دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مخفی کردن فایل‌ عکس در گوشی

آموزش مخفی کردن فایل‌ عکس در گوشی ال جی

امروزه در هر گوشی موبایل، با تغییر قابلیت های دوربین و در پی آن تصاویری با کیفیت بالاتر، مواجه شده که جایی برای حمل دوربین های دیجیتال نگذاشته، که این کار به آسانی در گوشی ها به حالت روزمره بارها اتفاق افتاده، که در گوشی خیلی از کاربران، می توان گالری از آن ها را مشاهده نمود.

شاید اتفاق افتاده، که خواسته باشید عکس های خود را در گوشی هوشمند خود پنهان کنید، این کار در دوربین های دیجیتال، کار ساده ای بوده، ولی در گوشی موبایل خود، چون عکس تان مستقیما وارد گالری شده، که هر لحظه امکان دارد در مواقعی که گوشی شما فقل نبوده، توسط دیگران، مشاهده شده، که برای اینکه عکس هایتان به راحتی در دسترس دیگران نیفتد، روش هایی برای مخفی سازی عکس های خصوصی تان وجود داشته، که در آن فایل عکس در گوشی پنهان می شود.

استفاده از نرم افزار، برای پنهان سازی فایل عکس در گوشی

اپلیکیشن‌های متعددی، می توانند فایل عکس را در گوشی موبایل شما که به صورت اندروید بوده، را مخفی کرده که از این دسته اند: Hide It Pro، Vaulty، Photo Vault، Gallery Lock و  Keep Safe ، که اپ های معروفی بوده، که دانلود آن از طریق گوگل پلی امکان پذیر بوده، که از میان آن ها، کار با اپلیکیشن  Keep Safe،شرح داده خواهد شد. از میان اپ های گفته شده، کارایی اپ Keep Safe متفاوت بوده، به طوری که برای دسترسی فایل ها رمز عبور خواسته و بعد از آن، محتوای فایل تان را که در بخش گالری، وجود دارد، حذف می کند.

بخوانید  8 مشکل رایج در تمامی مدل های گوشی الجی

به این طریق که آن را نصب نموده، وارد سیستم شده، رمزی برای خود تعیین کرده، که به عنوان رمز ورود به فایل‌های مخفی در نظر گرفته شده، برای همین منظور انتخاب رمز اهمیت زیادی داشته، به طوری که انتخاب رمز نقشی در فراموشی آن در استفاده بعدی داشته، در انتخاب آن دقت کنید، در این مرحله تصویر خود را اضافه کرده (که در هر اپلیکیشن، محل قرار گیری “ اضافه کردن تصویر” متفاوت بوده و معمولا علامت “+” را به عنوان نماد آن در نظر گرفته) بعد از آن نوبت وارد کردن فایل های دلخواه تان می رسد.

اندروید در مخفی کردن فایل عکس در گوشی چه قابلیت هایی دارد؟

مخفی کردن فایل عکس در گوشی، نیز می تواند از طریق سیستم عامل اندروید، اجرا شود، که توانسته، پوشش دهندۀ فایل‌ های تصویری درون حافظه ی گوشی و انواع فایل های داخلی گوشی باشد، که مدیریت فایل یا اپلیکیشن فایل منیج (File Manager) ، در آن مورد نیاز می باشد، که اغلب آن را در دستگاه هایی که اندرویدی هستند، می توان دید، ولی اگر موجود نبود، آن را از گوگل پلی، دانلود، نصب و اجرا کرده، بعد مسیر انتخابی خود را برای پنهان نمودن تصاویر، انتخاب کرده، یا پوشه ای ساخته و با ورود به تنظیمات اپلیکیشن، فایل های مخفی را به صورت قابل دیده شدن، در آورده، (به منظور عدم دسترسی سیستم عامل به پوشه دوم، پوشه مخفی دیگری را داخل پوشه مخفی ساخته شده از قبل، بسازید.).

 برای مخفی کردن فایلهای خود آنها را انتخاب کرده، و آن ها را به پوشه های مخفی از قبل ساخته شده توسط خودتان، انتقال داده، در تنظیمات اپلیکیشن فایل منیجر، رفته با غیر فعال کردن نمایش فایلهای مخفی، توانسته اید، فایل های مخفی خود را از دید دیگران، توسط اپلیکیشن فایل منیجر، دور نگه دارید.

بخوانید  قابلیت دستیار گوشی

یک فایل زیپ چگونه فایل عکس در گوشی را مخفی می کند؟

توسط فایل زیپ، فایل عکس در گوشی موبایل، را می توانید مخفی کنید، ZArchiver  اپلیکیشن ساخت فایل زیپ در اندروید می باشد، که پس از دانلود، نصب و اجرای آن، در قسمت بالایی اپ، شکل “+” را می توانید ببینید، که با انتخاب آن و انتخاب New  archive نوبت به نام آرشیو است که بهتر می باشد، که برای آنکه سیستم عامل اندروید، آن را به عنوان فایل مخفی بشناسد، یک نقطه وارد کرده بعد نام آرشیو را وارد ساخته،  که  “Password” رمزی برای مجموعه عکس هایتان می باشد، تا امنیت بیشتری برایتان حاصل شده، بعد از آن، عکس های دلخواه خود را در حالت زیپ قرار دهید.

مخفی کردن عکس ها در گوشی های اندرویدی ال جی

مسیر Settings > Fingerprints and Security > Content Lock را دنبال کنید.
انتخاب یکی از روش های رمزگذاری گوشی، (عدم استفاده روشی از قبل، جهت قفل گوشی) از طریق سه روش 1. پین 2. پسورد اثرانگشت
مراجعه به گالری و انتخاب عکس هایی که قصد مخفی کردن آن را دارید
مسیر Menu > More > Lock را دنبال کنید.
Lock را زده، شاهد ناپدید شدن تصاویر انتخابی خود از گالری خواهید بود.

دسترسی به تصاویر مخفی شده در گوشی ال جی

مسیر روبه رو را Menu > Show Locked Files  رفته، رمز خود، که برای پنهان نمودن تصاویر انتخاب شده بود را وارد، و از دیدن تصاویر لذت ببرید.

نکته:  Content Lock، در همه نسخه های ال جی دیده نشده و لذا برای استفاده از آن، نرم افزار های جانبی مانند AppLock ، مورد نیاز می باشد.

بخوانید  ویژگی هیجان انگیز اندروید 12 بتا گوشی الجی
0/5 (0 نقد و بررسی)