دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل حساسیت صفحه نمایش لمسی

رفع مشکل حساسیت کم صفحه نمایش لمسی موبایل ال جی

در صورتی که در صفحه تاچ اسکرین (صفحه نمایش لمسی) تان، دارای مشکل حساسیت کم هستید، با روشی که در ادامه مطالب خواهید دید، به برطرف کردن آن بپردازید.

مشکل حساسیت کم تاچ اسکرین، را می توان در گوشی‌ هایی که دارای صفحه نمایش لمسی یا تاچ اسکرین هستند، دید. به وسیله وارد نمودن فشار زیاد، به صفحه لمسی گوشی تان، برای درست کار کردن آن، کمکی به آن نکرده اید، کیفیت پایین صفحه لمسی گوشی، هم دلیل آن نمی باشد.

 بنابر این، برای برطرف کردن مشکل، به دقت مراحل کالیبراسیون تاچ پد، را انجام دهید. این روش را می توان بر روی همه گوشی‌های نوکیا، سامسونگ، ال جی و … انجام داد.

مراحل رفع مشکل حساسیت کم صفحه نمایش لمسی ال جی:

به صورت افقی، گوشی خود را در دست گرفته، تا با تسلط کامل روی صفحه، بتوانید انتخاب کنید، که با قلم و یا با انگشت خود با گوشی می خواهید کار کرده، در صورتی که برای قلم، کالیبره را انجام دهید، باید بدانید، که با انگشت خوب کار نخواهد کرد. در نتیجه، بهتر است تا عملیات کالیبراسیون را با انگشتان خود اجرا کنید.

محل برنامه کالیبراسیون تاچ، در گوشی‌های مختلف یکسان نبوده و باید بنابر برند گوشی خود، آن را بررسی کنید. در گوشی ‌های جدید‌تر، در پلی استور گوگل، می توانید اپلیکیشن ‌های مختلفیرا ببینید، که برای کالیبره کردن گوشی اندرویدی تان، مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از این اپلیکیشن ‌ها می توانید، به بررسی تاچ اسکرین گوشی خود بپردازید و متوجه شوید، که مشکلی وجود دارد یا اینکه فاقد مشکل است. یکی از پیشنهاداتی که داده می شود، اپلیکیشن   Touch Screen Test می باشد، که استفاده از آن کمک زیادی به شما خواهد شد.

بخوانید  سیاه شدن صفحه نمایش گوشی

این نرم افزار مشخص کننده محل قرار گیری انگشت‌ هایتان روی صفحه نمایش بوده، که آن را مثل یک قلم نقاشی، با نقطه‌ هایی سفید نمایان می کند. کالیبره کردن صفحه نمایش، در زمانی که پاسخگویی تاچ اسکرین همراه با تاخیر باشد، یا دقت آن پایین است، می تواند به رفع مشکل کمک کند.

به ترتیب نمایش چهار نقطه چشمک زن را با اجرای این برنامه، روی صفحه خواهید داشت، که لمس کردن آن ‌ها باید به گونه ای باشد، که میزان فشار دادن آن، برابر همان نیرویی باشد، که می خواهید، همیشه با همان نیرو، آن را فشار دهید. برای بالا بردن حساسیت تاچ، به آرامی آن را لمس کنید، پایان عملیات کالیبراسیون، بعد از اتمام نقطه چهارم می باشد.

در صورت لزوم،  کالیبره آن را دوباره انجام داده و در حساسیت دلخواه تان، آن را تنظیم نمایید. بعد از این مراحل، تاچ اسکرین گوشی با همان حساسیت دلخواه تان به کار خود ادامه خواهد داد.

تعیین حساسیت صفحه نمایش تلفن همراه با روشی ساده

پشتیبانی صفحه لمسی شما، همزمان از 5 تا 10 لمس همزمان بوده، برای آنکه از میزان حساسیت گوشی هوشمندتان مطلع شوید، در ادامه مطالب با ما همراه باشید، تاچ اسکرین گوشی های هوشمند، بعضی وقتها، رفته رفته رو به کم شدن رفته و نارضایتی کاربران  را به دنبال دارد.

در ادامه، شما را با روش های کالیبراسیون آشنا می کنیم، تا از این به بعد، نیازی نداشته باشید، تا برای برطرف کردن این مشکل، به افزودن فشار انگشتان خود، برای لمس صفحه افزایش، بپردازید، با کالیبره کردن تاچ گوشی تان، سلامت گوشی را اندازه گیری و صحت آن را می سنجید. عملی که سبب نوعی ریکاوری در گوشی تان، می باشد.

بخوانید  روشن نشدن گوشی الجی

مراحل ریکاوی در گوشی به چه صورت می باشد؟

بعد از رفتن به تنظیمات گوشی، به فعالسازی Developer Mode  پرداخته، تا حالت مخصوص توسعه دهندگان (Developer Mode)، در گوشی به کار انداخته شود. دوباره با رجوع به تنظیمات گزینه About Phone را انتخاب کرده و بعد هفت مرتبه عبارت Build Number را زده، حالا در گوشی شما برای همیشهDeveloper Mode   فعال خواهد شد.

 قدم بعدی، رفتن به مسیر “Settings / Deveoper options  / Pointer location /Show touches”  می باشد، اکنون تیک چک باکس در دو گزینه آخر را زده تا فعال شوند. خواهید دید، که در زیر انگشتان بر روی صفحه نمایش، مقادیر رمزی و دایره های خاکستری کوچکی، دیده می شوند، که قابلیت هایی مانند بزرگ نمایی دو انگشتی را می توانید با این حالت داشته، که تشخیص چند لمس در صفحه را امکان پذیر می کند.

مثالی برای روشن شدن موضوع می زنیم: در صورتی که بالاترین حد ممکن، برای این لمس 10 باشد، یعنی پشتیبانی گوشی شما از 10 لمس همزمان، بوده و ویژگی های گفته شده، را با این صفحه می توان سنجید. پیش فرض گوشی شما P:0.1 بوده، یعنی که در لحظه، صفحه به تشخیص چند لمس همزمان برای شما می پردازد. برای آگاهی از آن، با فشردن هر 10 انگشت خود روی صفحه، از آن مطلع خواهید شد.

گوشی شما 10/10 را نمایش می دهد، برای دانستن کارایی مطلوب نقاط صفحه نمایش، در قسمتی از صفحه نمایش که بنظرتان قسمت ضعیفی می باشد، انگشت تان را کشیده، تا عددی نشان داده شود، که نشان دهنده میزان فشاری است، که صفحه نمایش حس می کند، که  نمایش عدد 0.05 ، نشانگر یک صفحه لمسی خوب با کمترین فشار، می باشد.

بخوانید  آی سی تغذیه موبایل
0/5 (0 نقد و بررسی)