دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع 4 مشکلی که در گوشی G5 LG

رفع 4 مشکلی که در گوشی G5 LG وجود دارد

در این گوشی، وجود قطعاتی فلزی و همچنین وجود دکمه ای در پشت گوشی، که دارای حسگر اثر انگشت، بوده و با قرارگیری دکمه‌های تنظیم صدا در کناره گوشی، همچنین با قابلیت ارائه توانایی در افزودن ماژول ها، توسط قسمت پایینی گوشی، که توانایی بیرون آورده شدن را دارد و همچنین با امکان تعویض باتری در این گوشی، و مزیت های دیگر، باعث شده تا این گوشی بسیار طرفدار داشته باشد.

 با وجود این مثل گوشی ها و هر وسیله دیگر، مشکلاتی را با خود به همراه دارد. در ادامه مشکلاتی که ممکن است، در گوشی LG G5  رخ دهد، ذکر شده، البته در همه گوشی های LG G5، امکان اینکه مشکلات مذکور وجود داشته باشد، همیشه اتفاق نمی افتد و فقط این مشکلات را در برخی از گوشی های LG G5 می توان دید.

مشکل خرابی نور پس‌زمینه در گوشی G5 LG

بعضی از کاربران مشکل خود را اینگونه بیان کرده اند، که در موقع استفاده از گوشی نور پس زمینه شدید، بوده و در اطراف و گوشه های صفحه نمایش، این روشنایی وجود دارد، که با فشار کم انگشت گذاشتن روی صفحه اطراف انگشت بر روی صفحه به شکل موج می شود.

راه‌حل‌هایی که در برطرف کردن آن موثر می باشد:

مشکل سخت افزاری می باشد، با دانلود برنامه Backlight Bleed Test که توسط گوگل پلی آن را نصب خواهید کرد، از مشکل و شدت آن با خبر خواهید شد، شما نیاز به تعویض گوشی دارید، که نتایج آن، را با ضمانت نامه خود به نمایندگی ال جی برده و گوشی خود را تعویض نمایید.

بخوانید  کپی نشدن فایل در مموری کارت

مشکل کار نکردن چراغ LED نوتیفیکیشن در گوشی G5 LG

برخی کاربران از عدم درست کارکردن چراغLED  نوتیفیکیشن، خود شکایت کرده و گفته اند که هرچند این چراغ، فاقد مشکل، در ارتباط با برنامه های ال جی، بوده، ولی در عین حال، عدم کارایی خوب در ارتباط با اپلیکیشن‌های دیگر، باعث بُروز مشکلاتی شده است.

راه‌حل‌هایی موجود در برطرف کردن مشکل:

به نظر می‌رسد که این مشکل نرم‌افزاری باشد و امیدواریم که ال‌جی به‌زودی آپدیتی برای اصلاح آن عرضه کند. تا آن زمان، می‌توانید از برنامه Light Flow  از گوگل‌پلی استور استفاده کنید تا LED نوتیفیکیشن‌ها همان‌طور که انتظار دارید کار کند. البته این برنامه پولی است و نسخه‌ای رایگان برای امتحان کردن برنامه که توانایی کمتری دارد هم موجود است.

شنیدن صدای نویز بلند و پیوسته‌ای در زمان وصل کردن کابل AUX

متاسفانه با این مشکل، بسیاری از کاربران مواجه شدند و آن زمانی بوده، که خواسته اند، توسط سیم AUX، سیستم صوتی ماشین خود را به موبایل LG G5، متصل کرده و ارتباط دهند، که در هنگام وصل این دو دستگاه به هم، صدایی شنیده می شود، که بلند بوده و شبیه صدای هیس بوده، که این صدا اغلب در خودروهایی به گوش می رسد، که تعویض ضبط آن توسط صاحب خودرو، قبلا اتفاق افتاده بوده و یا اینکه در خودروهای خاص این مشکل اتفاق می افتد.

راه‌حل‌های موجود:

به بررسی اتصال گوشی به سیستم، بپردازید، با نیروی بیشتر، کابل را به جک هدفون زده و از متصل شدن آن، ابتدا اطمینان حاصل کرده، بعد در صورتی که همچنان مشکل باقی بود، راه های دیگر را امتحان کنید.

بخوانید  سوکت شارژ موبایل

با تمیز کردن هر گونه غبار و کثیفی که ممکن است بر روی جک هدفون گوشی و خودرو تان، وجود داشته باشد، می توانید، توسط گوش پاک کن که به الکل زده اید، آن را برطرف کرده و مشکل تان را حل نمایید.

وجود یک جک هدفون اضافی، در پشت بعضی از سیستم‌های صوتی، دیده می شود، ممکن است، که تغییر کوچک در سیم کشی ضبط، و یا استفاده از جک دوم، بتواند مشکل را از بین برود.

مشکل حسگر مجاورت در گوشی G5 LG

در زمان استفاده از محافظ صفحه‌نمایش، مخصوصا آنهایی که جنس شان شیشه حرارت دیده بوده، دچار مشکلاتی در صفحه نمایش بعد از پایان تماس شده اند، به طوریکه با خاموشی آن روبرو شده اند، یا اینکه عدم امکان کار با قسمت های دیگر گوشی، در زمان برقراری تماس، از مشکلات دیگر آن به شمار می رود.

راه‌حل‌های ممکن:

قدم اول، برای تشخیص اینکه حسگر مجاورت دچار مشکل شده، می توانید با دانلود برنامه Aida64 از گوگل پلی استور، به جستجوی گزینه Proximity Sensor از بخش حسگرها پرداخته، بعد از نگه داشتن دست خود نزدیک حسگر، باید طبق عدد نوشته شده در برنامه، فاصله دستتان از حسگر، چنان تنظیم شود، که این عدد برابر با عددی بین 0 تا 5 سانتی‌متر، باشد. .

برای کالیبره کردن حسگر، با شماره گیری کد #860 *#546368#* که سه رقم آخر یعنی 869 مدل LG G5 را مشخص کرده، بعد از آن در مرحله بعد، به ترتیب نوشته زیر رفته تا با انجام آن شاهد کالیبره شدن حسگر مجاورت، باشید.

Device test، SAAT، Service Menu Manual Test، Key press test  و cal start

بخوانید  اتصال ساعت هوشمند به گوشی
0/5 (0 نقد و بررسی)