دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نصب رام ال جی با برنامه LG Up 

چگونگی نصب رام ال جی با برنامه LG Up

کاربرد دو نرم افزار LG Flash Tool و  LG Up ، در نصب رام گوشی های ال جی می باشد.

چه فرقی بین دو نرم افزار LGUP و LG Flash Tool وجود دارد؟

اگر نسخه اندروید گوشی موبایل ال جی شما، قبل از نسخه 6 باشد، از Lg Flash Tool استفاده نموده و در غیر این صورت توصیه می شود استفاده شما از LGUP، باشد.

نرم افزار LGUP کاربردهای دیگری در گوشی ال جی ایفا می کند، که می توان این کاربردهای تخصصی را در توانایی نصب فایل های ترمیمی و آنبریک بر دستگاه، دید.

هر دو نرم افزار از پسوند KDZ استفاده نموده، این در حالی است، که نرم افزار LGUP به هر دو نوع فایل KDZ و DLL نیازمند می باشد.

سری های جدید LG هر کدام فایل DLL مخصوص خود را نیاز دارند.

پیش نیازهای مورد نیاز که قبل از  نصب رام ال جی باید انجام داد

اموری را که قبل از نصب رام ال جی باید انجام داد، در زیر ذکر شده، که بعد از آماده و اجرا نمودن این موارد، می توانید، به نصب رام مورد نظر خود در گوشی ال جی بپردازید.

در کامپیوتر تان باید درایور گوشی ال جی، وجود داشته یعنی آن را نصب کرده باشید و بعد مراحل بعدی را اجرا کنید.

بکاپ گیری از گوشی کار مفیدی می باشد، که معمولا در مواقعی به کار می رود که بعد از اجرای نصب برنامه، اطلاعات قبلی از گوشی تان حذف شده و یا امکان دسترسی به آنها را نداشته باشید، در نتیجه قبل از نصب رام، اقدام به انتقال عکس و فیلم به کامپیوتر کرده و از مخاطبین اس ام اس ها و هر اطلاعاتی که برایتان مهم می باشد، بک آپ گرفته، که استفاده از برنامه  Super Backup برای بکاپ گرفتن از مخاطبین و یا پیامک ها توصیه می شود.

بخوانید  نکاتی درباره دوربین موبایل ال جی (G5)

بعد از بکاپ گیری، نوبت دانلود کردن فایل رام یا دانلود سیستم عامل گوشی تان رسیده، در این مرحله دانلود آخرین نسخه رام توصیه می شود، که از طریق اینترنت می توانید آنها را دانلود کرده، وارد مرحله بعدی شوید.

بعد از دانلود رام مورد نظر، USB Debugging را فعال نمایید.

در زیر سه پکیج dll آمده، که باید قبل از نصب رام با برنامه LG Up، آنها را دانلود نموده، بعد به نصب برنامه LG Up بپردازید.
دارندگان گوشی ال جی G5 برای دانلود پکیج dll خود می توانند پکیج زیر را دانلود کنند:

(LGUP_DLL_Ver_1_0_28_5.msi)

برای اکثر گوشی‌های ال جی تان می توانید از پکیج dll ذکر شده در ادامه، که به عنوان نمونه، آورده شده، استفاده نموده (LG G4, V10, G3, Stylo) و همچنین توصیه دیگر، دانلود نمودن (msi) می باشد.

تراشه‌هایی که بیس آن واقع بر(Qualcomm Snapdragon 800 MSM8974) بوده، می توانند برای دانلود پکیج (msi) dll را دانلود نمایند.

نصب رام با برنامه  (LG Up)  ال جی آپ به چه صورت می باشد؟

از آنجا که کار با برنامه LG Up راحت بوده، به همین سبب برای نصب رام در گوشی های ال جی بالاتر از نسخه 6 بدون هیچ مشکلی، می توانید آن را با استفاده از این نرم افزار نصب نموده و از نصب آن لذت ببرید.

چه مراحلی برای نصب رام ال جی با استفاده از برنامه LG Up وجود دارد؟

یکسری از کارها هستند که قبل از نصب برنامه، باید در نظر بگیرید، که بعد از اجرای آنها، می توانید نصب برنامه خود را انجام دهید.

بخوانید  معرفی جدیدترین گوشی های ال جی

این نیازمندیها و مراحل نصب رام با استفاده از برنامه LG Up در زیر آورده شده است:

قبل از نصب رام ال جی، چه کارهایی مورد نیاز می باشد؟

نرم افزار LGUP را قبل از شروع به نصب رام ال جی، دانلود نمایید
یافتن فایل DLL مخصوص گوشی تان و دانلود نمودن پکیج dll مربوطه
LG Driverرا دانلود نمایید
ADB , Fastboot Driver را دانلود نمایید

نصب رام با استفاده از برنامه  LG Up دارای چند مرحله می باشد؟

در 6 مرحله زیر چگونگی نصب رام آمده، که با اجرا نمودن هر مرحله تا پایان، نصب رام را با استفاده از برنامه LG Up در گوشی ال جی خود خواهید داشت.

اولین قدم اجرای برنامه ال جی آپ LG Up می باشد.

مرحله دوم اتصال گوشی که خاموش نبوده و روشن می باشد، توسط کابلی سالم به کامپیوتر می باشد.در این مرحله شناخت گوشی شما توسط کامپیوتر یا لپ‌تاپ صورت می گیرد، البته زمانی این شناخت صورت خواهد گرفت، که نصب درایور و پکیج فایل DLL به درستی انجام گرفته باشد.

این مرحله، مرحله ای می باشد، که بعد از اینکه گوشی توسط ال جی آپ LG Up، شناسایی شد، باید به انتخاب گزینه Upgrade بپردازید، که در قسمت Process می توانید آن را ببینید.

در این مرحله باید فایلی با پسوند KDZ ، را که پسوند فایل رام یا همان سیستم عامل اندروید مختص گوشی تان می باشد، را انتخاب نموده، که انتخاب این فایل از قسمت File type، میسر می شود.

به آخرین مرحله رسیده اید، در این مرحله، با زدن دکمه Start کار تمام شده و شاهد شروع نصب رام خواهید بود.

بخوانید  تغییر فونت گوشی اندرویدی
0/5 (0 نقد و بررسی)