دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

موبایل های 2018 ال جی

بررسی سه نمونه از موبایل های 2018 ال جی

برای آنکه بتوانید، با سه نمونه از موبایل که در سال 2018 روانه بازار شده، بیشتر آشنا شوید، در ادامه مطالب با ما همراه باشید، تا به بررسی این سه موبایل پرداخته و آنها را دقیق تر بررسی کنید. ال جی به ارائه و تولید طیف گسترده ای از محصولات خود، اعم از گوشی های رده بالا تا گوشی های مقرون به صرفه، با قیمت های باور نکردنی، پرداخته و روانه بازار کرده، ولی متاسفانه با همه کیفیتی که در این گوشی ها دیده می شود، نیاز به خدمات تعمیر موبایل ال جی، امری اجتناب ناپذیر بوده و از آن استفاده می شود.

البته استفاده درست و کاربری صحیح از هر دستگاه از جمله موبایل ال جی نیز می تواند، از تعمیر موبایل تان جلوگیری کرده و نیازی به تعمیر موبایل تان نداشته باشید، در هر صورت برای کاربرانی که به دنبال خرید محصولات ال جی می باشند، شناخت موبایل های 2018 ال جی مفید بوده و شما می توانید، از مطالب گفته شده، استفاده نموده و با بررسی هر کدام و با توجه به نیازتان و آنچه که مد نطرتان می باشد، یکی از آن ها را با توجه به علاقه مندی تان، انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید.

موبایل LG Q Stylus

LG Q Stylus  یک نمونه از موبایل های 2018 ال جی بوده، که کمپانی ال جی  با توقف خط تولید G Stylo  به معرفی محصولات سری Q Stylus پرداخته، که نام  اولین سری از محصولات Q Stylus  به نام کیو استایلوس پلاس و کیو استایلوس A می باشد.

بخوانید  تمیز کردن صفحه گوشی

کیو استایلوس، دارای یک قلم استایلوس بوده، که مورد استفاده آن برای کاربر در یادداشت برداری، ویرایش اسکرین شات ها، تبدیل ویدیوها به تصاویر متحرک GIF و برخی کارهای دیگر می باشد، در صورت عدم استفاده از قلم استایلوس، می توانید آن را داخل گوشی قرار دهید.

 Q Stylus دارای صفحه نمایشی 6.2 اینچی با رزولوشن +Full HD بوده و دارای نسبت ابعاد 18:9 می باشد. دارای باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعتی بوده و از اتصال NFC برای پرداخت موبایلی از طریق گوگل پی، پشتیبانی کرده و از دیگر ویژگی های مثبت این گوشی می توان به کسب تأییدیه IP68 در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد، که سبب می شود، تا به تعمیر موبایل ال جی نیاز کمتری داشته باشید.

موبایل های LG Aristo 2 / Aristo 2 Plus

در ژانویه سال 2018 میلادی، ال جی در آمریکا به ارائه گوشی Aristo 2 پرداخت و بعد از چند ماه یک نسخه جدید از آن را روانه بازار کرد که نام آن،Aristo 2 Plus  بود. اضافه شدن پسوند پلاس تنها تفاوت Aristo 2 Plus آن بود، که دارای صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویری 720p  بوده و همچنین دارای یک پردازنده چهار هسته ای 1.4 گیگاهرتزی، می باشد.

 از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت هایی چون: 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشت اشاره نمود، که تامین کننده انرژی آنها، یک باتری 2410 میلی آمپر ساعتی می باشد، که وجود این ویژگی های نامبرده شده، می تواند شما را در دیر بردن این دستگاه پیش تعمیرکاران، یاری دهد.

بخوانید  کند شدن موبایل ال جی

 هر چند که Aristo 2 Plus و Aristo 2 محصول سال 2018 بوده، با این حال از سیستم عامل پیش فرض اندروید 7 نوقا استفاده کرده و از آنجا که ال جی برای گوشی های پایین رده خود به روزرسانی سیستمی را در نظر نمی گیرد، نباید انتظار داشت، که کمپانی ال جی، به روز رسانی این دو گوشی را به اندروید اوریو یا اندروید پی، را در نظر گرفته باشد.

موبایل های LG K30, K10, K8

کمپانی ال جی در سال 2018 میلادی، به روز رسانی خط تولید سری K را با سه گوشی هوشمند جدید با نام های  K10، K30  و K8 انجام داد، که این سه گوشی در لیست موبایل های 2018 ال جی، بوده و دارای تمام ویژگی هایی، که از یک محصول میان رده انتظار می رود، بوده، که این ویژگی ها شامل: صفحه نمایش HD، طراحی بدنه از جنس پلاستیک، دوربین پشتی تک لنزه، اسکنر اثر انگشت، می باشد.

نمایندگی ال جی برای تعمیر موبایل ال جی

نمایندگی ال جی، در خدمات کاربران می باشد، تا ارائه دهنده خدمات و تسهیلاتی متنوع و کاربردی به کاربران باشد. در این نمایندگی می توانید، از امکانات و تسهیلات بسیار بیشماری را که در  هر کدام از بخش های مهم وجود دارد استفاده کرده، که در بخش فروش و تعمیرات برای کاربران خود سرویس های ویژه ای را ارائه داده و هر وقت در موبایل خود، نیاز به تعمیر احساس کردید در بخش تعمیرات، در واحد های جداگانه و مستقل می توانید، به عیب یابی و تعمیر و ترمیم آن بپردازید. در بخش تعمیر موبایل ال جی، با وجود  ابزار و تجهیزات به روز و مدرن، که تضمین کننده سلامت سرویس تعمیرات بوده، ارائه تمام خدمات آن همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی می باشد.

بخوانید  آشنایی با VELVET 5G گوشی LG
0/5 (0 نقد و بررسی)