دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکاتی درباره دوربین موبایل ال جی (G5)

نکاتی درباره دوربین موبایل ال جی (G5)

گوشی ال جی (G5) علاوه بر بهینه سازی در مورد سخت افزار این گوشی و بهبود نرم افزار آن دارای قابلیت های متنوعی بوده، که یکی از آنها استفاده از باتری کشویی اضافی برای این موبایل بوده، تا کاربران هر چه بهتر از این خدمات استفاده نمایند.

در مورد دوربین G5 ال جی چه می دانید؟

دوربین ها پس از مدت زمانی، قدیمی شده و جای خود را به نسل جدیدتر می دهند، در گوشی هوشمند G5 نیز با هوشمند تر شدن دوربین آن، شاهد بهتر شدن کیفیت عکس ها بوده، که کاربر در هر شرایطی از آن استفاده کرده و لذت می برد. در ادامه نکاتی را در مورد دوربین دوگانه گوشی G5 ال جی، ذکر خواهیم کرد.

  1. تنظیمات دستی، مانع داشتن عکس های با نویز می باشد

تنظیمات دستی گوشی برای مواردی بکار می رود، که بخواهید، عکس هایی با حداقل نویز داشته باشید، چرا که در اثر عکس گرفتن خودکار توسط دوربین، شاهد عکسی شفاف ولی دارای نویز، خواهید بود.

برای رفع این مشکل و استفاده از تنظیمات به طور دستی، باید به کاهش تنظیمات ایزو پرداخته و آن را تا 200 در جه کم نمایید. برای رسیدن عکس ها به نویز کم، اقدام به کاهش سرعت شاتر کنید.

  1. عکس هایی با فرمت RAW باعث صاف و شفاف شدن عکس می شوند

از تنظیمات دستی برای داشتن فرمت Raw استفاده نموده، که برای دستیابی به آن، باید به انتخاب دومین آیکن که در قسمت پایین و در ستون چپ، می باشد، اقدام و  در نتیجه حالت دوربین را از فرمت Jpeg، به گرفتن عکس با فرمت های Jpeg  و  Rawتغییر دهید.

بخوانید  آموزش پشتیبان گیری از واتس اپ

DNG پسوند عکس های ذخیره شده با فرمت RAW، بوده که مخفف  ((Digital NeGative file، بوده، که برای تغییر آنها باید از برنامه فتوشاپ، استفاده کنید.

  1. کاربرد دوربین دوم به منظور zoom out در  موبایل ال جی G5

 دو سنسور در پشت موبایل ال جی G5، دیده می شود، که از مشخصات دوربین ها می توان چنین گفت، که دارای لنز 28 میلی متریِ معمولی بوده و لنز بعدی 20 میلی متری  Fish-Eye، می باشد، که نتیجه آن امکان استفاده کاربران از زاویه دید، به میزان  135 درجه می باشد.

برای استفاده از کوچک نمایی، (به منظور استفاده از دوربین دوم به عنوان ابزاری یکپارچه)، با استفاده از انگشتان و کشیدنِ آنها سمت هم و بردن خط مدرج زوم به کنار صفحه، می توانید مشخص نمایید، که به چه میزان مایل به بزرگنمایی و یا کوچک نمایی، می باشید.

  1. لرزش‌گیر ویدئو در موبایل ال جی G5

در حالی که در حرکت بوده یا لرزش دست دارید، دو گزینه در موبایل ال جی G5 در نظر گرفته شده، تا فیلم تان دارای کیفیت بالاتری باشد. که برای آن کافی است، به انتخاب آیکونی که به شکل چرخ دنده بوده و نزدیک منوی تنظیمات قرار دارد، پرداخته، بعد از آن با داشتن دو گزینه در مقابل تان می توانید، لرزش گیر لیزری (OIS) و یا Steady Shot Stabilisation، را انتخاب نمایید.

  1. کلید میانبر برای عکسبرداری سریع در موبایل ال جی G5

در زمان های کوتاه و سریع می توان عکسبرداری نمود، که این ویژگی، در اکثر برنامه های دوربین دیده شده، ولی در موبایل ال جی G5، میانبر نام دارد.

بخوانید  کند شدن موبایل ال جی

برای فعالسازی آن، به قسمت تنطیمات رفته، بعد از آن با انتخاب General و گزینه Shortcut Key، یک سوئیچ وجود دارد، که برای Quick Shot بوده، که با روشن بودن آن و بعد از آن با دو مرتبه فشردن دکمه ولوم که واقع در کناره گوشی تان بوده، امکان عکس گرفتن شما در زمان خاموشی موبایل، میسر شده، که این امکان، توسط باز نمودن بخش دوربین موبایل تان می باشد.

  1. بهترین روش برای عکاسی ساده در موبایل ال جی G5

برای عکسبرداری گاهی اوقات یادمان می رود، که حالت ساده بهترین حالت می باشد، اگر کودک، برای عکاسی از دوربین شما استفاده می کند، یا عکاسی ساده دوست دارید، داشته باشید، تنظیمات خود را در حالت ساده قرار دهید، به این نحو که با انتخاب، بخش سه نقطه (در سمت چپ بالای نرم افزار دوربین)، و با کلیک بر روی سوژه مورد نظرتان، (به منظور تمرکز یا فوکوس)، در کوتاه ترین مدت عکس تان توسط موبایل ال جی G5، فوکوس و گرفته خواهد شد.

شما کنترل خود را بر روی قابلیت های اساسی، برای عکاسی تان از دست نداده اید و شما می توانید، آن را به کار گرفته و از آن استفاده نمایید، اما این کنترل ها کدام هستند و چگونه استفاده می شوند؟ این کنترل ها  برای اعمال بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی بوده، که می توانید برای اعمال آن، بر روی صفحه تان توسط ضربه هایی کوچکی، آن را درکنترل خود در بیاورید. این در حالی می باشد، که تغییر سنسور دوربین از حالت معمولی به دید وسیع یا واید، را نیز می توانید تحت کنترل خود در بیاورید، برای دسترسی به آن از ۳ نقطه بالای صفحه دوربین، استفاده نمایید.

بخوانید  مشکل دوربین و  تصویر در موبایل
0/5 (0 نقد و بررسی)