دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل روشن نشدن وای فای گوشی LG G3

راهکارهای رفع مشکل روشن نشدن وای فای گوشی LG G3

روشن نشدن وای فای گوشی LG G3 / ممکن است برای شما هم پیش امده باشد که وای فای را وصل کنید و برای چند دقیقه وای فای متصل می شوند و پس از چند دقیقه رها می شوند و دوباره وصل نمی شوند. اگر وای فای LG G3 شما نیز روشن شده است، ما می توانیم به شما کمک کنیم. با ما همراه باشید.

روشن نشدن وای فای گوشی LG G3

قسمت 1: چه دلایلی باعث می‌شود که LG G3 Wi-Fi گیر بیفتد

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا LG G3 Wi-Fi روشن نمی شود عبارتند از:

مشکل باتری: اگر مشکل باتری وجود دارد، اتصال به Wi-Fi دشوار است. روشن کردن وای فای ال‌جی G3 زمانی اتفاق می‌افتد که باتری شما سالم نباشد. حتما در وهله اول آن را بررسی کنید.

مشکل سخت افزاری: اگر LG G3 در حال روشن کردن وای فای گیر کند، این احتمال وجود دارد که تلفن قطع شود یا شل شود یا خراب شود. اگر کابل فلکس متصل به موبایل به درستی انجام نشود یا آنتن وای فای به درستی به موبایل متصل نشده باشد، مشکلات شبکه بی سیم را نشان می دهد.

قسمت 2: آیا رفع مشکل LG G3 در روشن کردن Wi-Fi آسان است؟ چطور انجام دادن؟

صادقانه بگویم، رفع مشکل کار سختی نیست. در اینجا نحوه حل مشکل روشن کردن وای فای LG G3 در صورت گیر کردن آورده شده است. در زیر چند روش وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل گیر کرده ال جی جی 3 در روشن کردن وای فای دنبال کنید.

بخوانید  ساخت شبکه خانگی با گوشی

راه 1: کارت SD را بیرون بیاورید

برای رفع مشکل، ابتدا موبایل را خاموش کرده و کارت SD را از آن جدا کنید. موبایل را روشن کنید تا بررسی کنید که آیا می توانید به Wi-Fi متصل شوید یا خیر. این می تواند راحت ترین و بی ضررترین راه برای شروع باشد.

راه 2: نسخه اندروید را به روز کنید

اگر از نسخه قدیمی اندروید استفاده می‌کنید که به دلیل مشکل LG G3 در روشن کردن Wi-Fi گیر کرده است، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برای شروع، “تنظیمات” را باز کنید.
  • «درباره تلفن» را انتخاب کنید و روی «بررسی به‌روزرسانی‌ها» ضربه بزنید.
  • در صورت موجود بودن آخرین نسخه اندروید را نصب کنید.

راه 3: وارد حالت Safe Mode شوید

در اینجا مراحل گام به گام ارائه شده است که باید برای اجرای تلفن همراه در حالت ایمن برای رفع مشکل روشن شدن وای فای LG G3 دنبال کنید.

  • دستگاه را راه اندازی مجدد کنید و کلید کاهش صدا را فشار دهید تا به حالت ایمن تبدیل شود.
  • به “تنظیمات” بروید و اتصال بلوتوث را غیرفعال کنید.
  • Wi-Fi را فعال کنید و سپس حالت ایمن را خاموش کنید. دوباره دستگاه را راه اندازی مجدد کنید.

راه 4: باتری را تعویض کنید

اگر هیچ راه حلی که در بالا ذکر شد به شما کمک نکرد، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که باتری را عوض کنید تا مشکل وای فای ال جی G3 گیر کند. با درخواست از مرکز ال جی می توانید این کار را انجام دهید. اگر دستگاه شما در گارانتی است، پس خوب و خوب! تیم مرکز باتری شما را تعویض می کند و می توانید بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است.

بخوانید  وای فای دایرکت

راه 5: از LG پشتیبانی بخواهید

در نهایت، با وجود تلاش از راه‌های ذکر شده، همچنان با مشکل Wi-Fi مواجه هستید. ممکن است از امتحان کردن همه چیز خسته شده باشید. بنابراین، به عنوان آخرین راه، به شما پیشنهاد می کنیم از پشتیبانی ال جی کمک بگیرید. این افراد به شما کمک می کنند تا در کوتاه ترین زمان مشکل را برطرف کنید.

تعمیر گوشی خود را به کارشناسان ما در نمایندگی الجی بسپارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)