دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روشن/خاموش ناگهانی گوشی الجی

زمانی که در حال تماشای یک کلیپ ویدیویی فوق‌العاده در گوشی الجی خود هستید، قبل از اینکه ناگهان بدون هشدار خاموش شود، می‌توانید واقعا آزاردهنده باشد. و بعد از اینکه آن را دوباره راه اندازی کردید و دوباره می خواهید از دستگاه استفاده کنید بعد از مدتی دوباره گوشی خاموش می شود. چرا تلفن من به طور تصادفی خاموش می شود؟ آیا راه‌حلی وجود دارد که اساساً «اندروید خاموش می‌شود» را حل کند؟ خوب، در این راهنمای کامل، به رفع روشن/خاموش ناگهانی گوشی الجی خواهیم پرداخت.

روشن/خاموش ناگهانی گوشی الجی

علت روشن/خاموش ناگهانی گوشی الجی

روشن/خاموش ناگهانی گوشی الجی به چه علت است؟ در واقع، دلایل مختلفی برای خاموش شدن تلفن اندرویدی وجود دارد. و در میان آنها شایع ترین و اولیه ترین علل به شرح زیر است:

  • بازنشانی داخلی دستگاه
  • شل شدن اتصال باتری
  • داغ شدن بیش از حد گوشی الجی اندروید (چگونه داغ شدن بیش از حد گوشی الجی اندرویدی را خنک کنیم؟)
  • پوشش/قاب محافظ بی بدیل.
  • مشکلی در دکمه تلفن وجود دارد.
  • به روز رسانی برنامه ها یا سیستم عامل دستگاه (اشکالات سیستم عامل).
  • حافظه گوشی الجی اندروید کافی نیست.
  • روشن و خاموش شدن برنامه ریزی شده
  • استفاده از CPU بالا
  • گوشی الجی اندرویدی که در اثر آب آسیب دیده است.

راه حل 1: بررسی دکمه پاور

برای روشن/خاموش ناگهانی گوشی الجی اندروید به طور تصادفی خاموش می شود. لطفاً ابتدا دکمه پاور گوشی الجی را بررسی کنید، زیرا ممکن است گیر کرده باشد یا در کار نباشد. برای انجام این کار، دکمه پاور را چندین بار فشار دهید و مطمئن شوید که طبق معمول کار می کند. دکمه باید هنگام فشار دادن صاف باشد و همچنین با رها کردن آن به سرعت بیرون بیاید. اگر دکمه داخل آن گیر کرد، می توانید از موچین برای بیرون کشیدن آن استفاده کنید.

بخوانید  5 دلیل کند بودن اینترنت Wi-Fi گوشی الجی

راه حل 2: راه اندازی مجدد تلفن

برخی از اشکالات سیستم تلفن ممکن است علت این واقعیت باشد که تلفن اندرویدی خود به خود خاموش می شود. فرض کنید دکمه پاور به خوبی کار می کند. سپس گوشی الجی خود را ریبوت کنید تا ببینید آیا می تواند این مشکل را حل کند یا خیر.

راه حل 3: برداشتن قاب / جلد گوشی الجی

برای روشن/خاموش ناگهانی گوشی الجی همچنین این احتمال وجود دارد که پوشش نامناسب تلفن روی گوشی الجی شما باعث ایجاد مشکل شده باشد. بنابراین، در صورت وجود، فقط سعی کنید آن را از گوشی الجی اندروید خود خارج کنید.

راه حل 4: بررسی باتری

اندروید همچنان روشن و خاموش می شود؟ اگر چنین است، باتری دستگاه شما ممکن است به درستی جا نگیرد. اکنون می توانید گوشی الجی خود را روشن کرده و آن را تکان دهید. اگر زود خاموش شود، احتمالا باتری گوشی الجی شل شده است. برای عیب یابی، لطفاً کاغذ را به اندازه مربع تا کنید و در قسمت پایین باتری قرار دهید. با فرض خاموش شدن گوشی الجی به دلیل کم بودن باتری، لطفاً گوشی الجی خود را به موقع شارژ کنید.

راه حل 5: بررسی وضعیت باتری

برای روشن/خاموش ناگهانی گوشی الجی با باتری پر در اندروید خاموش می شود؟ اگر حتی زمانی که دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه می‌دارید از باز کردن قفل یا شروع به کار خودداری می‌کند، فقط وضعیت باتری را به صورت زیر بررسی کنید:

  • Dialerرا روی صفحه گوشی الجی راه اندازی کنید.
  • “*#*#4636#*#*” را تایپ کنید و شماره را شماره گیری کنید.
  • پس از چند ثانیه، صفحه اطلاعات باتری باید ظاهر شود. اگر کار نکرد، می توانید “*#*#INFO#*#*” را شماره گیری کنید.
  • اگر اطلاعات مربوط به باتری نشان می دهد که باتری در وضعیت بدی قرار دارد، باید از یک باتری جدید برای تعویض آن استفاده کنید.
بخوانید  باتری نکسوس 5 ایکس

راه حل 6: راه اندازی گوشی الجی در حالت ایمن

حالت ایمن اندروید می تواند مشکل ایجاد شده به دلیل برنامه های ناسازگار را کاهش دهد، زیرا این حالت فقط به برنامه های داخلی اجازه عملکرد می دهد. اگر می‌توانید از تلفن در حالت استفاده کنید، برنامه‌های غیرضروری را که ممکن است پردازشگر تلفن را تحت فشار قرار دهند، حذف کنید. اینم دفترچه راهنما:

  • دکمه “Power” را نگه دارید یا دکمه را در دستگاه Android خود به حالت تعلیق درآورید.
  • هنگامی که با گزینه هایی مواجه می شوید، روی “Restart” یا “Power on” ضربه نزنید. در عوض، اعلان «خاموش کردن» را برای مدتی نگه دارید. روی “OK” ضربه بزنید.
  • پس از آن، هنگامی که دستگاه بارگیری می شود، “حالت ایمن” را نشان می دهد.

راه حل 7: غیرفعال کردن سرویس گرمای بیش از حد

برای روشن/خاموش ناگهانی گوشی الجی مشکل خاموش شدن خودکار اندروید اغلب زمانی رخ می دهد که تلفن به دمای 100 درجه برسد. اگر نیازی به استفاده از آن ندارید، می‌توانید ویژگی مرتبط را به عنوان GPS یا 4G در دستگاه خاموش کنید.

راه حل 8: حذف نصب برنامه های Culprit

در اینجا روش دیگری برای حذف مستقیم برنامه های سرکش به غیر از حالت ایمن وجود دارد. یعنی پیدا کردن برنامه های مقصر و حذف نصب آنها. مجدداً، می‌توانید برنامه‌های در حال اجرا در پس‌زمینه را با رفتن به تنظیمات Android > بیشتر > برنامه‌ها > در حال اجرا، بارگیری کنید.

روشن/خاموش ناگهانی گوشی

راه حل 9: حذف بدافزارها و ویروس ها

این احتمال وجود دارد که تلفن شما مملو از ویروس یا بدافزار باشد که ممکن است باعث مشکلات «تلفن اندرویدی همچنان قطع شود». به طور مشابه، می توانید آنها را از تلفن خود خارج کنید. پس از آن، عاقلانه است که برخی از برنامه های آنتی ویروس را برای محافظت از دستگاه خود نصب کنید.

بخوانید  تهیه نسخه پشتیبان از گوشی الجی

راه حل 10: بازنشانی گوشی الجی به تنظیمات کارخانه

برای روشن/خاموش ناگهانی گوشی الجی این می تواند یک روش قدرتمند برای حل انواع مختلف مشکلات تلفن باشد. اما با این کار تمام داده های دستگاه اندرویدی شما پاک می شود. بنابراین بهتر است از قبل از تلفن Android در رایانه شخصی نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای انجام بازنشانی کارخانه، می توانید:

  • روی تنظیمات گوشی الجی خود کلیک کنید و در این قسمت گزینه Backup and Reset را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد، “بازنشانی به داده های کارخانه” را انتخاب کنید و روی RESET DEVICE ضربه بزنید.
  • پس از آن روی ERASE EVERYTHING کلیک کنید.

بیشتر بدانید: دلایل روشن نشدن وای فای گوشی LG G3

0/5 (0 نقد و بررسی)