دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل رایج اندروید در گوشی الجی

راهنمای عیب‌یابی برخی از رایج‌ترین و خسته‌کننده‌ترین پیام‌های خطا که در دستگاه Android شما مشاهده می‌شود. بیایید با آن روبرو شویم، تلفن های ما کامل نیستند. وقتی آب آنها تمام نمی شود، کند هستند، روشن نمی شوند یا در اتصال به اینترنت مشکل دارند. اینها چند راه حل سریع برای برخی از رمشکل رایج اندروید در گوشی الجی است که دارندگان اندروید با آن روبرو هستند.

خالی شدن باتری

یکی از مشکل رایج اندروید در گوشی الجی بسیاری از کاربران مشکلاتی را در مورد عمر باتری دستگاه های خود گزارش کرده اند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای طولانی‌تر کردن باتری گوشی الجی هوشمند، تغییر مکان‌ها و تنظیمات روشنایی است.

وارد منوی تنظیمات شوید، روی Location کلیک کنید و حالت ذخیره باتری را انتخاب کنید. در مورد روشنایی، باید از استفاده از روشنایی خودکار خودداری کنید و به جای آن صفحه نمایش خود را در جایی کمتر از نیمه یا تا حدی که برای چشمان شما قابل قبول است، پایین بیاورید.

رابط کاربری منجمد و کند

یکی از مشکل رایج اندروید در گوشی الجی معمولاً با پر شدن حافظه داخلی شروع به کند شدن می کنند. سعی کنید برنامه ها و عکس های استفاده نشده را حذف کنید یا آنها را به فضای ابری یا کارت microSD منتقل کنید. علاوه بر این، باید برنامه‌های باز را که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید ببندید، کش برنامه‌ها را حذف کنید و استفاده از والپیپرهای زنده را محدود کنید.

با رفتن به Settings > Apps، انتخاب یک برنامه خاص و انتخاب گزینه Clear Cache، می توان داده های حافظه پنهان یک برنامه را حذف کرد. برنامه هایی مانند App Cache Cleaner و Clean Master که هر دو به صورت رایگان از فروشگاه Google Play در دسترس هستند نیز می توانند برای خودکار کردن فرآیند پاک کردن کش استفاده شوند.

بخوانید  اتصال موبایل به کامپیوتر

مشکلات اتصال

یکی از مشکل رایج اندروید در گوشی الجی اگر در اتصال به بلوتوث، Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه خود مشکل دارید، حالت هواپیما را برای 30 ثانیه فعال کنید، آن را خاموش کنید و دوباره سعی کنید وصل شوید. گاهی اوقات تغییر دادن یک اتصال خاص نیز می تواند مشکل را حل کند. هنوز مشکل دارید؟ دوباره سعی کنید دستگاه بلوتوث یا شبکه Wi-Fi خود را تعمیر یا راه اندازی کنید.

پیامک های متوقف شده

یکی از مشکل رایج اندروید در گوشی الجی اطمینان حاصل کنید که از طریق Wi-Fi یا تلفن همراه به اینترنت متصل هستید، بر روی پیام ارسال نشده کلیک کنید و روی ارسال مجدد کلیک کنید. اگر مشکل ادامه داشت، سعی کنید دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید یا حتی یک برنامه پیام رسان شخص ثالث را نصب کنید.

گرم شدن بیش از حد

برخی از اندرویدها، مانند Droid Turbo، می توانند واقعاً گرم شوند. سعی کنید هنگام شارژ از گوشی الجی خود استفاده نکنید و برای مدت طولانی از برنامه های مکش CPU بالا مانند Pokemon Go یا Facebook استفاده نکنید. اگر شروع به گرم شدن کرد، به تلفن خود استراحت دهید.

اگر این کارها را انجام نمی‌دهید و گوشی الجی شما همچنان در لمس داغ می‌شود، ممکن است بخواهید آن را توسط یک متخصص بررسی کنید. کارشناسانی که با آنها تماس گرفتم گفتند این می تواند نشانه ای از نقص ساخت باشد.

خطای همگام سازی

مراحل متعددی وجود دارد که می توانید برای رفع مشکلات مربوط به همگام سازی انجام دهید. ابتدا مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید و سرویسی که می‌خواهید با آن همگام‌سازی کنید، مانند Google یا Dropbox، خاموش نیست. دوباره بررسی کنید که رمز عبور شما صحیح باشد و دوباره همگام سازی کنید. هنوز مشکل دارید؟ حساب را از دستگاه خود حذف کنید و دوباره آن را اضافه کنید.

بخوانید  روشن کردن گوشی با دکمه خراب پاور گوشی

برنامه خراب می شود

یکی از مشکل رایج اندروید در گوشی الجی برنامه ها به دلایل مختلف ممکن است از کار بیفتند. آیا به روز رسانی برای اپلیکیشن یا گوشی الجی شما موجود است؟ اگر چنین است، آن را نصب کنید. در غیر این صورت، برنامه را با کشیدن انگشت خود در منوی چند وظیفه ای (تصویر بالا) به زور ببندید و سپس آن را دوباره باز کنید.

صفحه نمایش پاسخ نمی دهد

ممکن است بخواهید وقتی گوشی الجی خود را به سمت دیوار پرتاب کنید وقتی شروع به خرابی کرد، اما نیازی به وحشت نیست. اکثر مشکلات با یک راه اندازی مجدد ساده برطرف می شوند. اگرچه اگر گوشی الجی خود را از نظر فیزیکی آسیب دیدید یا آن را در آب انداختید، ممکن است مشکلات بزرگتری روی دستان خود داشته باشید. دکمه پاور را فشار دهید و اجازه دهید گوشی الجی خاموش شود، اما قبل از روشن کردن مجدد آن، یک یا دو دقیقه صبر کنید.

فروشگاه گوگل پلی مدام خراب می شود

یکی از مشکل رایج اندروید در گوشی الجی مشکل احتمالاً حافظه پنهان خراب است و تنها کاری که باید انجام دهید پاک کردن آن است. به Settings > Applications > All Apps > Google Play Store > Storage رفته و Clear Cache را انتخاب کنید. گوشی الجی خود را ریستارت کنید و مشکل باید برطرف شود.

برنامه ها دانلود نمی شوند

ممکن است دو دلیل برای دانلود نشدن برنامه های شما وجود داشته باشد. ابتدا به آخرین صفحه این لیست برگردید و سعی کنید کش فروشگاه Google Play را پاک کنید. اگر کار نکرد، سابقه Google Play را پاک کنید. مشکل احتمالاً حافظه پنهان خراب است و تنها کاری که باید انجام دهید پاک کردن آن است. فروشگاه Google Play را باز کنید و روی سه خط در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید تا منوی برنامه باز شود. تنظیمات را انتخاب کنید و روی پاک کردن سابقه جستجوی محلی ضربه بزنید.

بخوانید  تعویض تاچ ال سی دی نکسوس 5

پیشنهادات تصحیح خودکار بد

اگر از صفحه‌کلید پیش‌فرض استفاده می‌کنید، می‌توانید از شر کلمات تصحیح خودکار که هرگز نمی‌گویید خلاص شوید یا کلماتی را که صفحه‌کلید شما یاد گرفته است اشتباه املایی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیشنهاد را طولانی فشار دهید و کلمه را به سطل زباله بکشید. در اینجا چگونه است.

مقاله مورد نیاز شما آشنایی با تعویض بلندگوی گوشی LG G3

0/5 (0 نقد و بررسی)