دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه سفارشی سازی نشانگر باتری

حفظ سطح باتری دستگاه اندرویدی شما می‌تواند آسان‌تر از حالت پیش‌فرض باشد. پس برای نحوه سفارشی سازی نشانگر باتری گوشی الجی چه راه های وجود دارد؟ با ما همراه باشید.

نحوه سفارشی سازی نشانگر باتری
نحوه سفارشی سازی نشانگر باتری

ChargeBar را نصب کنید

برای نحوه سفارشی سازی نشانگر باتری ردیابی عمر باتری خود در هر دستگاهی می تواند کاری طاقت فرسا باشد. خوشبختانه، اندروید راه‌های بسیار منظمی را برای کمک به پیگیری راه‌اندازی می‌کند. نیکول کوزما از مشارکت کنندگان CNET در مورد ChargeBar برای اندروید به ما گفت. ChargeBar یک یادآور بصری عالی از سطح باتری شما می دهد. مانند بسیاری از ابزارهای عالی اندروید که پوشش داده ایم، در فروشگاه Google Play نیز رایگان است. پس از دانلود و نصب برنامه، سوئیچ بالا را تغییر دهید تا آن را روشن کنید.

برنامه را تنظیم کنید

پس از فعال شدن ChargeBar، باید یک خط آبی روشن در بالای صفحه نمایش خود مشاهده کنید. این خط میزان باتری فعلی شما را نشان می دهد. این یک راه عالی برای یادآوری مداوم سطح فعلی باتری است. بله، دستگاه شما دارای یک نماد باتری کوچک است که همین کار را انجام می دهد، اما این نماد کوچک تعیین دقیق میزان عمر باتری شما را دشوار می کند و می تواند در مدت زمان کوتاهی کاهش قابل توجهی داشته باشد.

اگر می‌خواهید که ChargeBar همیشه وجود داشته باشد، حتی پس از راه‌اندازی مجدد دستگاه، حتماً کادر را علامت بزنید تا هنگام بوت شروع شود. همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید نوار در برنامه‌های تمام‌صفحه وجود داشته باشد، روی صفحه قفل شما پنهان شود، یک نماد میانبر در سینی اعلان به برنامه داشته باشید و – آخرین اما مهم‌تر – در زمانی که دستگاه شما در حال شارژ است، نوار را متحرک کنید. . بر اساس اولویت خود، کادرهای مناسب را علامت بزنید یا علامت آن را بردارید، سپس برای گزینه‌های بیشتر به پایین بروید.

بخوانید  آموزش تشخیص باتری اصلی از تقلبی

ChargeBar را تنظیم کنید

اگر نوار آبی رنگ انتخابی شما نیست، می توانید با ضربه زدن روی نمونه رنگ، رنگ را تغییر دهید. همچنین می توانید با تغییر تنظیمات ارتفاع، عرض یا ضخامت ChargeBar را افزایش دهید. به خاطر داشته باشید، هرچه نوار را ضخیم‌تر کنید، اطلاعات بیشتری را می‌تواند پوشش دهد. اسلاید بعدی دارای یک نوار با ارتفاع بیشتر است، بنابراین می توانید ایده ای از ظاهر آن در دستگاه خود داشته باشید.

ChargeBar در 5

همانطور که می بینید، ارتفاع میله به تنظیم 5 افزایش یافته است و به راحتی دیده می شود. از این هم جلوتر، ارتفاع را به 20 افزایش می دهیم.

ChargeBar در 20

در تنظیم 20 می توانید ببینید که اطلاعات شروع به پوشاندن کرده و تقریباً نیمی از نوار وضعیت بالا را اشغال می کند. با رنگ و اندازه بازی کنید تا زمانی که تنظیمات دلخواه خود را پیدا کنید.

تثبیت موقعیت

همچنین می توانید موقعیت ChargeBar را تغییر دهید. مکان پیش‌فرض بالای صفحه شما است، با گزینه‌هایی برای انتقال آن به پایین صفحه یا پایین نوار وضعیت به بالا.

ظاهر صفحه قفل

نوار دستگاهم را طوری تنظیم کردم که در پایین نمایش داده شود و آن را فعال کردم تا در صفحه قفل وجود داشته باشد. افزودن نشانگر باتری به دستگاه اندرویدی شما تنها لایه دیگری از سفارشی سازی است که می توانید اضافه کنید. با استفاده از ChargeBar یا هر یک از نشانگرهای باتری دیگر، می توانید ساعت بهتری را در سطح فعلی باتری خود نگه دارید. البته، این نمایش اسلاید فقط به پیگیری وضعیت باتری شما می‌پردازد.

بخوانید  ریکاوری در گوشی هوشمند

مقالات برتر : تعویض باتری LG G4

0/5 (0 نقد و بررسی)