دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم اتصال گوشی الجی به Wi-Fi

آیا گوشی الجی اندرویدی شما از اتصال به شبکه وای فای امتناع می کند؟ به احتمال زیاد تنظیمات شبکه شما معیوب است. همچنین ممکن است مشکلی در روتر شما وجود داشته باشد که باعث می‌شود دستگاه‌های شما قادر به اتصال نباشند. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی باعث این مشکل شده است، روش های اینجا را برای رفع اتصال گوشی الجی به Wi-Fi دنبال کنید.

اتصال گوشی الجی به Wi-Fi
اتصال گوشی الجی به Wi-Fi

اتصال گوشی الجی به Wi-Fi و بررسی اتصال

برای اتصال گوشی الجی به Wi-Fi اگر تلفن اندرویدی شما به Wi-Fi وصل نمی شود، ممکن است روتر شما فعال باشد و به هیچ دستگاهی اجازه اتصال به شبکه بی سیم شما را نمی دهد. در این مورد، بهتر است پاسخ روتر خود را با استفاده از دستگاه دیگری که دارای Wi-Fi است بررسی کنید.

سعی کنید از اندروید دیگری یا هر دستگاه دیگری برای اتصال به شبکه استفاده کنید. اگر آن دستگاه بدون هیچ مشکلی متصل می شود، احتمالاً تلفن شما مشکل دارد. با مراحل بعدی راه حل را محدود کنید.

اگر دستگاه دیگر شما نیز به اینترنت متصل نیست، به احتمال زیاد روتر شما با مشکل مواجه شده است. قبل از اینکه بتوانید هر دستگاهی را در شبکه خود وارد کنید، باید مشکلات روتر خود را عیب یابی کنید.

حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید

برای هر گونه مشکل اتصال گوشی الجی به Wi-Fi، حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید تا ببینید آیا این به رفع مشکل کمک می کند یا خیر. فعال کردن حالت هواپیما، تلفن شما را از تمام شبکه های بی سیم قطع می کند. سپس، وقتی حالت را غیرفعال می‌کنید، تلفن شما فرصت جدیدی برای برقراری همه اتصالات پیدا می‌کند.

  1. از بالای صفحه گوشی الجی خود به پایین بکشید.
  2. برای روشن کردن حالت، روی گزینه Airplane mode ضربه بزنید.
  3. حدود ده ثانیه صبر کنید.
  4. دوباره روی گزینه Airplane mode ضربه بزنید تا حالت خاموش شود.
  5. سعی کنید به شبکه وای فای خود متصل شوید.
بخوانید  تار شدن لنز دوربین گوشی

گوشی الجی اندرویدی خود را راه اندازی مجدد کنید

برای اتصال گوشی الجی به Wi-Fi گاهی اوقات، تلفن شما با یک نقص جزئی مانع از اتصال تلفن شما به شبکه Wi-Fi می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، بهترین راه حل شما راه اندازی مجدد گوشی الجی است.

راه اندازی مجدد گوشی الجی بسیاری از تنظیمات و فایل های موقت را بازنشانی می کند، که معمولاً هر گونه مشکل جزئی را برطرف می کند. با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور و انتخاب Restart از منو، می توانید اکثر گوشی الجی های اندرویدی را راه اندازی مجدد کنید.

روتر خود را مجددا راه اندازی کنید

برای اتصال گوشی الجی به Wi-Fi مانند تلفن Android شما، روتر Wi-Fi شما نیز ممکن است اشکالات جزئی را تجربه کند. یک راه ساده برای رفع آن این است که روتر خود را نیز راه اندازی مجدد کنید.

شما می توانید اکثر روترها را با فشار دادن کلید پاور روی روتر راه اندازی مجدد کنید. این معمولا در پشت روتر قرار دارد. اگر روتر شما این دکمه را ارائه نمی دهد، از سوئیچ سوکت برق استفاده کنید تا روتر را خاموش و سپس دوباره روشن کنید.

شبکه وای فای را حذف و سپس دوباره اضافه کنید

برای اتصال گوشی الجی به Wi-Fi مشکلات احراز هویت همچنین می تواند باعث شود تلفن اندرویدی شما به شبکه Wi-Fi متصل نشود. در این صورت شبکه وای فای خود را از گوشی الجی خود حذف کرده و دوباره آن را به گوشی الجی اضافه کنید.

برای انجام این روش به رمز عبور شبکه Wi-Fi خود نیاز دارید، بنابراین آن را آماده نگه دارید.

  1. برنامه تنظیمات را روی گوشی الجی خود اجرا کنید.
  2. در تنظیمات به Wi-Fi & Network > Wi-Fi بروید.
  3. روی شبکه های ذخیره شده ضربه بزنید تا شبکه های بی سیم ذخیره شده خود را مشاهده کنید.
  4. شبکه Wi-Fi خود را در لیست پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  5. در صفحه شبکه گزینه Forget را انتخاب کنید تا شبکه را از گوشی الجی خود حذف کنید.
  6. به صفحه Wi-Fi برگردید، شبکه خود را در لیست پیدا کنید و روی نام شبکه ضربه بزنید تا اتصال برقرار شود.
بخوانید  افزایش سرعت گوشی الجی

غیرفعال کردن شتاب شبکه دو کاناله

برای اتصال گوشی الجی به Wi-Fi برخی از تلفن های اندرویدی یک ویژگی شتاب شبکه دو کاناله را ارائه می دهند که از داده های تلفن همراه و شبکه Wi-Fi شما برای افزایش سرعت دانلودها استفاده می کند. هنگامی که در اتصال تلفن خود به شبکه با مشکل مواجه می شوید، ارزش آن را دارد که این ویژگی را خاموش کنید.

  • به برنامه تنظیمات گوشی الجی خود دسترسی پیدا کنید.
  • روی Wi-Fi & Network > شتاب شبکه دو کاناله در تنظیمات ضربه بزنید.
  • گزینه اتصال به شبکه هوشمند را خاموش کنید.
  • سعی کنید گوشی الجی خود را به شبکه وای فای خود وصل کنید.

حالت ذخیره انرژی را خاموش کنید

برای اتصال گوشی الجی به Wi-Fi حالت صرفه جویی در انرژی تلفن شما، ویژگی های مختلف تلفن را برای صرفه جویی در باتری خاموش می کند. گاهی اوقات، این به قیمت غیرفعال کردن عملکردهای ضروری سیستم است. اگر این حالت را فعال کرده اید، حالت را خاموش کنید و ببینید آیا می توانید گوشی الجی خود را به شبکه Wi-Fi خود متصل کنید یا خیر.

  1. از بالای صفحه گوشی الجی خود به پایین بکشید.
  2. برای خاموش کردن حالت، روی گزینه Battery Saver ضربه بزنید.

بیشتر بدانید: روش تعمیر گوشی آب خورده

0/5 (0 نقد و بررسی)