دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل LG V20 Stuck در حالت هدفون گوشی

دلایل بروز مشکل LG V20 Stuck در حالت هدفون گوشی

مشکل LG V20 Stuck در حالت هدفون گوشی / گیر افتادن در حالت هدفون مشکلی رایج است که بسیاری از کاربران اندروید، از جمله افرادی که LG V20 دارند، روزانه با آن مواجه هستند. اگرچه این یکی از مشکلات فنی جدی نیست، دیدن نماد هدفون که به طور مداوم در نوار اعلان نشان داده می شود، بسیار آزاردهنده است. در این راهنما، ما فهرستی از موثرترین راه‌ها برای رفع گیرکردن LG V20 در حالت هدفون را گردآوری کرده‌ایم. این روش ها را طی کنید و آیکون هدفون را از روی صفحه نمایش خود ناپدید کنید.

مشکل LG V20 Stuck در حالت هدفون گوشی

قسمت 1: چرا LG V20 شما در حالت Heardphoe گیر کرده است؟

قبل از حرکت به جلو، مهم است که دلایلی را که می‌تواند باعث شود دستگاه شما در حالت هدفون گیر کند، درک کنید.

دلیل 1: افتادن گوشی

اگر اخیراً گوشی خود را رها کرده اید، ممکن است برخی از قطعات سخت افزاری آن، از جمله جک هدفون، آسیب دیده باشند.

دلیل 2: جک هدفون شکسته است

در بسیاری از موارد، شکستگی جک هدفون نیز می‌تواند باعث گیرکردن LG V20 در حالت هدفون شود. اگر به زور هدفون را برداشته باشید، می تواند به جک هدفون آسیب برساند.

دلیل 3: دلیل نامعلوم

به غیر از مشکلات سخت افزاری، بسیاری از کاربران به دلیل نقص نرم افزاری نیز با این مشکل مواجه می شوند که به راحتی با به روز رسانی نرم افزار برطرف می شود.

قسمت 2: راه های کارآمد برای رفع گیرکردن گوشی ال جی در حالت هدفون

صرف نظر از علت، راه‌حل‌های زیر به شما کمک می‌کنند تا فوراً مشکل دستگاه گیر کرده در حالت هدفون را برطرف کنید.

بخوانید  علت وجود مشکل LG IMS

راه 1: جک هدفون را تمیز کنید

کار را با تمیز کردن جک هدفون با استفاده از یک پارچه فیبر نرم شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که جک را به آرامی تمیز کنید زیرا نمی خواهید آسیب بیشتر شود. پس از تمیز کردن جک هدفون، بررسی کنید که آیا نماد هدفون از سینی اعلان ناپدید می شود یا خیر!

راه 2: تلفن ال جی را مجددا راه اندازی کنید

اگر تمیز کردن جک هدفون کار نمی کند، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. شرایط مختلفی وجود دارد که اشکالات جزئی نرم افزار مانند گوشی ال جی که در حالت هدفون گیر کرده است را می توان با یک راه اندازی مجدد ساده برطرف کرد.

راه 3: هدفون را دوباره وارد کرده و وصل کنید

یکی دیگر از راه‌های موثر برای خارج شدن دستگاه از حالت هدفون، قرار دادن مجدد هدفون و خارج کردن سریع آن است. اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، این روش در اکثر موارد مشکل را حل کرده است.

راه 4: وارد حالت بازیابی شوید

اگر هیچ یک از روش های بالا کار نکرد، ممکن است بخواهید دستگاه خود را در حالت بازیابی قرار دهید و دستگاه را از حالت بازیابی مجدد راه اندازی کنید. راه‌اندازی مجدد دستگاه اندرویدی از طریق حالت بازیابی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای رفع مشکلات مختلف نرم‌افزاری از جمله LG V20 است که در حالت هدفون گیر کرده است.

راه 5: تنظیم مجدد کارخانه ال جی

همچنین می توانید برای رفع مشکل گیرکردن دستگاه در حالت هدفون، بازنشانی به داده های کارخانه انجام دهید. با این حال، این روش به طور کامل همه چیز را از دستگاه شما پاک می کند. بنابراین، قبل از تنظیم مجدد دستگاه، مطمئن شوید که از تمام اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید.

بخوانید  تعویض قاب پشتی گوشی ال جی G4

روش 6: باتری را خارج کنید

اگر گوشی هوشمند شما باتری قابل جابجایی دارد، آن را بردارید و چند دقیقه صبر کنید. حالا باتری را دوباره وارد کنید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

راه 7: نسخه اندروید را به روز کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این نوع اشکالات نرم افزاری را نیز می توان با یک به روز رسانی ساده نرم افزار برطرف کرد. بنابراین، LG V20 خود را برای به‌روزرسانی بررسی کنید و هر به‌روزرسانی معلقی را نصب کنید.

راه 8: ارسال به تعمیرگاه

اگر همچنان با ال‌جی V20 روبرو هستید که در حالت هدفون گیر کرده است، به احتمال زیاد جک هدفون شما کاملاً آسیب دیده است. در این صورت تنها راه حل مشکل ارسال دستگاه خود به تعمیرگاه و تعویض جک هدفون شکسته خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: روش تعویض پلاگین جک LG G4

0/5 (0 نقد و بررسی)