دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل صفحه کلید گوشی

صفحه کلید گوشی‌های ال جی و رفع مشکلات آن

قفل شدن صفحه کلید، از مشکلاتی می باشد، که در آن، صغحه کلید از کار می افتد، در ادامه به راه حل های ممکن پرداخته، چرا که این مشکل عملکرد گوشی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و باعث کندی آن می شود.

قبل از هر اقدامی مطمئن شوید، که مشکل از صفحه کلید شما می باشد، بعد با کمک نرم افزارهای مختلف مانند SwiftKey در رفع آن بکوشید. توصیه کمپانی ال جی، در مورد راه حلی مناسب برای مشکل هنگ کردن صفحه کلید، بروزرسانی نمودن گوشی موبایل ال جی، می باشد.

از طریق تنظیمات عمومی، درباره تلفن، اطلاعات نرم افزاری، Force GPU Rendering را انتخاب نموده و مشکل را حل نموده، چون مشکل صفحه کلید مشکلی نرم افزاری است توصیه می شود، داده ها را در گوشی خود پاک کرده و یا اطلاعات بر روی اپلیکیشن کیبورد ال جی خود، را متوقف کرده، اگر باز هم مشکلی برطرف نشد، روش هارد ریست گوشی ال جی مدل خود، را امتحان کنید.

رفع مشکل از کار افتادگی کیبورد گوشی ال جی

پاک کردن داده ها و ریستارت کردن اپلیکیشن کیبورد ال جی

در تنظیمات گوشی خود به مسیر:   “Settings > General > Apps > ALL” رفته و بعد از یافتن عبارت  LG Keyboard با ضربه زدن روی دکمه stop بعد از آن با کلیک بر روی clear data می توانید به تست کیبورد خود پرداخته، در صورت وجود مشکل، روش دوم را امتحان کنید.

تغییر دادن کیبورد گوشی ال جی

در تنظیمات گوشی ال جی خود، با کلیلک روی Input Language and keyboard و انتخاب Onscreen keyboard settings  و با تغییر دادنWERTY Keyboard   به Phone’s  Keyboard کیبورد گوشی خود را تغییر دهید.

بخوانید  بازیابی اکانت جیمیل هک شده گوشی الجی

توصیه هایی برای رفع مشکل کیبورد ال جی

اگر همچنان مشکل باقی بود، انجام هارد ریست، می تواند موثر باشد، اگر مشکل همچنان باقی مانده، در صورت داشتن گارانتی، می توانید از شرکت سازنده خود، برای رفع مشکل کمک بگیرید، در صورت نداشتن گارانتی، باید به تعویض گوشی و خرید گوشی جدید خود، فکر کنید.

نکته : با استفاده از  ابزار  Reimage Repair، که در آخرین مرحله قرار داده شده، مخزن، اسکن شده تا با جایگزینی فایل های از دست رفته یا مشکل دار، به حل مشکل تان کمک کند.

آشنایی با صفحه کلید سیار Rolly Keyboard ال جی

بزرگ بودن صفحه کلید  (Keyboard)  برای خوانا بودن نوشته ها و تایپ آن ضروری بوده ولی در عین حال کوچک بودن آن برای جمع و سیار بودن آن نیز دو امری متضاد بوده، که در یکجا جمع شدن آن، کار را برای ساخت آن سخت کرده، صفحه کلید Rolly Keyboard، از شرکت LG، قابلیت آن را دارد که به  اندازه ای جمع و کوچک شود، که به آن سیار، گویند.

 این صفحه کلید بزرگ، از عرض جمع شده و طولی بدون تغیر داشته، هر چند اندازه آن به اندازه جیبی نخواهد بود، ولی به دلیل جمع و کوچک شدن آن نسبت به کیبوردهای هم اندازه خود، جزو کیبوردهای سیار می باشد.

صفحه کلید Rolly Keyboard، چهار ردیف کلید، دارد، که در این گوشی کلیدهای (ارقام و دستورات F) را که در گوشی های خود دارید، حذف شده، البته با پایین نگه داشتن کلید Function و فشار دادن کلید های ردیف بالای کیبورد، می توانید به کلیدهای اعداد دسترسی داشته باشید.

بخوانید  پر شدن رم گوشی الجی و خالی کردن آن

جنس کیبورد مذکور، تشکیل شده از : پلاستیک ABS که در برابر فشار مقاوم بوده و همچنین از پلی کربنات که با دوام بوده، دو دسته در این کیبورد در نظر گرفته شده، که می تواند امکان نگه داشتن گوشی موبایل، به سمت بالا را به شخص دهد.

با طری های AAA  را می توان در صفحه کلید بی سیم  Rolly Keyboard، دید، که دارای دوام سه ماهه بوده، که صحت این گفته را شرکت LG تایید می کند.

روش اتصال کیبرد بی‌سیم به گوشی ال جی

در این مرحله به روشن کردن کیبردِ بلوتوثی خود و فعال نمودن بلوتوث آن، بپردازید.

در گوشی خود به قسمت Settings رفته و Bluetooth را روشن کنید.

بعد از روشن کردن بلوتوثِ گوشی خود، کیبرد را جستجو کرده، در قسمت Available Devices می آورد، در غیر این صورت، باتری کیبرد شما ضعیف بوده و نتوانسته دستگاه آن را شناسایی کند، یا دلیل دیگری داشته که این صورت دو دستگاه Pair نشده، دلیل آن می تواند، از قبل Pair کردن کیبرد به دستگاه دیگری، بوده باشد، که برای حل آن، Unpair کردن کیبرد، در دستگاه قدیمی تر، توصیه می شود.

اگر همه روش های فوق را رفته ولی گوشی کیبرد شما هنوز شناسایی نشده، باید به خاموش و روشن کردن کیبرد و بلوتوث خود پرداخته، بعد از آن با انتخاب Search for Devices، منتظر جستجوی کیبرد بمانید.

در این مرحله بعد از شناسایی کیبرد و ظاهر شدن آن در گوشی، با انتخاب آن، کدی از شما خواسته شده که با وارد کردن این کد و تایید آن، کار به اتمام خواهد رسید.

بخوانید  بهترین بازی رایگان گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)