دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل گیر کردن به روز رسانی در سیستم عامل گوشی ال جی

رفع مشکل گیر کردن به روز رسانی در سیستم عامل گوشی ال جی

گیر کردن به روز رسانی در سیستم عامل گوشی/ یکی از کاربران این مشکل به‌روزرسانی میان‌افزار LG v20 را در یک انجمن به اشتراک گذاشته بود. این می تواند به دلایل زیادی رخ دهد. با این حال، یکی از دلایل رایج این است که دستگاه شما آجر نرم شده است. چند راه حل برای این موضوع وجود دارد و ما آنها را در اینجا به اشتراک می گذاریم.

گیر کردن به روز رسانی در سیستم عامل گوشی

راه حل 1: پاک کردن کش با استفاده از ReiBoot برای اندروید

اولین راه حلی که باید امتحان کنید، پاک کردن کش دستگاه اندرویدی خود است. انجام این کار به صورت دستی گزینه خوبی خواهد بود، اما تنها کش برنامه را پاک می کند. کش سیستم چیز دیگری است، با این حال می‌توانید از ReiBoot برای اندروید در عرض چند دقیقه و رایگان استفاده کنید! در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

راه حل 2: سیستم اندروید را دوباره نصب کنید

نصب مجدد سیستم اندروید نه تنها مشکل صفحه نمایش به روز رسانی سیستم عامل LG V20 شما را برطرف می کند، بلکه کل ویروس، فایل های موقت و بسیاری موارد دیگری که به دستگاه شما آسیب می زند را نیز حذف می کند. برای نصب مجدد سیستم اندروید یعنی باید گوشی خود را با فریمور آپدیت شده یا همان فلش کنید. برای فلش کردن LG V20 با رام استوک، فریمور آن را دانلود کنید که می توانید با جستجوی آنلاین دریافت کنید. اکنون می توانید با استفاده از رایانه شخصی یا کارت SD سیستم اندروید را مجدداً نصب کنید. بنابراین، نحوه نیاز به نصب مجدد آن به شما بستگی دارد.

بخوانید  روش تعویض دوربین عقب LG G3

راه حل 3: باتری را بیرون بکشید

بیرون آوردن باتری از دستگاهتان می تواند مشکل گیر کرده ال جی V20 در به روز رسانی سیستم عامل را برطرف کند. برای مراحل نحوه انجام این کار، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • مطمئن شوید LG V20 شما خاموش است و سپس با فشار دادن دکمه باز کردن قاب پشتی، درپوش را بردارید تا درپوش آن را جدا کنید.
  • باتری را با بلند کردن از بریدگی موجود در لبه پایینی جایی که باتری ثابت شده است خارج کنید.
  • درپوش را برگردانید و با فشار دادن دکمه پاور برای چند ثانیه دستگاه را بوت کنید.

راه حل 4: تنظیم مجدد کارخانه LG V20

اگر مشکل به‌روزرسانی سیستم‌افزار LG V20 حتی پس از اعمال تمام روش‌های بالا برطرف نشد، باید LG V20 خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. فرآیند بازنشانی به تنظیمات کارخانه در LG V20 بسیار ساده است. با استفاده از مراحل زیر، تعمیر و بازنشانی کارخانه‌ای گوشی ال‌جی که در به‌روزرسانی میان‌افزار گیر کرده است را بیاموزید:

  • دستگاه خود را خاموش کنید
  • دکمه “کاهش صدا” را فشار دهید و آن را برای چند ثانیه نگه دارید مگر اینکه و تا زمانی که صفحه “بازیابی سیستم” ظاهر نشود.
  • با استفاده از دکمه تنظیم صدا و پاور، “بازنشانی به داده های کارخانه” را انتخاب کنید.
  • برای تایید “بله” را انتخاب کنید.

راه حل 5: با استفاده از ReiBoot برای اندروید از حالت بازیابی وارد/خروج شوید

ما قبلاً در مورد این ابزار برای پاک کردن حافظه پنهان سیستم صحبت کرده ایم، اما این ابزار موارد زیادی را نیز انجام می دهد. می تواند تعمیر کامل دستگاه اندرویدی شما را انجام دهد. علاوه بر این، این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا وارد حالت بازیابی اندروید شوند یا از آن خارج شوند. جدا از آن، ReiBoot برای اندروید می تواند بیش از 50 مشکل سیستم اندروید را حل کند. از این ابزار برای رفع گیر کرده آپدیت سیستم عامل ال جی استفاده کنید. برای ورود و خروج از حالت های بازیابی، می توانید دستورالعمل های داده شده را طی کنید:

  1. گوشی LG V20 خود را با استفاده از کابل USB به رایانه متصل کنید و مطمئن شوید که Reiboot برای Android از قبل روی سیستم نصب شده باشد. منتظر بمانید تا دستگاه توسط نرم افزار شناسایی شود.
  2. LG V20 خود را بررسی کنید که اشکال زدایی USB فعال است یا خیر. اگر نه، ابتدا آن را فعال کنید تا وارد حالت ریکاوری شوید.
  3. همانطور که در رابط نشان داده شده است، روی “One-Click to Enter Recovery mode” کلیک کنید. صبر کنید، برنامه شما در حالت بازیابی قرار می گیرد.
بخوانید  کد های مخفی USSD موبایل

تعویض دکمه پشت دوربین موبایل

0/5 (0 نقد و بررسی)