دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مزایا و معایب گوشی الجی

 گوشی موبایل ال جی K10  چه مزایا و معایبی دارد؟

رده های ال جی دارای نام های استایلوس٬ سری X و Q بوده که در میان آنها K نیز وجود دارد که از شرکت کره بوده و با عددِ بعد از آن ارزشمندی و قدرت آن گوشی شناخته می شود، در بین گوشی K، بهترین شان K10 می باشد.

نسخه 2017 این شرکت، با ایجاد تحولی در میان رده ها توانسته به علت 4 دلیل، ارزش خریدن داشته باشد، اگر برایتان دانستن آنها اهمیت دارد و دوست دارید بیشتر با این گوشی آشنا شوید، در ادامه مطالب می توانید، از آن مطلع شوید.

کاربران معایب و مزایایی را در گوشی موبایل ال جی K10 مطرح کرده اند، که آن ها را در مقایسه با گوشی های دیگر بازگو کرده اند، که در ادامه مطالب با توجه به نظرات و عملکرد موبایل ال جی K10، آنها را بررسی خواهیم کرد.

معرفی گوشی موبایل ال جی K10

دو سیم کارته بوده و تاریخ عرضه آن به بازار در ژانویه سال ۲۰۱۶ بوده، متشکل از 71 درصدِ بدنه توسط صفحه نمایش بوده و با توانایی چند لمسی بودن و همچنین ثبت کردن اطلاعات موقعیت مکانی تان و تشخیص چهره، توانسته در بین گوشی ها از محبوبیت برخوردار باشد.

سیستم عامل اندروید، در موبایل ال جی K10 به کار رفته و رنگهای آن سفید، طلایی و نیلی،می باشد. این موبایل در داخل خود، از حسگر های شتاب سنج و حسگر مجاورتی، استفاده کرده است.

گوشی موبایل ال جی K10 چه مزایایی دارد؟

این موبایل دارای مزایای زیادی می باشد، که برخی از این مزایا را در زیر می توانید ببینید:

  • طراحی موبایل ال جی K10
  • ضخامت در حدود ۹ میلی متری گوشی و وزن 153 گرم
  • خوش دست بودن موبایل ال جی K10
  • قاب پلاستیکی مرغوب به کار رفته در موبایل  ال جی K10
  • نسخه های متفاوت، با امکانات و قیمت متفاوت
  • توسط باز کردن و بستن دست در موبایل ال جی K10 ، عکس گرفته می شود.
  • کیفیت مناسب باتری موبایل ال جی K10  دارای ظرفیت 2300 میلی آمپر بوده، که به مدت یک روز و نیم، می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
  • قیمت مناسب در مقابل امکانات موجود در موبایل ال جی K10
بخوانید  اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال

طراحی: خاص ولی از جنس پلاستیکی

طراحی موبایل میان رده، باعث شده تا محبوبیت خاصی داشته باشند. شرکت ها با به کار گیری خلاقیت خود، سعی بر آن دارند، تا محصولاتی با طراحی زیبا را روانه بازار کنند، که اخیرا این خصوصیت در ال جی نیز  دیده می شود، با طراحی که ال جی در گوشی موبایل K10 2017 به خرج داده، آن را زیبا نموده و باعث شده تا کاربران زیادی را به خود جذب کند.

نمایشگر دارای خمیدگی خفیفی در طرفین، بوده، و در مورد قاب پشت آن، با رنگی متضاد با بدنه و از جنس پلاستیکی، که با  دوختی چشم‌گیر در دور تا دور آن، وجود دارد طراحی آن هر چه بیشتر زیبا شده، شاید فکر کنید، قاب پشت پلاستیکی چگونه می تواند زیبا باشد؟ مرغوبیت  پلاستیک آن شبیه به فلز بوده، و آن را به یک کالای پریمیوم و (تاحدودی) لوکس، تبدیل کرده است.

شکل دایره ای دوربین و دکمه پاور، در زیبایی طراحی آن، نقش داشته و هر بیننده ای را به خود جذب می کند، دارای ضخامت مناسب، طول٬ عرض و وزن مناسب بوده و انجام همه امور با یک دست می تواند صورت پذیرد، وجود قوسی خفیف در قاب پشتی باعث می شود دستتان به گوشی موبایل چسبیده و باعث ایجاد هارمونی چشمگیری، توسط این نمایشگر خمیده می شود.

 گوشی موبایل ال جی K10 چه معایب دارد؟

پردازنده و میزان حافظۀ رم نامناسب برای بازی و برنامه سنگین

اجرای بازی ها و برنامه های سنگین در این موبایل به راحتی نبوده و با سرعت کمی صورت می گیرد، یا اینکه به طور کلی با عدم اجرای آنها مواجه خواهیم بود، با توجه به پردازنده و میزان حافظۀ رم در موبایل ال جی K10، این موبایل، مناسبِ برنامه های ساده می باشد.

بخوانید  مزیت شماره مجازی

عدم مناسب بودن دوربین عکاسی در فضاهای کم نور

عکاسی در موبایل ال جی K10 دارای کمی تاخیر برای فوکوس روی صورت می باشد، در فضاهای کم نور عکس گرفتن کار آسانی نبوده و همچنین صفحه نمایش این موبایل نامناسب بوده و تصاویر را واضح نشان نمی دهد.

عدم قابلیت باز شدن قفل توسط حسگر اثر انگشت دارنده موبایل

نداشتن حسگر برای شناخت اثر انگشت، و باز نشدن قفل توسط اثر انگشت مالک موبایل، از معایب آن می باشد.

جمع بندی

کارایی این موبایل، برای استفاده روزمره بوده، و قابلیت های زیادی در این موبایل قرار داده نشده که فکر کنید این موبایل توانایی اجرای چندین بازی را داشته، بلکه این موبایل با رم و پردازشی طراحی شده، که اگر به کارهای سنگین نیاز دارید این موبایل مناسب شما نبوده ولی برای استفاده از کارهای ساده، گوشی موبایل ال جی K10، برای شما مناسب می باشد.

1/5 (1 نقد و بررسی)