دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل خالی بودن صفحه نمایش گوشی هنگام فعالسازی

راهکارهای رفع مشکل خالی بودن صفحه نمایش گوشی الجی

خالی بودن صفحه نمایش گوشی/ اگر با مشکل مشابهی روبرو شدید، این مقاله اینجاست تا به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه صفحه سیاه را در تلفن اندرویدی بدون هزینه، تعمیر کنید. مراحل ساده و سریع این مقاله را دنبال کنید تا موبایل ال‌جی شما دوباره شبیه روشن شود.

خالی بودن صفحه نمایش گوشی

قسمت 1: چرا گوشی ال جی من روشن می شود اما صفحه نمایش آن سیاه می ماند؟

گاهی اوقات، ممکن است دیده باشید که صفحه گوشی شما خالی می شود، اما گوشی شما روشن است. شاید تعجب کنید که چرا صفحه گوشی من سیاه است؟ احتمالاً چندین عامل مسئول مشکل صفحه سیاه گوشی ال جی شما هستند.

  • شل شدن کانکتورهای LCD صفحه نمایش
  • خطای سیستم عامل در موبایل
  • برنامه های ناسازگار یا نادرست نصب شده است
  • شارژ بی سر و صدا
  • حافظه پنهان کامل در برنامه های تلفن همراه
  • گوشی ال جی در شرایط گرم قرار گرفته است

اگر با شرایط مشابهی روبرو هستید که در بالا ذکر شد، به احتمال زیاد با مشکلات مرگ صفحه سیاه اندروید مواجه خواهید شد. در قسمت 2، چند راه برای رفع مشکل سیاهی صفحه گوشی ال جی ارائه شده است.

قسمت 2: راه های ساده برای رفع مشکل صفحه سیاه گوشی ال جی

اگر مدت زیادی است که با مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی ال جی خود مواجه هستید و احساس می کنید گوشی شما روشن است، لطفا یکی از چهار مرحله زیر را برای آموزش رفع سیاهی صفحه گوشی اندرویدی دنبال کنید تا این کار را انجام دهید. دیگر نباید نگران این موضوع باشید.

بخوانید  روش تعویض قاب میانی LG G3

راه 1: گوشی ال جی خود را شارژ کنید

گاهی اوقات، مشکلی در باتری وجود دارد و منجر به از بین رفتن باتری گوشی شما می شود. همیشه به یاد داشته باشید که چند دقیقه گوشی خود را شارژ کنید و سپس سعی کنید گوشی خود را روشن کنید. اغلب اوقات، مشکلات صفحه نمایش گوشی ال جی با استفاده از این هک ساده حل می شود.

راه 2: تلفن LG خود را اجباری راه اندازی مجدد کنید

راه اندازی مجدد تلفن همراه خود می تواند برای غلبه بر مشکل روشن بودن گوشی اما سیاه بودن صفحه مفید باشد. برای خاموش کردن موبایل خود می توانید دکمه پاور و دکمه کاهش صدا را با هم فشار دهید و نگه دارید. چند ثانیه صبر کنید و سپس به اجبار موبایل خود را مجددا راه اندازی کنید. گاهی اوقات مشکل در تلفن های همراه به دلیل خطاهای حیاتی سیستم رخ می دهد و در نهایت با راه اندازی مجدد موبایل حل می شود.

راه 3: تلفن ال جی خود را در حالت ایمن راه اندازی کنید

حالت ایمن به شما امکان می‌دهد تا گوشی اندرویدی خود را با برنامه‌های شخص ثالثی که قبلاً غیرفعال شده‌اند روشن کنید. اگر بتوانید گوشی ال‌جی خود را با موفقیت در حالت ایمن راه‌اندازی کنید، مشکل صفحه سیاه گوشی ال‌جی به دلیل نصب برنامه‌های شخص ثالث ناسازگار است و می‌توانید با دنبال کردن مراحل دقیق زیر برای رفع برنامه‌های ناسازگار، آن را به راحتی حل کنید.

  1. دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید. تا زمانی که گزینه «خاموش کردن» روی صفحه نمایش داده نشود، آن را رها نکنید.
  2. “Power off” را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که اعلان “Restart in safe mode” ظاهر شود، سپس رها کنید. در مرحله بعد، برای تأیید عملیات، روی «روشن کردن حالت ایمن» ضربه بزنید.
  3. پس از راه اندازی مجدد تلفن، می توانید “حالت ایمن” را در پایین سمت چپ صفحه نمایش مشاهده کنید.
  4. با فعال کردن حالت ایمن، اکنون می‌توانید برنامه‌هایی را که باعث تداخل شده‌اند حذف نصب کنید و سپس دوباره تلفن همراه را روشن کنید.
بخوانید  پرش صفحه نمایش موبایل

راه 4: بازنشانی به تنظیمات کارخانه برای رفع سیاهی صفحه مرگ اندروید

از آنجایی که تنظیم مجدد کارخانه به گوشی ال جی شما اجازه می دهد تا به روشی جدید کار کند، روش موثر دیگری برای خلاص شدن از مشکل صفحه نمایش سیاه گوشی ال جی است. توجه داشته باشید که تنظیم مجدد کارخانه، تمام اطلاعات ذخیره شده در موبایل شما را حذف می کند و گوشی شما را به تنظیمات اولیه کارخانه بازنشانی می کند، بنابراین باید به دقت فکر کنید که آیا این عملیات را انجام دهید یا خیر.

برای بازنشانی به تنظیمات کارخانه، باید:

  • دکمه روشن/خاموش و دکمه کاهش صدا را با هم فشار دهید و نگه دارید تا صفحه بازیابی سیستم نمایش داده شود.
  • بر روی “بازنشانی به داده های کارخانه” کلیک کنید و سپس برای تایید “بله” را انتخاب کنید.
  • چندین دقیقه طول می کشد تا فرآیند راه اندازی مجدد کامل شود. پس از راه اندازی مجدد، مشکل سیاهی گوشی ال جی را برطرف می کنید.

اگر هیچ یک از روش‌های بالا برای رفع مشکل صفحه سیاه گوشی ال‌جی جواب نداد، باید برای پشتیبانی با تیم پشتیبانی ال‌جی تماس بگیرید. مشکل صفحه خالی گوشی ال‌جی را که با آن مواجه هستید به تفصیل شرح دهید و منتظر باشید تا تیم پشتیبانی به شما کمک کند تا مشکل مرگ سیاه صفحه نمایش گوشی ال‌جی را برطرف کنید. یا می توانید به مرکز خدمات LG محلی خود بروید و درخواست خدمات تعمیر دستگاه LG آسیب دیده خود را بدهید.

پیشنهاد مطالعه: شارژ نشدن گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)