دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کند شدن موبایل ال جی

کند شدن موبایل ال جی به چه دلایلی رخ می دهد؟

در بسیاری از مواقع علت کند شدن سرعت موبایل، می تواند از مشکل در نرم افزار موبایل باشد، که جای نگرانی نبوده و برطرف کردن آن کار چندان سختی نبوده ولی در مواقعی که این مشکل از سخت افزار دستگاه باشد.

این مشکل را در سخت افزارهای ضعیف تر، با کم شدن سرعت گوشی نشان می دهد، چرا که سرعت پردازش کم تری در این نوع گوشی ها وجود دارد، در مقایسه با سخت افزارهای قوی موبایل های دیگر که در آن پردازش ها و در نتیجه گوشی دارای سرعت بیشتری می باشند، کمتر به مشکل کند شدن موبایل بر خواهیم خورد، در ادامه علل و رفع مشکل کند شدن موبایل، را در هر دو نوع گوشی، بررسی خواهیم کرد.

کند شدن موبایل ال جی چه دلایلی دارد؟

علت های مختلفی می توانند باعث کندی گوشی موبایل شوند، دلیل مشکل در هنگام هنگ کردن پشت سر هم و یا طول کشیدن زمان پردازش یک دستور، توسط گوشی موبایل، نسبت به اتفاق افتادن آن در زمان اجرای یک برنامه، با هم تفاوت دارند.

به طوریکه می توان گفت، که در موقعیت های مختلف، کند شدن موبایل ال جی، دارای دلایل مختلفی خواهد بود، که موضوعی بسیار پر اهمیت برای یافتن دلیل کندی موبایل ال جی، خواهد بود، در ادامه چندین مورد از علل آن ذکر شده است.

  1. اپلیکیشن های اضافی در پس زمینه

با نصب برنامه های فراوانی که در گوشی خود قرار داده و از گوشی به عنوان جایی برای نگهداری آن استفاده کرده و با عدم استفاده از آن برنامه ها، و با پاک نکردن اپلیکیشن های اضافی، عملا با وجود این برنامه های سنگین در محیط پس زمینه، بهره برداری کامل خود را از امکانات پس زمینه (شامل: بروزرسانی یا نظارت بر دیگر بخش های گوشی)، بُرده و در کند شدن و پایین آمدن سرعت موبایل ال جی، نقش پررنگی دارند.

  1. ظرفیت حافظه زمانی که پُر شده

 حاقظه هر گوشی، به عنوان مهمترین علتِ سرعت پردازش موبایل، به حساب می آید.

بخوانید  آی سی تغذیه موبایل

بین حافظه ای که در حال پر شدن می باشد و اینکه این فایل با چه سرعتی به حافظه  NAND، منتقل می شود، یک ارتباط مستقیم، وجود دارد، به گونه ای که، در زمان پر بودن حافظه، کاهش سرعت انتقال اطلاعات، را خواهیم داشت و با کاهش سرعت گوشی، حافظه را تحت تاثیر قرار می دهد، برای این منظور از نگهداری اطلاعات زیاد خود که در گوشی ذخیره شده اند، خودداری کنید، تا سرعت گوشی بالا رود، توصیه می شود، تا عکس، فیلم، اپلیکیشن و .. را حذف نمایید.

  1. حافظه فرسوده شده

قطعه ای که در سخت افزار گوشی ال جی، به عنوان اصلی ترین قطعه به کار رفته، حافظه رم آن می باشد، که سرعت پردازش به آن بستگی دارد، با وجودی که حافظه داخلی، دارای اهمیت خاص بوده ولی با وجود کارکرد زیاد رم در تلفن همراه، بهتر است، که به عمر حافظه که بین 3 تا 10 سال بوده، دقت کرده، تا با جلوگیری از فرسودگی و  همچنین از دست دادن کیفیت اولیه رم ، از کندی موبایل ال جی خود، جلوگیری نمایید..

  1. موبایل ویروسی شده

ویروس ها و بد افزار ها با منتقل شدن به موبایل شما، می توانند باعث مشکلاتی در عملکرد گوشی شده، به طوریکه باعث کاهش پردازش اطلاعات شده و داده را با سرعت کمتری منتقل می کند، حتی در بعضی مواقع گوشی هنگ خواهد کرد، چاره کار این است که آنتی ویروس قوی نصب کنید، تا از ورود ویروس ها در امان باشید و سرعت گوشی شما کند نشود.

رفع مشکل کند شدن موبایل ال جی

  • حذف برنامه های پس زمینه
  • خالی کردن رم پر شده
  • خالی نمودن فایل های اضافی مانند عکس، ویدئو
  • انتقال داده ها از حافظه داخلی به مموری با استفاده از کارت حافظه
  • نصب آنتی ویروس قوی برای جلوگیری از ورود ویروس به داخل گوشی
بخوانید  هنگ کردن گوشی

با انجام دادن همه مواردی که در بالا ذکر شده، اگر گوشی شما درست نشده و کند می باشد، بهتر است با کارشناسان متخصص نمایندگی ال جی تماس گرفته، تا در ساعات اداری پاسخگوی شما بوده و شما را چه در بخش نرم افزار چه سخت افزار، راهنمایی کنند، یا می توانید حضوری به این مرکز مراجعه کرده و از امکانات آن برخوردار شوید.

نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی

اگر که برای برطرف کردن نیازهای خود در موارد: هنگ گوشی، کند شدن گوشی، ویروسی شدن گوشی، خرید قطعات اصل، نیاز به تعویض رم  و … دارید، تعمیرات موبایل ال جی، مرکزی می باشد، که این خدمات و بسیاری از خدمات دیگر را به کاربران خود ارائه می دهد و هر مشکلی که راجع به گوشی موبایل باشد، را برایتان رفع خواهند نمود.

 ال جی، در کشور ایران نمایندگی داشته و کاربران را همیشه با تجهیزات و دانش به روزِ خود، راضی نگه داشته و خدمات خود را در اسرع وقت به کاربران، ارائه می دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)