دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات متداول گوشی الجی همراه نکات

از آنجایی که فناوری همیشه بی عیب و نقص نیست، ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شوید که ممکن است خودتان آنها را حل کنید. گوشی الجی‌های همراه ممکن است در هر زمانی دچار اختلال شوند و ما می‌دانیم که می‌تواند یک وضعیت بسیار استرس‌زا باشد. بنابراین، در زیر لیستی از رایج ترین مشکلات و راه حل های تعمیر گوشی الجی همراه را بررسی کنید تا بتوانید بدون از دست دادن ذهن یا پول خود، با آنها کنار بیایید. البته، اگر متخصص فناوری نیستید، چند مسئله وجود دارد که حل آنها دشوارتر است. در نتیجه، ما شما را تشویق می‌کنیم تا چیزهایی را در مورد مشکلات متداول گوشی الجی که ممکن است بدانید کشف کنید. اگر نمی توانید به تنهایی این کار را انجام دهید، توصیه می کنیم گوشی الجی خود را به یک متخصص مجاز ببرید، که امیدواریم به شما کمک کند.

مشکلات متداول گوشی الجی
مشکلات متداول گوشی الجی

مشکلات متداول گوشی الجی و کندی گوشی

برای مشکلات متداول گوشی الجی موضوعی رایج که هر فردی حداقل یک بار در زندگی خود از آن عبور کرده است. این شایع ترین مشکل گوشی الجی همراه است و اغلب به گوشی الجی های قدیمی مرتبط است. از سوی دیگر، گوشی های جدیدتر نیز ممکن است همین مشکل را داشته باشند. وقتی حافظه با دسترسی تصادفی (RAM) دستگاه شما با برنامه‌ها و فایل‌هایی که استفاده نمی‌کنید یا نیاز ندارید، بسته می‌شود؛ بیشتر طول می کشد تا پاسخ دهد.

راه حل: برنامه ها، فایل ها را ببندید/حذف کنید و داده های حافظه پنهان گوشی خود را پاک کنید. اگر برنامه جدیدی را نصب کرده‌اید و گوشی الجیتان به درستی پاسخ نمی‌دهد، آن را بردارید و بررسی کنید که آیا گوشی الجیتان سریع‌تر پاسخ می‌دهد. اگر کار نکرد، سعی کنید اسناد ضروری را در Google Drive، Dropbox یا فقط در رایانه شخصی خود ذخیره کنید. سپس می توانید بازنشانی کارخانه ای انجام دهید.

دوام نداشتن باتری

بخوانید  8 مشکل رایج در تمامی مدل های گوشی الجی

یکی از مشکلات متداول گوشی الجی همراه که همه را نگران می کند این است که باتری گوشی شما هرگز به اندازه کافی دوام نمی آورد، حتی اگر دائماً از آن استفاده نکنید. عوامل مختلفی ممکن است بر عمر باتری شما تأثیر بگذارد، و قبل از تعویض آنها باید آنها را در نظر بگیرید.

راه حل: برای شروع، روشنایی صفحه را کاهش دهید و در صورت عدم استفاده، GPS، WiFi و بلوتوث را خاموش کنید. همچنین می‌توانید حالت صرفه‌جویی در باتری را روشن کنید تا ببینید آیا این حالت باعث افزایش طول عمر باتری شما می‌شود یا خیر. همچنین باید میزان مصرف انرژی خود را در تنظیمات گوشی خود بررسی کنید تا مشخص شود کدام برنامه ها بیشترین مصرف باتری را دارند. اگر اغلب از آنها استفاده نمی کنید، می توانید مواردی که بیشترین مصرف باتری را دارند را ببندید یا غیرفعال کنید.

صفحه نمایش ترک خورده است

برای مشکلات متداول گوشی الجی از آنجایی که گوشی الجی ما ترکیبی از شیشه را نمایش می‌دهد، جای تعجب نیست که وقتی به زمین برخورد می‌کنند می‌شکنند. ترک‌های صفحه ممکن است باعث مشکلاتی در پاسخ‌های صفحه لمسی شود یا به مرور زمان اجازه دهد رطوبت وارد گوشی شود، بنابراین در صورت آسیب دیدن صفحه نمایش، تعمیر گوشی بسیار مهم است.

راه حل: اگر اکنون صفحه نمایش شما شکسته است، باید در اسرع وقت آن را تعویض کنید. پس از آن، مانند بسیاری از مشکلات و راه حل های دیگر گوشی های هوشمند، بهترین اقدام این است که به طور کامل از آنها اجتناب کنید. باید روی یک کیف و محافظ صفحه خوب سرمایه گذاری کنید یا گوشی خود را در کیف یا کیف پولی قرار دهید که اگر از دستتان افتاد از آن محافظت کند.

گوشی الجی بیش از حد گرم می شود

برای مشکلات متداول گوشی الجی ممکن است مشکل استاندارد به شماره قبلی مرتبط باشد. مشکلی ممکن است باعث داغ شدن بیش از حد گوشی در باتری گوشی شود. با این حال، ممکن است به شارژر یا مکانی که معمولاً گوشی الجی خود را در آنجا نگه می دارید نیز متصل شود. اگر این مشکل را دارید، باید در اسرع وقت به آن رسیدگی کنید زیرا ممکن است باتری و صفحه گوشی شما به شدت آسیب ببینند.

بخوانید  دلیل تفاوت کابل شارژها

راه حل: برای بررسی اینکه آیا این مشکل مستقیماً به مشکل باتری شما متصل است، ابتدا راه حل های توصیه شده قبلی را امتحان کنید. اگر گوشی شما همچنان داغ می کند، سعی کنید آن را در مکانی خنک و دور از گرمای خورشید قرار دهید. همچنین می‌توانید با دادن چند دقیقه قبل از استفاده مجدد، گوشی الجی خود را «رفرش» کنید.

فضای ذخیره سازی کامل

برای مشکلات متداول گوشی الجی شاید شما فردی باشید که تعداد زیادی عکس، آهنگ، فایل و سایر اسناد را نگه می‌دارید، حتی اگر دیگر به آنها نیاز ندارید. آن فایل‌ها آنقدر قدیمی هستند که فراموش می‌کنید همه آن‌ها را در گوشی خود دارید. برنامه های غیر ضروری می توانند فضای ذخیره سازی ارزشمندی را اشغال کنند که باید برای هر چیز دیگری از آن استفاده کرد.

راه حل: مشکل مکرر دیگر گوشی الجی به مشکل اول متصل می شود. وقتی ظرفیت ذخیره سازی گوشی شما کامل شد، زمان بیشتری طول می کشد تا کار کند. در نتیجه، راه حل های احتمالی برای این مشکل یکسان است: سعی کنید فایل ها یا برنامه هایی را که دیگر استفاده نمی کنید و همچنین تماس ها و پیام های متنی قدیمی را حذف کنید و داده های کش را پاک کنید. سعی کنید فایل هایی را که می خواهید با خود ببرید به یک سرور ابری منتقل کنید یا یک کارت microSD بخرید تا آن داده های ضروری را در مکانی امن ذخیره کنید.

پورت شارژ کار نمی کند

برای مشکلات متداول گوشی الجی کابل ها و پورت های شارژ، مانند باتری های گوشی الجی، به مرور زمان خراب می شوند. زبانه های فلزی کوچک اطراف سوراخی که شارژر گوشی الجی خود را در آن وصل می کنید ممکن است بشکند یا گرد و غبار شود، که می تواند شارژ را دشوارتر یا کندتر کند. با این حال، مشکلات شارژ همیشه ناشی از درگاه شارژ نیست، بنابراین قبل از تسلیم شدن و پرداخت هزینه تعمیر گوشی، عیب‌یابی را امتحان کنید.

بخوانید  راهنمای تعویض ویبراتور گوشی Nexus 5

راه حل: از یک مسواک قدیمی یا سواب پنبه ای برای پاک کردن خاکی که مانع اتصال عالی به سیم شارژ شما می شود، استفاده کنید، اگر فقط نیاز دارید که زباله های جزئی را از درگاه پاک کنید. در صورت بروز مشکل، کابل یا آداپتور دیواری را تعویض کنید. متأسفانه، اگر مشکل پورت شارژ معیوب باشد، باید با تامین کننده قطعات گوشی الجی همراه تماس بگیرید.

نتیجه

اگر مشکلی که دارید به صراحت در این لیست پوشش داده نشده است، ممکن است بتوانید به صورت آنلاین پاسخ دریافت کنید. برای انجام برخی جستجوهای وب از شماره مدل گوشی الجی خود و همچنین مشکل خاصی که با آن روبرو هستید استفاده کنید. اگر به نظر نمی رسد پیشنهادات این پست مشکل را حل کند، می توانید برای راهنمایی بیشتر با تعمیرگاه ها نیز تماس بگیرید.

اگر گوشی الجی شما قابل تعمیر نیست، سعی کنید آن را به گجت آسیب دیده بفروشید تا پول نقد آن را به گوشی جدید برسانید. ما طیف گسترده ای از گوشی های هوشمند را می پذیریم. حتی اگر راه‌حل‌هایی که بیان کرده‌ایم مشکل گوشی شما را حل نکند، در کمترین زمان به یک گوشی الجی جدید و بدون دردسر خواهید رسید.

مطالعه کنید تفاوت علامت اینترنت G, E,3G,H,H+,4G,5G در گوشی ل

0/5 (0 نقد و بررسی)