دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل دوربین و  تصویر در موبایل

رفع مشکل دوربین و  تصویر در موبایل ال جی

با گسترش و پیشرفت قابل توجهی که در دوربین های موبایل، به وجود آمده، یکی از پرطرفدار ترین آپشن های موجود در این گجت ها، برخورداری از این ویژگی بوده، که امکان دارد، مانند سایر قطعات سخت افزاری دیگر که در موبایل وجود دارند، دچار مشکل شوند.

 تار شدن لنز دوربین موبایل علت های محتلفی دارد، که از کارایی دوربین، کم کرده و باعث می شود تا نتوانیم با تسلط کامل بر دوربین، عکس مطلوبی، را از مناظر مورد نظر خود، اشخاص یا هر پدیده دیگر گرفته، که البته وجود این مشکل، امکان دارد در دوربین اصلی و دوربین سلفی هر موبایلی به وجود آید، در چنین مواقعی معمولا دوربین، قابلیت فوکوس خود را از دست داده و تصاویری بسیار بی کیفیت می اندازد.

مشکل تار شدن لنز دوربین موبایل ال جی

چون بسیاری از کاربران، درگیر مشکل تاری لنز دوربین موبایل و راه های برطرف ساختن آن بوده اند، از این رو به بررسی تاری لنز دوربین و وجود نقطه های سبز در تصویر انداخته شده از موبایل LG G4، پرداخته و تصمیم گرفتیم تا راههای برطرف کردن این مشکلات، در ادامه مطلب، ذکر شود، تا بتوانید از آن استفاده نمایید.

تار شدن لنز دوربین موبایل ال جی، به چه دلایلی می باشد؟

موارد زیر از مهم ترین دلایل تار شدن لنز دوربین موبایل، می باشند :

  • لنز دوربین موبایل، کثیف باشد.
  • وجود ایراد در فوکوس مناسب، باعث تاری لنز دوربین می شود.
  • دوربین موبایل به هنگام عکس برداری، حرکت و لرزش داشته باشد.
  • کاربر، حالت مناسب عکاسی را رعایت نکرده باشد.
  • کش موجود بر روی موبایل، پُر شده باشد.
  • آپدیت سیستم عامل موبایل، صورت نگرفته باشد.
  • به دوربین موبایل، ضربه وارد شده باشد.
  • بر روی دوربین موبایل، خش افتاده باشد.
  • سوژه ی عکاسی، حرکت داشته باشد.
بخوانید  موبایل های 2018 ال جی

راه های رفع مشکل تار شدن لنز دوربین موبایل ال جی

موبایل تان را تکان دهید

عدم فوکوس مناسب دوربین، یکی از دلایل تار شدن لنز دوربین موبایل می باشد، بنابر این در چنین مواقعی توصیه می شود، تا برای رفع مشکل پیش آمده، دوربین خود را کمی حرکت دهید.

آپدیت سیستم عامل موبایل

قدیمی بودن سیستم عامل، می تواند منجر به تاری لنز دوربین شود، که آپدیت سیستم عامل موبایل، می تواند در این امر، موثر باشد.

کش دوربین موبایل را خالی کنید

 از دلایل دیگر، که منجر به تار شدن لنز دوربین می شود، می توان به پُر بودن کش دوربین موبایل اشاره کرد، که در چنین مواقعی، پاک کردن کش اضافه، به رفع مشکل به وجود آمده کمک می کند.

موبایل را ریست کنید

اختلالات نرم افزاری و برخی نا هماهنگی ها در دستگاه، گاهی باعث بروز مشکل تاری لنز دوربین می شود، که در این مواقع، ریست کردن موبایل این ناهماهنگی ها را برطرف کرده، که با پاک شدن کلیه ی دیتاها و تنظیمات درج شده بر روی دستگاه، همراه می باشد.

از حالت Burstاستفاده کنید

استفاده از حالت Burst مشکل تار شدن لنز دوربین موبایل را برطرف کرده، که در هر بار عکس گرفتن نیازی به تپ کردن دکمه شاتر، نبوده و عکس ها تنها با نگه داشتن دست تان در زمانی طولانی مدت بر روی دکمه شاتر، پشت سر هم گرفته شده و لرزش دوربین، به حداقل رسیده و سرعت عکس برداری بالا می رود.

وجود نقطه­‌های سبز روی عکس در موبایل ال جی G4

بسیاری از افرادی که از موبایل ال جی  G4 استفاده کرده اند، در زمان عکسبرداری، نقطه‌های سبز روی موبایل دیده و آن را گزارش کرده اند. برای رفع این مشکل در موبایل G4، راه حلی وجود دارد، که اول از همه باید مطمئن شوید، که روی لنز، هیچ لایه محافظی وجود نداشته باشد.

بخوانید  هنگ کردن گوشی

به تنظیمات رفته و آدرس زیر را دنبال کنید:

“General > Apps and finding the Camera app”

و به پاک کردن داده­‌ها و کش­‌های اضافی بپردازید.

روش­‌های گفته شده در بالا، به رفع ایراد موبایل ‌های ال جی کمک کرده و به راحتی مشکلات و ایرادهای متداول آنها را رفع می کند.

آشنایی با نمایندگی موبایل ال جی

نمایندگی موبایل ال جی، به عنوان تخصصی ترین و معتبر ترین دپارتمان بوده، که در زمینۀ ارائه خدمات و سرویس های فروش و پشتیبانی از فروش می باشد. این مجموعۀ بزرگ دارای واحد های متعددی  بوده، که ارائه دهنده خدماتی خاص و جداگانه بوده، که تعمیرات موبایل ال جی، یکی از اصلی ترین اولویت های این نمایندگی می باشد.

کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود، به دلیل مجزا بودن کارگاهها، به واحد مرتبط با مشکل خود، رجوع کرده و در صدد بر طرف کردن مشکل خود، بر می آیند.

کارگاههای فنی این مرکز مجهز به ابزارآلات مدرن و پیشرفته بوده، که ضمن بکارگیری تجهیزات مدرن، بهترین خدمات ریکاوری، توسط کارشناسان متخصص ارائه شده، که این خدمات را در سریع ترین زمان ممکن و با نهایت دقت، انجام می دهند. کلیه ی سرویس های ارائه شده با گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر کتبی بوده، که مطابق با استانداردهای تعریف شده از سوی کمپانی ال جی می باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)