دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات رنگ صفحه نمایش LG V30

رنگ صفحه نمایش LG V30 چه مشکلاتی دارد؟

کاربران از مشکلات رنگ صفحه نمایش ال جی وی ۳۰  (LG V30) می گویند، یک هفته پس از ارائه پرچمدار ال جی ، در مورد کیفیت رنگ، در نمایشگر این ال جی وی ۳۰ نگرانی هایی به وجود آمد، که حتی مطرح شدن این موضوع را در برخی از جوامع آنلاین کره‌ی جنوبی، نیز مثل Ppompoo ،Clien ، Naver Cafe  و Mobile Cafe می شد دید.

به طوریکه این مشکل در کره ای ها به  “هانجی” معروف شد. در مورد هانجی، می توان گفت که نوعی کاغذ باستانی می باشد که این کاغذ دارای رنگ های نامتوازن بوده و نام آن هانجی می باشد.

این پدیده نه در کشور کره، بلکه در خارج از کرۀ جنوبی نیز بازتاب هایی داشته و دیده شده، تا جایی که وب ‌سایت فناوری Ars Technica تصویر گرفته شده از نمایشگر وی ۳۰ را که در محیطی تاریک آن را گرفته بود، منتشر کرد و مدعی شد، که نقاطی در نمایشگر وجود دارند، که بر اثر کاهش روشنایی نمایشگر در محیط‌های تاریک، ایجاد شده و علاوه بر آن وجود خطوط افقی نیز در صفحه به گونه ای می باشد، که نمایشگر گوشی، کثیف به نظر می آید.

در تصویری که این وب سایت منتشر کرده، قسمت پایین نمایشگر از دیگر قسمت‌ها روشن تر می باشد.

توضیحاتی درباره مشکلات رنگ صفحه نمایش ال جی وی ۳۰

یکی از اعضای جامعه‌ی مصرف‌کنندگان کره‌جنوبی، به تشریح مشکلات عدم توازن رنگ صفحه نمایش ال جی وی ۳۰ پرداخته و اعلام کرده: در پرچمدار جدید ال جی، می توان پدیده ی هانجی و عدم توازن رنگ را در محیط تاریک، در زمان کار، آشکارا دید. این کاربر با قرار دادن تصویری در اینترنت، که از نمایشگر گوشی وی ۳۰  که دارای رنگ‌هایی نامتوازن بوده، گفته خود را تایید کرده است.

بخوانید  نحوه سفارشی سازی نشانگر باتری

برخی کاربران، عقیده دارند، که نمایشگرهای اولد، که دارای اندازۀ کوچک‌ تر می باشند، نیاز به کارِ پردازشی بیشتری دارند. ادعای کاربر دیگری نیز در این مورد چنین بوده، که مشکلات رنگ صفحه نمایش ال جی وی ۳۰ سبب شده تا به مرکز خدمات ال‌جی رجوع کند.

 این در صورتی می باشد، که  یکی از تعمیرکاران که در مرکز نمایندگی ال جی بوده مدعی شده، که چون این مشکل جزو مطالب ذکر شده، در دفترچۀ راهنمای تعمیرکاران گوشی نمی باشد، کاری نمی تواند انجام داده و عملا این مشکل حل نشده است.

دلیل مشکلات رنگ صفحه نمایش ال جی وی ۳۰ به خاطر چیست؟

کارشناسان به بررسی علت مشکلات مربوط به رنگ صفحه نمایش ال جی وی ۳۰ پرداخته، تا این مشکل را شناسایی کرده و برای برطرف کردن آن اقدام کنند. در پی نتیجه هایی که بدست آمد، نظرات خود را اینگونه عنوان کرده اند که مشکل در پنل اولد بوده، به نحوی که برخی از متخصصین بر این عقیده هستند، که علت این مشکل بخاطر استفاده کردن از محدودیتی در سری اول پنل‌ های اولد، در پرچم دار جدید ال جی می باشد.

 چرا که شرکت ال جی، پنل اولدی را که در تلویزیون های ساخت خود استفاده می کرد، را برای اولین بار، برای گوشی هوشمند خود استفاده نموده، که همین سبب مشکل در رنگ صفحه نمایش موبایل ال جی وی سی شده، که به همین علت، کارشناسان احساس نگرانی خود را در مورد بازدهی پنل اولد مورد استفاده در وی 30 ابراز کرده اند.

پاسخ به شکایات مشتریان نمایش نامتوازن رنگ در صفحه نمایش LG V30

کمپانی ال جی، بعد از اینکه با این مشکل توسط کاربران مواجه شد، تصمیم گرفت تا با پاسخی در مقابل اعتراضات و شکایات، این مشکل را حل کند، در پاسخ به کاربران اعلام نمود، که مشکلات مربوط به رنگ صفحه نمایش LG V30، یک ایراد نبوده و به عنوان یکی از ویژگی های نمایشگرهای اولد (OLED) می باشد.

بخوانید  پنج راه برای افزایش عمر باتری گوشی الجی

 در ادامه این مقام پاسخگو اظهار کرد، که کاربران و مصرف‌ کنندگان شاید چون به نمایشگر اولد، عادت ندارند، باعث شده تا با همچین حسی مواجه شوند، که آن را یک ایراد قلم داد کرده و از خصوصیات نمایشگر اولد به حساب نمی آورند، فرق بین نمایشگرهای   OLED   و AMOLED  در ادامه مطالب برای تان آورده شده است

فرق بین نمایشگرهای OLED و AMOLED در چه چیزی می باشد؟

AMOLED   به عنوان یک نوع خاص از تکنولوژی OLED بوده، که پیشوند AM از «Active Matrix» بوده، در این نوع نمایشگرها در هر بازسازی تصویر، پیکسل ها، هر کدام به طور مجزا روشن یا خاموش شده، در حالی که در «Passive Matrix» هر پیکسل عضو یک مجموعه به حساب آمده و با مجموعه، روشن یا خاموش خواهد شد.

شرکت ال جی نیز در نمایشگرهای اولد (OLED) جدیدی که به بازار عرضه کرد، برای مدیریت پیکسل ها از «ماتریکس فعال» استفاده می کند. تفاوت های ظاهری در این نمایشگرها نیز بهره بردن از تکنولوژی P-OLED یا POLED در نمایشگر موبایل جدید V30 ال جی می باشد، که از لایه ای پلاستیکی، به عنوان بستر چینش پیکسل ها، استفاده می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)