دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صفحه نمایش +MLCD

بررسی صفحه نمایش +MLCD در گوشی LG G7 ThinQ

مقایسه صفحه نمایش های OLEDs LCD در میان علاقه مندان به گوشی های هوشمند، جای بحثی برای خود باز کرده، که هم اکنون با ورود تکنولوژی LG G7 ThinQ به بازار، پایان دادن به این بحث ها، توسط فناوری صفحه نمایش جدید +MLCD   اتفاق افتاده، که به نظر می رسد که  شرکت ال جی، در حال حاضر، از صفحه نمایش های OLED  ال جی، بهره برداری دیگری کرده، که در آزمایشگاه های تحقیق و توسعه خود، آن را مخفیانه انجام می دهد.

با توجه به نگاهی اجمالی به تکنولوژی +MLCD   شرکت ال جی، در طول تور LG Display واقع در کشور کره جنوبی، این تکنولوژی را می توان در پانل های بزرگ تلویزیون و همچنین در چند محصول قدیمی تر از تلفن همراه دید، که این نخستین بار می باشد، که LG توانسته بهره لازم را بعنوان یک فاکتور شکل دهنده گوشی هوشمند، از آن، برده و همچنین توانسته تعدادی از دستگاه های Demo  را به نمایش بگذارد.

بررسی رقابت بین صفحه نمایش های: AMOLED،LCD ،Retina  و Infinity

بدون شک با توجه Acromyn   متوجه می شویم، که + MLCD   همچنان تکنولوژی ال سی دی را پشتیبانی می کند، که علاوه بر پیکسل هایی که به رنگ قرمز، سبز و آبی رنگ در ال سی دی سنتی، می باشند، +MLCD دارای چهار پیکسل سفید علاوه بر آن رنگها، بوده، که طراحی آن اساسا فقط برای افزایش روشنایی می باشد. LG G7  1000 نیتز خروجی retina_searing  دارد و این نکته باعث شده، تا به یکی از درخشان ترین پانل های گوشی های هوشمند تبدیل شود، که یک مزیت بالقوه برای پخش HDR به حساب آمده، که به نسبت کنتراست بالاتری احتیاج دارد.

بخوانید  دلایل خالی بودن صفحه نمایش گوشی هنگام فعالسازی

پیکسل سفید نور پس زمینه، نمایش پانل را تنها با یک لایه نور پلاریزه کریستال مایع در بالا برای تنظیم روشنایی، نشان داده که در آن، هیچ فیلتر رنگی نبود. به طور کلی فیلترهای رنگی ال سی دی، کارایی نداشته و به مسدود کردن برخی از خروجی های نور می پردازند، باطری را تلف کرده و مسبب کاهش اوج روشنایی، هستند.

در صورتی که بخواهیم خروجی سفید در یک صفحه LCD، داشته باشیم، به معنای این می باشد، که نور سفید از طریق 3 فیلتر رنگی، فیلتر شده و دو سوم طیف، مسدود شده و در آخر، با ترکیب مجدد آن ها، خروجی مورد نظر، را داشته باشیم، که انرژی را نیز بسیار هدر می دهد، +MLCD    می تواند پانل نور پس زمینه را با یک پیکسل سفید اختصاصی، خاموش کرده و همچنان نسبت به یک پانل LCD  معمولی RGB، به تولید نور سفید بیشتری بپردازد، که صرفه جویی در باطری را نیز به همراه دارد. همچنین می توانید با روشن کردن نور پس زمینه، افزایش اوج روشنایی را تا ارتفاع جدیدی، داشته باشید.

وضوح تصویر

گرافیک بالا در گوشی، نشان دهنده آن است، که صفحه نمایش LG Display از این پیکسل سفید اضافی استفاده کرده است، که در یک نوار پیکسل RGB  سنتی، به عنوان عنصر چهارم قرار داده شده است. هر پیکسل رنگ کامل در پانلMLCD +  ، زیر پیکسل RGBW  می باشد و نه اینکه تنها به RGB اکتفا کند.

این موضوع، برای چگالی زیرپیکسل و وضوح پانل خاصی در نظر گرفته شده است. اندازه  کوچکتر SubPixel  برای افزایش تعداد کل می باشد، اما اینکار به طور جزئی مانع از نقطه تلاقی، برای بهبود روشنایی و درخشش می شود، در مکانی که پیکسل های کوچکتر تیره تر، دیده می شوند، متنابا زیرپیکسل، می تواند به همان اندازه، با پیکسل های قرمز، سبز و آبی کمتر، در صفحه نمایش وجود داشته باشد، به طوری که، وضوح کمتری را به دنبال دارد.

بخوانید  نخواندن سیم کارت در گوشی

مصرف باطری با +MLCD کم خواهد شد

مصرف باتری، مزیت واقعی این پانل جدید +MLCD   محسوب می شود. کاربرانی که نگران ترکیبی از یک صفحه نمایش با وضوح بالا و باتری کمتر می باشند، باید خیالشان، از این بابت، خیالشان، راحت باشد.

صفحه نمایش ال جی +G7 ThinQ MLCD

صفحه نمایش ال جی + G7 ThinQ MLCD   یک قطعه از تکنولوژی موبایل می باشد، که از تکنولوژی LCD معمولی یک مرحله بالاتر می باشد، که از مزایای آن می توان به بهبود دقیق مصرف باطری از طریق پانل ایده آل، برای نمایش در فضای باز، اشاره کرد. علاوه بر آن، مزیت های دیگر آن شامل: وضوح بالا 3.120×1.440  پیکسل، نسبت ابعاد 19.5: 9 و بیپسیار نازک و مطالب درج شده در دفترچه راهنمای گوشی و …، می باشد.

برای گوشی های هوشمند، صفحه نمایش زیر پیکسل  RGBW به خوبی مناسب بوده و گوشی ها، عمر باتری اضافی دارند و نمایشگرها به اندازه کافی، کوچک شده تا به استفاده از بعضی پیکسل ها، برای یک عملکرد انتخابی، پرداخته، که این کار برای این می باشد، که تفاوت زیادی در مقایسه با جزئیات خیلی عالی، نباشد. با توجه به مشخصات و توضیحات داده شده درباره فناوری نوین صفحه نمایش LG G7 نظر شما درباره این صفحه نمایش ال جی، چیست؟

0/5 (0 نقد و بررسی)