دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع روشن نشدن گوشی ال جی

اگر فکر می کنید که یک برند یا مدل خاص گوشی هوشمند کاملاً در برابر خرابی های تکنولوژیکی مقاوم است، در اشتباهید. به بیان دیگر، هیچ کس تا به حال یک گوشی هوشمند شکست ناپذیر ساخته نشده است. بنابراین، از روشن نشدن یا شارژ نشدن گوشی LG شما تعجب نکنید. سایر کاربران ال جی نیز همین مشکل را دارند. به همین دلیل است که ما به این مقاله رسیدیم که شامل راه های متعددی برای رفع مشکل رفع روشن نشدن گوشی ال جی می شود.

رفع روشن نشدن گوشی ال جی

علت رفع روشن نشدن گوشی ال جی و سیاهی نمایشگر

برای رفع روشن نشدن گوشی ال جی قبل از پرداختن به راه حل ها، بهتر است دلایل اصلی این موضوع را درک کنید. به هر حال، بهتر است پاسخ سوال خود را بدانید: “چرا گوشی ال جی من روشن نمی شود؟” خوب، موارد زیر برخی از دلایل قابل قبول این موضوع است. نگاه کن!!

  • گوشی شما به طور کامل شارژ نشده است یا مشکلی در باتری گوشی شما وجود دارد.
  • به دلیل کثیفی انباشته شده، تلفن شارژ شما کار نمی کند.
  • ممکن است گوشی خود را از دست داده یا خیس کرده باشید.

اکنون زمان آن رسیده است که راه‌حل‌های مربوط به مشکل روشن نشدن یا شارژ نشدن گوشی ال‌جی من را بررسی کنید.

بررسی ضروری قبل از تعمیر گوشی ال جی

در اینجا چند بررسی وجود دارد که باید قبل از انجام رفع‌های پیشرفته برای رفع روشن نشدن گوشی ال جی انجام دهید. بنابراین، آماده است؟ بیا شروع کنیم!!

بررسی وضعیت باتری

برای رفع روشن نشدن گوشی ال جی اولین چیز مشکل باتری است. برای انجام این کار، بررسی زیر را دنبال کنید.

بخوانید  آموزش تعویض برد منطقی LG G3

الف. بررسی کنید که آیا تلفن LG شما برق کافی دارد یا خیر.

اگر گوشی ال جی شما روشن نمی شود، بررسی کنید که آیا شارژ کافی دارد یا خیر. پس از اتصال گوشی به شارژر، در عرض یک دقیقه یا بیشتر، نماد باتری ظاهر می شود. یعنی گوشی شما در حال شارژ شدن است و خاموش است. بنابراین، می توانید آن را روشن کنید.

با این حال، اگر چراغ قرمز ظاهر شود، تلفن شما کاملاً خاموش است و روشن نمی شود. در این صورت قبل از روشن کردن گوشی خود حدود 30 دقیقه آن را شارژ کنید.

ب. بررسی کنید که آیا باتری مشکلی دارد یا خیر.

ممکن است شارژ باتری تمام شده باشد، به همین دلیل است که گوشی ال جی شما فقط فلاش می زند. استفاده از شارژر اصلی می تواند مفید باشد. به شارژ متصل کنید و حدود 30 دقیقه به گوشی زمان دهید. در صورت روشن شدن سالم و در غیر این صورت باید بررسی زیر را انجام دهید.

ج. باتری را بردارید و دوباره شارژ کنید.

هنگامی که متوجه شدید که باتری گوشی الجی شما مشکلی دارد، کاری جز تعویض آن نمی توانید انجام دهید. با این حال، از خرابی آن مطمئن شوید.

برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • جدا کردن باتری از گوشی
  • نگه داشتن دکمه پاور برای 30 ثانیه و تخلیه شارژ باقیمانده
  • وارد کردن دوباره باتری و اتصال به شارژر به مدت 30 دقیقه

اگر دستگاه روشن شود، باتری سالم است و می توانید به استفاده از آن ادامه دهید. اگر گوشی ال جی شما هنوز بوت نمی شود، ممکن است باتری دستگاه شما تمام شده و نیاز به تعویض داشته باشد!

بخوانید  نحوه بوت شدن و استفاده از حالت بازیابی گوشی الجی

بررسی پورت شارژ

برای رفع روشن نشدن گوشی ال جی اگر گوشی شما اصلا شارژ نمی شود، بهتر است درگاه شارژ را بررسی کنید. پس از همه، درگاه شارژ، شارژر را شناسایی کرده و فرآیند را شروع می کند. در نتیجه، حتی کوچکترین ذرات گرد و غبار باعث ایجاد مشکلاتی می شود. پورت را به طور کامل بررسی کنید و در صورت وجود گرد و غبار، آن را تمیز کنید. برای انجام صحیح این کار، از مسواک یا سنجاق بلانت استفاده کنید.

همچنین، می‌توانید پشت گوشی خود را برای بررسی مشکلات داغ شدن بیش از حد بررسی کنید. باتری را از پشت تلفن خود خارج کنید تا ببینید آیا زباله یا کثیفی در زیر باتری وجود دارد یا خیر. اگر بله، پس از شر آن خلاص شوید. پس از آن می توانید ببینید که آیا مشکل گوشی اندروید ال جی من روشن نمی شود یا خیر.

بررسی از نظر فیزیکی

برای رفع روشن نشدن گوشی ال جی بررسی بعدی برای رفع روشن نشدن گوشی LG V10 این است که مطمئن شوید باتری شما آسیب فیزیکی یا خیس نشده است! بررسی های زیر را اجرا کنید:

الف. بررسی کنید که آیا دستگاه LG خود را به زمین انداخته اید یا خیس شده است.

بسیاری از کاربران گزارش می دهند که گوشی ال جی با شارژ کامل روشن نمی شود، زیرا آن را رها کرده اند یا به نوعی خیس شده اند. هنگامی که دستگاه را خیلی زود پس از خیس شدن روشن می کنید، ممکن است مشکلاتی رخ دهد. در نتیجه بهترین کار این است که دستگاه خود را در اسرع وقت بدون روشن کردن به تعمیرگاه ببرید. اگر گوشی افتاد و کار نکرد، باید به همین ترتیب عمل کرد.

بخوانید  روش تعویض سیم کارت LG G3

ب. خرابی/شکستگی را بررسی کنید.

همه کاربران عادت دارند گوشی های هوشمند خود را در دست یا جیب خود داشته باشند. اگر اقدامات احتیاطی مناسب انجام نشود، احتمال لیز خوردن و افتادن گوشی روی زمین به شدت افزایش می یابد. چنین سقوط هایی برای دستگاه شما خطرناک است، زیرا می تواند به آن آسیب خارجی و داخلی وارد کند. برای بررسی اینکه آیا گوشی شما از بیرون آسیب دیده یا شکسته است یا خیر، قاب پشتی را باز کنید. اکنون، قطعات متورم یا شکستگی را بررسی کنید.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض دوربین جلو گوشی Nexus 5

0/5 (0 نقد و بررسی)