دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال ساعت هوشمند به گوشی

نحوه اتصال ساعت هوشمند به گوشی LG G3  

با پیشرفت تکنولوژی، ساعتهای هوشمندی وارد بازار شدند، که بسیار شگفت انگیز بوده، که مشتریان زیادی، آن ها را به دست خود می‌ بندند. برندهای این ساعت هوشمند، شامل ال جی، سونی، سامسونگ و هواوی و چند برند معتبر فعال دیگر در بازار بوده، که عرضه کننده ساعت های هوشمند مختلفی می باشند.

از نظر قابلیت ها و امکانات نیز متفاوت بوده، عملکرد ساعت‌ های هوشمند، را می توان با گوشی ‌های هوشمند مقایسه کرد، که بعضی ‌از ساعت های هوشمند، از سیم کارت استفاده کرده و برقراری تماس را میسر می کنند. با این حال از جذاب‌ترین قابلیت‌ این نوع ساعتهای هوشمند‌، می توان به اتصال آن ها به گوشی های اندرویدی، اشاره کرد.

نحوه اتصال ساعت هوشمند به گوشی اندرویدی ال جی

با اتصال ساعت هوشمند به گوشی اندرویدی، از امکانات بیشتری بهره ‌مند خواهید شد، که این قابلیت ها در مواقعی که امکان دسترسی به گوشی خود نداشته، به شما اجازه خواهند داد تا از ساعتی که روی مچ دست تان می باشد، بهره ببرید.

به نحوی که وقتی ساعت هوشمند شما میکروفون دارد، می توانید، با اتصال آن به گوشی‌ تان، به پاسخگویی مکالمات تان، بپردازید، به طوریکه در صفحه نمایش ساعت خود، پیامهای متنی که از گوشی تان دریافت شده را ببینید. همچنین امکان جابجایی عکس ها و ویدیوها بین دو دستگاه وجود دارد. و یا با حضور در جلسه ‌ای که امکان استفاده از گوشی هوشمندتان وجود ندارد و در انتظار یک تماس یا پیام متنی مهم می باشید، می ‌توانید به جای گوشی، از ساعت هوشمند خودتان، برای این امر استفاده نمایید.

بخوانید  آموزش پشتیبان گیری از واتس اپ

2 روش برای اتصال ساعت هوشمند به گوشی ال جی وجود دارد:

اتصال از طریق بلوتوث، اولین و ساده ترین نوع اتصال می ‌باشد. چون همه گوشی‌ های اندرویدی، از جمله LG G3  ، مجهز به اتصال بلوتوثی می باشند.

 روش دوم،‌ استفاده از اپلیکیشنAndroid Wear  در ساعت های هوشمند اندرویدی از جمله LG G3  می باشد.

  1. اتصال ساعت هوشمند به گوشی LG G3 از طریق بلوتوث

آنچه برای این ارتباط نیاز دارید، روشن کردن بلوتوث در گوشیLG G3  و ساعت هوشمند تان، می باشد. بعد از اینکه بلوتوث، را روشن کردید، به ترتیب مراحل زیر را اجرا کنید:

  • اولین گام

در گوشی ال جی، بخش Settings (تنظیمات) را انتخاب نمایید.

بعد از آن بخش Bluetooth را انتخاب کنید.

در صفحه جدید باز شده، به فعال کردن بلوتوث خود بپردازید، که بعد از رفتن به تنظیمات باید مسیر زیر را طی کنید:

Networks tab > set Bluetooth to ON”

  • دومین گام

برای اتصال ساعت هوشمند به گوشی تان، باید حالت کشف گوشی خود را برای سایر دستگاه ها به صورت فعال قرار دهید.

مراحل زیر، را برای انجام این کار انجام دهید:

دوباره وارد بخش Settings یا همان تنظیمات گوشی تان شوید.

بعد بخش Bluetooth را انتخاب کنید.

از تنظیماتِ زیر مجموعۀ بلوتوث، حالت Discoverable Mode را انتخاب کرده و باید آن را به صورت فعال قرار دهید.

  • سومین گام

ساعت هوشمندتان را باید قبل از عملیات Pairing روشن کنید.

بنابر این، اولین اقدام روشن کردنِ ساعت هوشمند تان بوده و بعد از آن به فعال کردن حالت  Pairing  بلوتوث تان، بپردازید.

  • چهارمین گام

بعد از آن، به Pair کردن ساعت هوشمند و گوشی اندرویدی تان بپردازید.

بخوانید  شارژ نشدن گوشی الجی و علت ایجاد مشکل

مراحل زیر چگونگی Pair کردن را توضیح می دهد:

وارد صفحه بلوتوث در گوشی خود شوید.

وقتی بلوتوث تان روشن می باشد، در پایین صفحه، روی گزینه‌ی Search for Devices یا Scan Devices  بزنید.

فهرستی می بینید، که باید نام ساعت هوشمند خود را انتخاب کرده و بر روی آن، کلیک کنید.

در صفحه جدید، یک کد خواهید دید، که باید کدِ نشان داده شده، با کدِ روی ساعت هوشمند تان یکسان باشد. برای برقراری اتصال بین دو دستگاه، روی گزینه Pair در گوشی خود، بزنید.

ساعت هوشمند و گوشی اندرویدی تان به یکدیگر متصل شده و می توانید از آنها استفاده کنید.

نکته: دو دستگاه شما، باید در محدوده نزدیک به هم باشند، تا اتصال موفقیت آمیزی بین دو دستگاه ایجاد شده و همچنین برای اینکه از تمام قابلیت های ساعت هوشمند خود،‌ استفاده کنید، استفاده  از اپلیکیشن هایی نظیر Smart Connect توصیه می شود.

  1. اتصال ساعت هوشمند و گوشی LG G3  از طریق اپلیکیشن  Android Wear

در صورت داشتن یک ساعت هوشمند، که به سیستم عامل Android Wear مجهز بوده، می توانید از طریق نصب اپلیکیشن Android Wear برای اتصال ساعت هوشمند به گوشی اندرویدی LG G3  خود، استفاده کنید.

مراحل زیر را برای نحوه استفاده از اپلیکیشن Android Wear، دنبال کنید:

شما باید روی گوشی هوشمند خود، اپلیکیشن Android Wear را دانلود و نصب کرده و فعالسازی آن را نیز بر روی ساعت هوشمند خود انجام داده، در صورتی که ساعت هوشمندتان کلید فیزیکی ندارد، باید آن را در جای شارژ خود قرار داده و بلوتوث گوشی هوشمندِ خود را نیز روشن و فعال نمایید.

بخوانید  مرکز تعمیر موبایل الجی

یک زبان در ساعت هوشمندتان خواسته می شود، که باید انتخاب کنید و بعد مراحل راه اندازی اپلیکیشن Android Wear را می توانید، طی نمایید.

بعد از اتصال دو دستگاه به یکدیگر، مراحل به نمایش درآمده روی صفحه را انجام داده و بعد با انتخاب اسم دستگاه خود، که در لیست دستگاه ‌های بلوتوثیِ به نمایش درآمده، از یکسان بودن کد هر دو دستگاه روی نمایشگر، مطمئن شوید.

به تایید ساعت و دستگاه اندرویدی خود بپردازید. بعد از اتصال بین دو دستگاه می توانید در اپلیکیشن Android Wear به بخش Notification Settings رفته، که دسترسی تان به قابلیت های نوتیفیکیشن مختلف، میسر می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)