دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چیپست اسنپ‌ دراگون 821

استفاده از چیپست اسنپ‌ دراگون 821 در جی 6 ال جی

ال‎جی به حذف طراحی ماژولی G5 سال 2016 پرداخته، تا در اطراف نمایشگر این موبایل شگفت انگیز محصول شرکت کره، حواشی کمتری وجود داشته باشد، که با این کار توانسته زیبایی بیشتری نیز به آن بدهد، از بین ویژگی ‎هایی که در این گوشی وجود دارد، می‎توان به سیستم‎ دوربین ‎دوگانه و سیستم پرداخت موبایل خود ال‎جی، اشاره کرد، با این وجود، از بین این همه ویژگی، در مورد پردازندۀ این گوشی صحبت های زیادی شده و مورد توجه قرار گرفته است.

سامسونگ با شرکت کوالکام همکاری نموده و به تولید انبوه چیپست اسنپ ‎دراگون 835 این شرکت پرداخته، از گزارش ‎هایی که در این باره منتشر شده، چنین براورد می شود، که سامسونگ قصد داشته، از این تراشه در گوشی گلکسی اس 8 خود، استفاده کند، که رونمایی آن دستگاه، چند هفته بعد از G6 باشد، بعضی از جوامع فناوری امیدوار بودند که این خبر درستی نبوده و باید G6  LG بهره خود را از آخرین و بهترین چیپست کوالکام ، برده با وجود این اخبار گزارش هایی دیگری در این مورد دادند. به هر حال خوشبختانه یا متاسفانه گوشی LG G6 به خاطر یکسری از دلایل، از چیپست اسنپ‎ دراگون 821 کوالکام استفاده کرده، که در ادامه مطلب این دلایل شرح داده خواهند شد.

علت استفاده از اسنپ دراگون 821 به جای اسنپ دراگون 835

این ادعا با تصویری که در نمایشگاه  CES 2017 از یک اسلاید محرمانۀ ارائه گوشی G6 گرفته شده، تایید می شود، درسته که چیپست اسنپ ‎دراگون 821 بد نبوده، ولی چه دلیلی دارد، که ال‎جی بخواهد در پرچم ‎دار اصلی خود، تراشه سال قبل را به کار ببرد ؟ پاسخ جالبی برای آن وجود دارد، که با توجه به پیش بینی که سامسونگ در چند هفته‎ی اول، در مورد فروش گلکسی اس 8، داشته، در صورتی که هر شرکت مهم دیگری خواهان مجهز کردن گوشی خود به اسنپ‎ دراگون 835 باشد.

بخوانید  موبایل های 2018 ال جی

الزاما راهی جز صبر کردن تا اواخر ماه می یا اوایل ژوئن نداشته، در نتیجه، در صورتی که ال‎جی قصد داشته باشد، تاG6  را به SD835 مجهز کند، آن‎ها باید تا بعد از گذشتن چند هفته از زمان عرضه‎ی Galaxy S8 صبر کنند. اگر G6 از آخرین و بهترین چیپست کوالکام، بخواهد بهره ببرد، شاید بعضی از مصرف ‎کنندگان، برای خرید آن، چند ماه بیشتر باید صبر کنند، در صورتی که از دیدگاه تجاری، بهترین و هوشمندانه ‎ترین تصمیم ال جی، استفاده از اسنپ ‎دراگون 821 به جای اسنپ دراگون 835 می باشد.

رقابت بینLG G6  و Galaxy S8 در بهره از اسنپ دراگون 821 (Snapdragon 821)

اکثر مصرف‎ کنندگان اظهار نگرانی راجع به پردازنده‎ای که واقع در قلب گوشی آن ‎ها می باشد، ندارند، چرا که از این پردازنده استفاده زیادی نکرده و بیشتر کارهایی که با این گوشی انجام می دهند، در اغلب موارد مربوط به ارسال توئیت یا ارسال عکس هایی می باشد، که به اینستاگرام فرستاده می شود.

 اسنپ دراگون 821 (Snapdragon 821  ) دارای قدرت فراوانی بوده و می توان آن را با توجه به دلایل خاصی که در ادامه گوشزد خواهیم کرد، به جای انتخاب از اسنپ دراگون 835 در نظر گرفت و تصمیمی که ال‎جی برای استفاده نکردن آن در نظر گرفت، برای سبقت گرفت آن ها از حریف خود بوده است، چرا که بعد از معرفی LG G6 در 26 فوریه، باید در اوایل ماه مارس برای آغاز فروش آن انتظار بکشیم و با پیش بینی هایی که در این مورد شده است.

بخوانید  تعمیر آبخوردگی موبایل ال جی

 اگر چنین تخمینی درست بوده باشد، در بازاری که بزرگترین و مهم‎ترین عرصۀ رقابت بین هر دو شرکت ال جی و سامسونگ می باشد، با خریدن زمان آن هم به میزان زودتر از 6 یا بیشتر از 6 هفته، نسبت به رقیب خود Galaxy S8 ، توانسته این رقیب همیشگی را با وارد کردن موبایل G6 خود به بازار در کره ‎‎جنوبی، از میان بردارد.

نمایش تصویر چه مواردی را نشان می دهد؟

نمایش تصویر در نمایشگاه، علاوه بر اینکه استفاده از اسنپ‎ دراگون 821، را تایید می کند، نشان دهنده این می باشد، که گوشی G6 ال‎جی دارای یک حسگر اثر انگشت در پشت بوده، دارای توانایی مقاومت نسبت به آب و گرد و غبار بوده، دارای یک سیستم DAC چهارتایی و نمایشگری می‎باشد، که به عنوان  “Full Vision”می باشند.

 قدرت G6 در مقایسه با گلکسی اس 8 ممکن است که کمتر بوده باشد، ولی با وجود این، موبایل ال جی محبوبیت خود را داشته و کاربران این دستگاه را خریداری کرده و آن را در لیست خریدشان نادیده نمی گیرند، موبایل G6 یکی از موبایل هایی می باشد، که هم ‎چنان مورد انتظار کاربران بوده و  در صورت عرضه زودتر این محصول ال جی، به مدت چندین هفته زودتر از فروش محصول رقیب خود S8 سامسونگ، می تواند همان مقدار به شکست دادن رقیب همیشگی خود، توسط فروش محصول خود در مدت زمانی که زودتر از محصول سامسونگ، می باشد، امیدوار بوده و از استفاده اسنپ دراگون 821 به جای اسنپ 835 رضایت داشته باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)