‌بینی زمانی که کاربران باید گوشی الجی را برای شارژ وصل کنند، بسیار دقیق است.

اگرچه ممکن است به اندازه سایر ویژگی‌های موجود در این لیست ویژگی‌های منحصربه‌فرد ارائه ندهد، اما از مرکز همه‌کاره آن برای تنظیمات صرفه‌جویی در مصرف انرژی قدردانی می‌کنم (برخی نرم‌افزارهای تلفن این ویژگی‌ها را در زیر منوهای تنظیمات پخش می‌کنند).

Avast راهی سریع و آسان برای مدیریت گزینه هایی مانند Wi-Fi، روشنایی صفحه نمایش، همگام سازی و لرزش ارائه می دهد. اینها ممکن است به خودی خود شبیه به باتری نباشند، اما هر کدام نقش کوچکی در طول عمر شما با یک بار شارژ دارند.

بخوانید  5 دلیل کند بودن اینترنت Wi-Fi گوشی الجی

چهار نمایه از پیش تعیین شده (خانه، محل کار، شب و حالت اضطراری فوق العاده صرفه جویی) را می توان مطابق میل شما تنظیم کرد. بین نمایه‌ها به صورت دستی جابه‌جا شوید یا نمایه‌هایی را تنظیم کنید که با ورود به شبکه Wi-Fi خانه یا محل کارتان به‌طور خودکار روشن شوند. ویژگی‌های برجسته: تعویض خودکار پروفایل بر اساس Wi-Fi، نمای کلی همه کاره، خواندن دقیق باتری.

بهینه ساز باتری و شارژر تلفن DU

برای افزایش عمر باتری گوشی الجی این برنامه زیبا ظاهری ساده با تنظیمات و میانبرهای مناسب ارائه می دهد. با تعدادی نمایه از پیش تعیین شده، مثلاً برای محل کار و خانه، از شما استقبال می کند. مانند دیگران، می توانید حالت سفارشی خود را ایجاد کنید.

این برنامه همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا بررسی کنند و ببینند کدام برنامه‌ها انرژی بیشتری برای مصرف باتری دارند، یا کدام برنامه‌ها را می‌توان بدون تأثیر بر عملکرد به حالت تعلیق درآورد.

اگرچه مشتری رایگان ویژگی‌های کافی برای رضایت بیشتر افراد را ارائه می‌کند، نسخه پولی (3 دلار یا حدود 2 پوند و 4.25 دلار استرالیا) از طریق ویژگی‌های پیشرفته مانند پاک کردن خودکار برنامه‌ها و خدمات پس‌زمینه غیرضروری و به‌روزرسانی دستگاه، تا 70 درصد صرفه‌جویی در باتری بیشتر را وعده می‌دهد. تنظیمات.

ویژگی‌های برجسته: زیبایی‌شناسی فوق‌العاده، حالت‌های تعریف‌شده توسط کاربر اضافی، گزینه اضافه کردن ویژگی‌های ممتاز بدون پرداخت هزینه، چندین ویجت صفحه اصلی، ادغام صفحه قفل.

بهینه ساز و مدیر باتری سبز

برای افزایش عمر باتری گوشی الجی این برنامه رایگان که قبلاً با نام Battery Aid شناخته می شد، چند گزینه اضافی را برای کمک به کاهش ساعات اضافی ارائه می دهد. قابل ذکر است که به طور خودکار وای فای، بلوتوث و اتصالات داده گوشی الجی شما را در صورت عدم استفاده و برای مدت زمان مشخصی خاموش می کند. علاوه بر این، می‌توان از آن برای تغییر تنظیمات همگام‌سازی تلفن با حساب‌های ایمیل، عکس، موسیقی، کتاب و غیره استفاده کرد. اگر تلفن شما به طور مداوم سعی در همگام سازی کل حساب شما نداشته باشد، ذخیره باتری خود را به این سرعت مصرف نمی کنید.

بخوانید  پشیببان گیری گوشی الجی در 5 دقیقه

نسخه رایگان این برنامه میانبرهایی را برای گزینه های استاندارد تلفن شما مانند مهلت زمانی روشنایی صفحه نمایش و تنظیمات پایه خودرو ارائه می دهد. مطمئناً، می‌توانید تنظیمات گوشی الجی خود را جستجو کنید تا آنها را نیز پیدا کنید، اما Green Battery آنها را در یک مکان نگه می‌دارد.

به طور جداگانه، توسعه دهندگان یک حساب Google+ و یک انجمن بتا دارند که از آن برای آزمایش ویژگی های جدید نیز استفاده می کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید یک پیش نمایش مخفیانه از گزینه های آینده دریافت کنید، حتما ثبت نام کنید.

ویژگی های برجسته: از ظاهر و احساس Google استفاده می کند. یک مکان همه کاره برای تنظیمات معمول دستگاه؛ ساده و سرراست

سایر نکات و بهترین شیوه های افزایش عمر باتری گوشی الجی

این احتمال وجود دارد که بتوانید با تنظیم دستی چند تنظیمات روی دستگاه خود، عمر باتری را نیز افزایش دهید. تغییر به حالت هواپیما یا خاموش کردن ویژگی‌هایی مانند بلوتوث، NFC و GPS می‌تواند چند دقیقه یا بیشتر باتری را کم کند.

آیا تلفن شما تنظیم شده است که به طور خودکار روشنایی را تنظیم کند؟ آیا برنامه های رسانه های اجتماعی شما دائماً برای به روز رسانی پینگ می کنند؟ ممکن است از میزان کنترل شما بر برنامه ها و خدمات تلفن هوشمند خود شگفت زده شوید.

این غیرمعمول نیست که یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن ویژگی جدیدی را معرفی کند یا تنظیماتی را انجام دهد که روی باتری تأثیر بگذارد. در همین راستا، من همیشه به‌روزرسانی برنامه‌ها را به آخرین نسخه‌ها توصیه می‌کنم. گاهی اوقات این رفع اشکال کوچک می تواند به روش های بزرگ جواب دهد.

مقاله مورد علاقه: تعویض دکمه پشت دوربین موبایل

0/5 (0 نقد و بررسی)