دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت کند کار کردن LG G7

گوشی هوشمند LG G7 ThinQ یک دستگاه هشت هسته ای است که دارای مشخصات قدرتمند، ظرفیت ذخیره سازی عظیم و ویژگی های پیشرفته است. این دستگاه مطمئناً دارای مشخصات بسیار بالایی است که باعث می شود افراد بیشتری فکر کنند که نمی تواند به مشکلات عملکرد، به ویژه در مراحل اولیه، توجه کند. اما با این وجود، فقط برخی از عوامل وجود دارند که می توانند علائم عجیب و غریب را بدون در نظر گرفتن اینکه یک دستگاه می تواند چقدر قدرتمند باشد، ایجاد کند. و بنابراین، این امکان وجود دارد که گوشی هوشمند جدید ال‌جی G7 ThinQ زودتر از حد انتظار مشکلات عملکردی را تجربه کند. این مقاله برای مقابله با مشکلات علت کند کار کردن LG G7 ، استفاده می‌شوند.

علت کند کار کردن LG G7

نحوه عیب یابی علت کند کار کردن LG G7

برای علت کند کار کردن LG G7  قبل از عیب یابی گوشی خود، سعی کنید تشخیص دهید که آیا مشکل در یک برنامه ایزوله است یا خیر. ممکن است هنگام اجرای یک برنامه خاص سرعت دستگاه شما کاهش یابد. برای فهمیدن این موضوع، سعی کنید برنامه های مختلفی را اجرا کنید. اگر گوشی شما فقط هنگام استفاده از یک برنامه خاص کند کار می کند، این نشان می دهد که مشکل در یک برنامه جدا شده است. در این صورت، باید با مشکل برنامه ها مقابله کنید. اما اگر تلفن شما بدون توجه به اینکه کدام برنامه در حال اجرا است، همان علائم را نشان می‌دهد، باید مشکلات نرم‌افزاری را که ممکن است باعث تضاد و در نهایت کاهش سرعت گوشی شما شده باشد، برطرف کنید.

بخوانید  افزایش سرعت گوشی الجی

راه حل اول: توقف اجباری برنامه های پس زمینه

برای علت کند کار کردن LG G7  برنامه های اشتباه معمولاً دلایل اصلی کند شدن ناگهانی دستگاه هستند. برنامه‌های پس‌زمینه که از کار افتاده یا خراب شده‌اند ممکن است باعث ایجاد تداخل شده باشند و بر کل عملکرد سیستم تأثیر منفی بگذارند. برای رفع این مشکل، تمام برنامه‌های پس‌زمینه LG G7 ThinQ خود را با این مراحل ببندید:

  1. روی تنظیمات از صفحه اصلی ضربه بزنید.
  2. به برنامه ها و اعلان ها بروید.
  3. روی اطلاعات برنامه ضربه بزنید.
  4. برای توقف اجباری روی یک برنامه ضربه بزنید.
  5. سپس روی دکمه توقف اجباری ضربه بزنید.
  6. اعلان پیام را بخوانید سپس برای تایید روی OK ضربه بزنید.
  7. برای توقف اجباری سایر برنامه‌های پس‌زمینه، همین مراحل را دنبال کنید.

پس از پاک کردن همه برنامه‌های پس‌زمینه، LG G7 ThinQ خود را مجددا راه‌اندازی کنید تا کش از حافظه داخلی پاک شود. انجام این کار به آزاد کردن فضای حافظه کمک می کند و به دستگاه اجازه می دهد در اجرای بعدی عملکرد بهتری داشته باشد. در اینجا نحوه راه اندازی مجدد / تنظیم مجدد نرم افزار LG G7 ThinQ آمده است:

  • دکمه روشن/خاموش و دکمه کاهش صدا را به طور همزمان برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید و سپس هر دو دکمه را هنگام راه اندازی مجدد گوشی رها کنید.
  • تنظیم مجدد نرم بر روی داده های ذخیره شده در حافظه داخلی تأثیر نمی گذارد و بنابراین منجر به از دست رفتن داده نمی شود. خطاهای جزئی نرم افزار معمولاً در این فرآیند اصلاح می شوند.
بخوانید  تعمیر ویبره موبایل

راه حل دوم: فعال کردن حالت ایمن

برای علت کند کار کردن LG G7  برنامه های شخص ثالثی که حاوی برخی اشکالات و بدافزار هستند نیز می توانند مشکل مشابهی را در تلفن شما ایجاد کنند. اگر سرعت گوشی شما پس از نصب یک برنامه جدید به طور ناگهانی کاهش یابد، احتمالاً دلیل اصلی این است. برای تعیین اینکه آیا واقعاً یک برنامه شخص ثالث است که چنین مشکلی را ایجاد می کند یا خیر، سعی کنید تلفن خود را در حالت ایمن تشخیص دهید. فعال کردن حالت ایمن فقط به برنامه های از پیش نصب شده اجازه اجرا می دهد. اگر سرعت گوشی شما در حالت ایمن کاهش نمی یابد، یک برنامه شخص ثالث محرک است. بنابراین این مراحل را دنبال کنید تا حالت ایمن را در LG G7 ThinQ خود فعال کنید و سپس شروع به عیب یابی برنامه ها کنید:

  1. در حالی که صفحه گوشی روشن است، دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید تا گزینه های منو ظاهر شوند.
  2. گزینه Power off را فشار داده و نگه دارید.
  3. هنگامی که پیغام درخواست Restart در Safe Mode را مشاهده کردید، برای تایید روی OK ضربه بزنید.
  4. صبر کنید تا دستگاه شما در حالت ایمن راه اندازی مجدد شود. سپس برچسب Safe Mode را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد.

اگر مشکل در حالت ایمن رخ ندهد، ممکن است مجبور شوید برنامه‌های جداگانه را از آخرین بارگیری خود حذف یا حذف کنید. در غیر این صورت، گوشی شما نیاز به سرویس دارد.

راه حل سوم: بروزرسانی نرم افزار و برنامه های گوشی

برای علت کند کار کردن LG G7  آخرین نسخه اندروید موجود برای LG G7 ThinQ اندروید 8.0 G710TM10g است. این به‌روزرسانی در 11 جولای 2018 برای دستگاه‌های اندرویدی منتخب از جمله گوشی هوشمند جدید ال‌جی به‌طور رسمی در دسترس قرار گرفت. رفع اشکال‌های مختلف و بهبودهای سیستمی را ارائه می‌دهد. اگر این نسخه نرم افزار را روی گوشی خود نصب نکرده اید، ممکن است مجبور باشید این کار را انجام دهید. این احتمالاً کندی ناگهانی تلفن شما را برطرف می کند، به خصوص اگر اشکالات نرم افزاری مقصر اصلی باشند. با این مراحل می توانید آخرین نسخه اندروید (OTA) را دانلود و نصب کنید:

  • روی تنظیمات از صفحه اصلی ضربه بزنید.
  • به تب General بروید.
  • روی Update center ضربه بزنید.
  • System updateرا انتخاب کنید.
  • روی گزینه Check for update ضربه بزنید.
  • دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا آخرین به روز رسانی نرم افزار را در LG G7 ThinQ خود دانلود و نصب کنید.
بخوانید  هنگ کردن گوشی

بیشتر بدانید: آموزش تعویض فن برد منطق تلفن همراه LG Nexus 4

0/5 (0 نقد و بررسی)