دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مرکز تعمیر موبایل الجی

مرکز تعمیر گوشی موبایل ال جی

مرکز تعمیر گوشی موبایل ال جی، تعمیرات موبایل ال جی را به طور کامل و با بهترین کیفیت توسط کارشناسانی مجرب انجام داده، که صحت این ادعا در وب سایت ال جی، دیده می شود.

در این مرکز تعمیرات تلفن همراه ال جی با توجه به دارا بودن کادر متخصص، این تضمین، به شما داده می شود، که در کمترین زمان، همه ایراد های گوشی موبایل ال جی، تعمیر و برطرف شده، که در این مرکز مجاز، همه قطعات اورجینال موبایل ال جی وجود داشته و تعمیر موبایل های ال جی، به عنوان یکی از تخصصی ترین تعمیرات گوشی ها به حساب می آید.

از جمله خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر موبایل، تعمیر برد، تعمیر اسپیکر، رفع مشکل صدا، نداشتن موبایل ال جی، تعمیر مدار شارژ، تعویض باتری، رفع مشکل روشن نشدن دستگاه، فلش کردن گوشی، تعمیر حافظه گوشی، بازیابی اطلاعات و پاک کردن بدافزارها، می باشد. برای دریافت خدمات گفته شده، می توانید، با تماس گرفتن نمایندگی ال جی، درخواست خود را مطرح نمایید.

در ادامه مطالب تعمیر موبایل ال جی در قسمت نرم افزار، سخت افزار، همچنین نحوه تعمیر آن و لیست خدمات مرکز تعمیر موبایل ال جی آورده شده، که می توانید، از آنها استفاده کرده و با این بخش ها آشنا شوید.

بخش نرم افزار مرکز تعمیر گوشی موبایل ال جی

یکی از رایج ترین مشکلات، در انواع گوشی ها، از جمله در گوشی های ال جی، مشکلات نرم افزاری بوده، که در اکثر مراکز متاسفانه، بعضی از تعمیرکاران مبتدی برای رفع مشکلات نرم افزار  وجود دارند که با مرتکب شدن یک اشتباه کوچک و نصب رام اشتباه، آسیب سخت افزاری به گوشی وارد می کنند.

بخوانید  مزایا و معایب گوشی الجی

در این مرکز مجاز و رسمی، انجام تعمیر گوشی موبایل ال جی، با به روز ترین فایل های رسمی ال جی و با استفاده از باکس های تعمیراتی تلفن همراه ال جی بوده، که واحد تعمیر گوشی موبایل ال جی، مطمئنا برطرف کننده تمامی ایرادات نرم افزاری گوشی های ال جی می باشد.

این واحد تعمیراتی معتبر و مجاز، دارای تکنسین ها و کارشناسان نرم افزار، با مدرک بین المللی تعمیرات نرم افزاری موبایل ال جی بوده، که اطلاعات خود را به طور منظم به روز رسانی کرده، به همین علت، از همه فناوری های موجود در موبایل ال جی، مطلع بوده و به راحتی به امور مربوط به تعمیر موبایل ال جی، رسیدگی می نمایند.

بخش سخت افزار مرکز تعمیر گوشی موبایل ال جی

در مرکز تعمیر گوشی موبایل ال جی و در بخش واحد سخت افزار، جدیدترین متدهای تعمیرات با قطعات اورجینال و روکاری گوشی های ال جی انجام شده، که در وب سایت ال جی نتیجه اجرای این تعمیرات در بخش نظرات کاربران وجود دارد، برای رفع مشکلات موبایل ال جی، کامل ترین مجموعه بُردهای مدل های مختلف گوشی های ال جی، را در کنار سخت افزارکار حرفه ای گوشی های موبایل ال جی، در این مرکز دور هم می بینید، تا برای رفع همه مشکلات گوشی های ال جی، آماده باشند.

یکی از تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری ال جی، تعمیر و تعویض   IC  هارد (EMMC) بوده، که انجام آن در واحد سخت افزار مرکز تعمیر گوشی موبایل ال جی بوده، که در زمانی بسیار کم و با منطقی ترین هزینه می باشد.

بخوانید  آموزش انتقال اطلاعات از اندروید به کامپیوتر

نحوه تعمیر موبایل ال جی

گوشی خراب ال جی خود را به واحد تعمیرات تحویل بدهید و رسید اجرای تعمیرات آن، را دریافت نمایید. پس از دریافت موبایل تان و بررسی اولیه، نتیجه به شما اعلام شده، که گاهی برای بررسی بیشتر، به زمان بیشتر برای عیب یابی دقیق نیاز می باشد، که بهتر است که، صبوری خود را برای بررسی اصولی و دقیق و انجام کار بهتر تعمیرات و سرویس کامل گوشی، حفظ نموده و از عجله کردن بپرهیزید.

البته در مرکز تعمیرات گوشی ال جی، برای کاربرانی که می خواهند تعمیر آنها فوری باشد، در سرویس فورس مرکز، برطرف کردن هر گونه ایراد، با صرف مدت زمان نیم روز انجام می شود. پس از اعلام هزینه و توافق بین کاربر و مرکز تعمیر تلفن همراه ال جی، هر یک از فعالیت های تعمیراتی این مرکز، دارای گارانتی مشخصی بوده، که مشتری از قبل در جریان آنها خواهد بود. در ادامه، خدمات مربوط به تعمیر گوشی موبایل ال جی، آمده است.

خدماتی که در مرکز تعمیر گوشی موبایل ال جی، وجود دارند:

  • هنگامی که ال سی دی گوشی موبایل ال جی، عملکرد خوبی ندارد.
  • هنگامی که بلوتوث تلفن همراه ال جی، عملکرد خوبی ندارد.
  • در صورتی که USB، عملکرد خوبی ندارد.
  • در صورت مشکلات آنتن دهی، در صورت عدم شناسایی شبکه گوشی موبایل الجی
  • هنگامی که سیم کارت در تلفن همراه ال جی، خوانده نشود.
  • در صورت مشکل هنگ و ریست در تلفن همراه ال جی
  • در صورت اشکال در میکروفن موبایل ال جی
  • در صورت کار نکردن دوربین موبایل ال جی
  • در صورت اشکال در مموری کارت تلفن همراه ال جی
  • در صورت کار نکردن ویبره تلفن همراه ال جی
  • در صورت کار نکردن تاچ موبایل ال جی
بخوانید  مشکل رایج اندروید در گوشی الجی
0/5 (0 نقد و بررسی)