دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دانلود برنامه بدون گوگل پلی استور

بسته به جایی که برنامه های خود را انتخاب می کنید، دریافت برنامه های اندروید بدون استفاده از فروشگاه رسمی Google Play می تواند کار پیچیده ای باشد. در حالی که Android به شما امکان می دهد هر برنامه ای را که می خواهید نصب کنید، باید مراقب باشید که این فایل ها از کجا آمده اند. و برخی از گوشی الجی‌های محبوب، مانند بهترین تبلت‌های آمازون فایر، با فروشگاه Google Play از قبل نصب نشده‌اند. به این ترتیب، ما APKMirror را برای نیازهای برنامه شما توصیه می کنیم زیرا این برندی است که ما می شناسیم و به آن اعتماد داریم. این راهنما نحوه نصب یا دانلود برنامه بدون گوگل پلی استور را پوشش می دهد.

دانلود برنامه بدون گوگل پلی استور

نحوه نصب و دانلود برنامه بدون گوگل پلی استور

برای دانلود برنامه بدون گوگل پلی استور اگر دستورالعمل‌های ویدیویی را به خواندن مراحل در یک راهنما ترجیح می‌دهید، یک توضیح سریع شش دقیقه‌ای از این فرآیند را ارائه کرده‌ایم که می‌توانید در زیر تماشا کنید.

Android دارای APKهای معمولی و APKهای تقسیم شده یا Android App Bundle است. بسته‌های برنامه Android پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی را ذخیره می‌کنند، اما اشتراک‌گذاری برنامه‌ها را با یکدیگر در خارج از فروشگاه Google Play برای افراد سخت می‌کنند. دلیل آن این است که هر مدل گوشی اندرویدی یک نسخه برنامه کمی متفاوت اجرا می‌کند و تجربه کاربری پراکنده ایجاد می‌کند. اما APKMirror و برنامه APKMirror Installer با اجازه دادن به شما برای نصب همه فرمت های برنامه مدرن به طور مساوی، این مشکل را برطرف می کنند.

بخوانید  آموزش تعویض فن برد منطق تلفن همراه LG Nexus 4

جستجو برنامه مورد نیاز در برنامه APKMirror Installer

برای دانلود برنامه بدون گوگل پلی استور قبل از اینکه بتوانید یک برنامه را در گوشی الجی خود بارگذاری کنید، برنامه APKMirror Installer را دانلود کنید. نصب برنامه‌ها از APKMirror یک فرآیند ساده است، چه در حال دانلود یک Android App Bundle هستید یا نه. و از آنجایی که دستورالعمل‌های نصب فایل‌های APK و Android App Bundles تقریباً یکسان است، نیازی به مشاهده راهنمای جداگانه در این فرآیند نخواهید داشت.

راهنمای نصب برنامه ها در گوشی الجی

برای نصب برنامه ها در گوشی الجی خود، موارد زیر را انجام دهید:

  • برنامه APKMirror Installer را از فروشگاه Google Play دانلود و نصب کنید. می‌توانید آن را از فروشگاه Google Play دانلود کنید، سپس از APKMirror Installer برای نصب یا به‌روزرسانی برنامه‌های خود استفاده کنید. در غیر این صورت، برنامه APKMirror Installer را از وب سایت رسمی APKMirror بگیرید.
  • از وب‌سایت APKMirror دیدن کنید و برنامه‌ای را که می‌خواهید در گوشی الجی Android خود نصب کنید جستجو کنید. می‌توانید برنامه‌ها را بر اساس APK، نام برنامه و برنامه‌نویس مرور کنید. وقتی به جای APK بر اساس برنامه یا برنامه‌نویس مرتب می‌کنید، نسخه برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر این برای شما مهم نیست، آخرین نسخه غیر بتا نیز کار می کند. به پایین بروید و به همه نسخه ها بروید و نسخه مورد نیاز خود را پیدا کنید.
  • روی نماد دانلود در سمت راست برنامه مورد نظر خود ضربه بزنید.
  • روی برنامه ای که با نسخه مورد نیاز شما مطابقت دارد ضربه بزنید و سپس به قسمت دانلود بروید. یا روی دکمه See Available Downloads به سمت بالا ضربه بزنید تا به بخش دانلود بروید. ممکن است بیش از یک گزینه در دسترس داشته باشید. اگر اینطور است، سؤالات متداول را بررسی کنید و برای تعیین اینکه کدام نسخه برای گوشی شما مناسب است، تحقیق کنید.
  • برای نوع برنامه ای که می خواهید نصب کنید، روی پیکان دانلود در سمت راست ضربه بزنید.
  • روی دکمه Download APK Bundle یا Download APK ضربه بزنید.
  • وقتی از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید فایل را ذخیره کنید، ممکن است هشداری مبنی بر خطرناک بودن قالب/افزودن فایل مشاهده کنید. اگر به APKMirror به عنوان منبع اعتماد دارید، اجازه دهید.
  • نوع برنامه ای که انتخاب کرده اید در حافظه داخلی گوشی الجی شما دانلود شده و از اینجا آماده نصب است.
بخوانید  بررسی گوشی LG V60 ThinQ

باز کردن برنامه دانلود شده خود با استفاده از APKMirror Installer

برای دانلود برنامه بدون گوگل پلی استور پس از دانلود فایل، به راهی برای باز کردن آن نیاز دارید تا آن را روی گوشی الجی خود نصب کنید. چند انتخاب وجود دارد و همه به یک مکان منتهی می شوند. مراحل زیر را برای باز کردن برنامه دانلود شده خود بررسی کنید:

  • انگشت خود را به سمت پایین در بالای صفحه بکشید و روی ورودی دانلود کامل ضربه بزنید.
  • وقتی دانلود فایل تمام شد، روی اعلان دانلود کامل ضربه بزنید. برخی از مرورگرهای وب پیام دانلود را در پایین نشان می دهند، اما مهم نیست که کجا ظاهر می شود، روند یکسان است.
  • اگر از شما خواسته شد، فایل را با APKMirror Installer باز کنید تا به نصب برنامه بروید.
  • برای اعطای مجوزهای ذخیره سازی مناسب به APKMirror ضربه بزنید.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض دکمه پاور تلفن همراه الجی Nexus 5

0/5 (0 نقد و بررسی)