دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه وارد کردن کارت حافظه

نحوه وارد کردن کارت حافظه در ال‌جی G3

گوشی دو نوع حافظه دارد:

  1. حافظه داخلی: نصب آن بر روی بُرد کارخانه بوده، که در آنجا در بین سایر اطلاعات، ذخیره سیستم عامل نیز انجام می گیرد.
  2. حافظه خارجی: اگر نصب کارت حافظه با توجه به مدل موبایل تان، امکان پذیر باشد، تصاویر، فیلم ها، موزیک و دانلودهای کاربر، امکان ذخیره سازی بر کارت حافظه را دارند.

در مورد کارت حافظه چه می دانید؟

کارت حافظه همان (SD Card) می باشد، که افرادی که اطلاعات چندانی ندارند، از آن به عنوان رم یاد می کنند. به عنوان دستگاه ذخیره سازه دیجیتال جانبی شناخته شده که با اتصال کارت حافظه به دستگاه هایی نظیر: گوشی، تبلت، دوربین عکاسی و… ، به بالاتر بردن ذخیره سازی دستگاه دیجیتال تان، کمک کرده یا اینکه از اطلاعات ذخیره شده روی آن در دستگاه پخش اتومبیل یا هدفون، می توانید بهره ببرید.

 به نحوی که در گوشی های اندرویدی وقتی از اتصال کارت حافظه استفاده می کنید، می توانید، عکس، ویدیو، موزیک و حتی برنامه های نصب شده را نیز ذخیره کنید، کارت حافظه در اکثر گوشی های هوشمند تا ۲۵۶ گیگا بایت پشتیبانی می شود، کارت های حافظه سبک و کوچک هستند و با تمامی دستگاه های دیجیتال سازگار بوده و دارای سرعت انتقال اطلاعات بالا، می باشند. در صورت بروز مشکل برای کارت حافظه یا برای حذف تمامی اطلاعات موجود رویSD Card ، باید به فرمت کردن کارت حافظه بپردازید.

آشنایی با تعمیر مموری گوشی 

  • هر گاه رم به طور مداوم خطا داد، به بررسی آن با یک مموری دیگر، پرداخته و در صورت عدم رفع مشکل، به فلش کردن مموری بپردازید.
  • در موقع جا نرفتن رم ، باید به تعمیر یا تعویض سوکت مموری فکر کنید.
  • در مورد ایجکت کردن رم توسط گوشی، تعویض سوکت مموری لازم می باشد.
  • در هنگام خوانده نشدن رم توسط گوشی، سالم بودن مموری را چک کرده، بعد از آن سوکت مموری را بررسی کنید، اگر مشکلی وجود داشت، باید به تعویض قطعات مسیر مموری کارت و آی سی درایو، پرداخت.
  • در صورت خراب بودن اسلات رم، به تعویض سوکت مموری بپردازید.
بخوانید  تعمیر ویبره موبایل

 انتقال اپلیکیشن ها (برنامه ها) به کارت حافظه

با توجه به نسخه اندروید، بعضی از برنامه های نصب شده، را می توان به کارت حافظه خارجی انتقال داد، که در اینصورت فضای حافظه داخلی آزاد می شود.

وارد کردن یا تغییر کارت حافظه در ال‌جی G3 چگونه است؟

یک کارت حافظه، را در عرض چند ثانیه وارد موبایل تان، کرده و باعث ارتقای حافظۀ ال‌جی G3 تان، به ۱۲۸ گیگابایت شوید.

ال‌جی G3 تقریباً ۲۵ گیگابایت، فضا را در نسخه‌های ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، در نظر گرفته، در صورتی که این ۳۲ گیگابایت در گوشی ال‌جی G3 تان کم بوده و به فضای بیشتری احساس نیاز می کنید، از کارت حافظه اس‌دی جانبی باید استفاده نمایید.

پشتیبانی درگاه کارت حافظه ال‌جی G3 تا کارت‌های حافظه ۱۲۸ گیگابایت می باشد و فضای بیشتری را برای استفاده و پر کردن به شما اختصاص می دهد. ارتقا دادن حافظه داخلی ال‌جی G3 خیلی ساده بوده و با خرید و نصب آن در گوشی و استفاده از کارت حافظه، می توانید آن را ارتقا دهید. در ادامه مطالب، روش‌ وارد کردن کارت اس‌دی در ال‌جی G3 آورده شده است.

روش‌های وارد کردن و تغییر کارت اس‌دی در ال‌جی G3

  • برداشتن قاب پشت

اولین اقدامی که باید کرد، برداشتن قاب پشت درب G3 می باشد، برای این منظور، در گوشۀ پایین و سمت چپ گوشی، در پشت موبایل، شکاف کوچکی دیده می شود، آن را گرفته و به بلند کردن قاب پلاستیکی بپردازید، اگر برای شکستن آن نگران هستید، باید گفت که به این راحتی نخواهد شکست، در این مرحله، قاب پشت را از گوشی جدا کردید.

بخوانید  مخفی کردن فایل‌ عکس در گوشی

یک درگاه فلزی، در سمت راست کلیدهای روشن/خاموش و صدا، وجود دارد، که سیم‌کارت در آن قرار می گیرد. جای قرارگیری کارت اس‌دی تان روی سیم‌کارت می باشد. در بسیاری از گوشی‌ها، برای قرار دادن حافظه نیاز به برداشتن باتری می باشد.

ولی در این گوشی نیازی نبوده و کارت اس‌دی در G3 را می توانید، به راحتی با قرار دادن در، درگاه پلاستیکی و مطابق با جهت نشان داده شده، جای داده، به نحوی که لبه نرم در سمت چپ و لبه شکاف‌دار در سمت راست بوده و  مشحصات کارت اس‌دی در جایگاه آن، را باید رو به پایین بگذارید.

  • جا انداختن کارت اس‌دی به داخل جایگاه

آخرین مرحله، در صورت جای گیری کارت اس‌دی در جایگاه خود، کمی آن را به داخل درگاه فشار داده، تا صدای جا افتادن آن را بشنوید، می توانید ببینید که حدود ۲۰ درصد از کارت تان، درون درگاه پنهان شد.

برداشتن کارت حافظه، نیز ساده بوده و با فشار کمی می توانید، آن را بیرون بیاورید.

نکته: برای گذاشتن و بیرون کشیدن کارت حافظه همیشه گوشی را قبل از آن خاموش کنید تا اطلاعات تان حذف نشود.

3/5 (2 نقد و بررسی)