دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پشیببان گیری گوشی الجی در 5 دقیقه

با ظهور گوشی های هوشمند، زندگی و کار مردم راحت تر شده است. ما برای ثبت لحظات فراموش نشدنی زندگی خود نیازی به همراه داشتن یک دوربین بی نظم نداریم و برای انجام کارهای خسته کننده خود مجبور نیستیم پشت کامپیوتر بنشینیم. هر روز، داده ها در تلفن شما اضافه، حذف یا تغییر می کنند. اگر شرایط غیرمنتظره ای باعث از کار افتادن یا آسیب دیدن گوشی الجی اندروید شود، این داده های مهم در خطر خواهند بود. به همین دلیل است که برای پشتیبان گیری از تلفن اندرویدی در مک به زمان و تلاش نیاز داریم. در اینجا ما روشهای برتر را برای یادگیری نحوه پشیببان گیری گوشی الجی فهرست می کنیم.

پشیببان گیری گوشی الجی

پشیببان گیری گوشی الجی در مک با نرم افزار پشتیبان گیری

برای پشیببان گیری گوشی الجی Backup Manager for Android (نسخه مک) از MobiKin یک ابزار حرفه ای برای پشتیبان گیری از تلفن اندروید در مک است. این به شما امکان می دهد تا انواع فایل های خاصی را قبل از انتقال آنها به رایانه Mac انتخاب کنید. علاوه بر این، با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی داده ها را از فایل های پشتیبان در مک به دستگاه های اندرویدی خود بازیابی کنید که در مواقعی که داده های مهم دستگاه خود را از دست می دهید بسیار مفید است.

مرحله 1: دستگاه اندروید خود را به مک وصل کنید

پس از دانلود و نصب MobiKin Backup Manager برای اندروید بر روی کامپیوتر مک خود، می توانید برای اجرای آن روی نماد برنامه دوبار کلیک کنید. سپس، گوشی الجی یا تبلت اندرویدی خود را از طریق USB به مک متصل کنید. در این مرحله، باید اشکال زدایی USB را در دستگاه اندرویدی خود فعال کنید.

بخوانید  بلندگوی خارجی موبایل LG G3

مرحله 2: فایل های پشتیبان را انتخاب کنید

هنگامی که دستگاه اندروید متصل با موفقیت توسط نرم افزار شناسایی شد، اکنون می توانید روی گزینه “Backup” از رابط اصلی کلیک کنید تا وارد پنجره پشتیبان گیری اطلاعات اندروید شوید. می‌توانید انواع فایل‌هایی را که می‌خواهید نسخه پشتیبان تهیه کنید علامت بزنید.

مرحله 3: از داده های اندروید در مک نسخه پشتیبان تهیه کنید

پس از انتخاب همه انواع داده‌های مورد نیاز، می‌توانید روی «مرورگر» کلیک کنید تا مکان خروجی را انتخاب کنید و سپس روی دکمه «پشتیبان‌گیری» کلیک کنید تا ذخیره فایل‌های Android در رایانه Mac شما آغاز شود.

اکنون می توانید ببینید که از داده های Android شما با موفقیت در پوشه محلی در Mac نسخه پشتیبان تهیه شده است. نرم افزار پشتیبان گیری اندروید تنها با 3 مرحله ساده می تواند فرآیند پشتیبان گیری را به پایان برساند.

خرابی گوشی الجی

پشیببان گیری گوشی الجی از طریق Assistant برای اندروید

برای پشیببان گیری گوشی الجی نسخه مک Mobikin Assistant برای اندروید یک برنامه ضروری است که در صورت نیاز به پشتیبان گیری از داده های تلفن Android خود در مک خود دارید. مزیت استفاده از MobiKin :

  • می‌تواند همه چیز را در اندروید شما، از جمله مخاطبین، پیام‌ها، برنامه‌ها، عکس‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، کتاب‌ها و غیره را برای پشتیبان‌گیری به مک منتقل کند.
  • این به شما امکان می دهد اندروید خود را از طریق USB یا Wi-Fi به مک متصل کنید.
  • با یک کلیک تمام فایل های پشتیبان را از مک به دستگاه اندروید خود بازیابی کنید.
  • داده های پشتیبان اندروید را در مک به صورت آزاد مشاهده کنید.
  • شما مجاز به تهیه نسخه پشتیبان از نوع داده خاص در Mac هستید، یا می توانید از کل داده ها با یک کلیک نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • پشتیبانی از تلفن های اندرویدی کلی، از جمله جدیدترین گوشی الجی های سامسونگ گلکسی S10/9/8، Note 9/8/7، Huawei P Smart/P30/P20/P10/P9، Mate X/30/20/10/9 و غیره.
  • روی اندروید 2.1 تا اندروید 9.0 کار کنید.
بخوانید  نحوه تعویض باتری LG G3

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات اندروید

برای پشیببان گیری گوشی الجی اکنون، بیایید نگاهی گذرا به روش تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات اندروید در رایانه مک با برنامه Assistant for Android بیاندازیم.

مرحله 1: اتصال گوشی الجی به مک

نسخه مک MobiKin Assistant برای اندروید را در مک خود دانلود، نصب و راه اندازی کنید. گوشی الجی اندرویدی خود را از طریق کابل USB به مک متصل کنید.

مرحله 2. انتخاب پشتیبان گیری داده هایی

از منوی بالا به تب “Super Toolkit” بروید تا وارد پنجره پشتیبان گیری و بازیابی 1 کلیک شوید. روی گزینه “پشتیبان گیری” ضربه بزنید و سپس تمام انواع فایل هایی که می توانید پشتیبان گیری کنید در لیست نمایش داده می شود. فقط انواع فایل ها را پیش نمایش کنید و مکانی را در مک خود انتخاب کنید تا فایل پشتیبان ذخیره شود.

مرحله 3. تهیه نسخه پشتیبان از اندروید

پس از انجام مراحل بالا، می توانید روی دکمه “Back Up” از گوشه پایین سمت راست کلیک کنید تا کار انتقال شروع شود.

پشیببان گیری گوشی الجی از طریق انتقال فایل

برای پشیببان گیری گوشی الجی AFT (انتقال فایل اندروید) اغلب اولین انتخاب برای مردم است زیرا راه حل رایگان خود گوگل برای پشتیبان گیری اندروید در مک است. در حالی که برخی از کاربران شکایت دارند که برخی از دستگاه های اندرویدی ممکن است هنگام استفاده از AFT در اتصال به مک خطا داشته باشند، به طور کلی هنوز ابزار خوبی است که استفاده از آن آسان است. مراحل زیر را دنبال کنید تا با استفاده از AFT پشتیبان‌گیری از داده‌ها را از دستگاه Android در Mac شروع کنید.

بخوانید  تعویض پورت هدفون گوشی ال جی G4

مرحله 1. Android File Transfer را روی مک خود نصب کنید.

مرحله 2. از یک کابل USB برای اتصال تلفن اندرویدی خود به مک استفاده کنید.

مرحله 3. “Finder” را در مک خود باز کنید و “Android File Transfer” را در اینجا پیدا خواهید کرد.

مرحله 4. Android File Transfer را در مک خود راه اندازی کنید و داده های مورد نظر خود را در یک پوشه محلی در مک خود انتخاب کنید. (به عنوان مثال، می توانید پوشه “DCIM”/”Pictures”/”Movies”/”Music” را برای یافتن فایل های مورد نظر خود باز کنید.)

بیشتر بدانید: آموزش گام به گام تعویض کانکتور داک تلفن همراه LG Nexus 4

0/5 (0 نقد و بررسی)