دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر اتصال اینترنت در گوشی الجی

تعمیر اتصال اینترنت در گوشی. هیچ چیز به اندازه اتصال اینترنت ضعیف و ناپایدار خسته کننده نیست. تماس‌های آنلاین شما قطع می‌شود، بارگیری صفحات برای همیشه طول می‌کشد، بارگیری‌هایی که باید در چند دقیقه انجام شوند به ساعت‌ها می‌ریزند، فهرست بی‌پایان است. اگر می خواهید بدانید که چگونه اتصال اینترنت را در اندروید خود تعمیر کنید، به خواندن ادامه دهید. اگر به دنبال چگونگی رفع کندی اتصال اینترنت هستید، این مقاله برای شما مناسب است. همچنین خواهید دید که چگونه اتصال وای فای دستگاه خود را تعمیر کنید و چگونه اتصال اینترنت ناپایدار را برطرف کنید. هر راه حل از یک دستگاه و نوع مشکل خاص مراقبت می کند، بنابراین تا انتها بخوانید تا بتوانید مناسب دستگاه خود را پیدا کنید.

تعمیر اتصال اینترنت در گوشی
تعمیر اتصال اینترنت در گوشی

دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید

می‌توانید همزمان تب‌های زیادی را فعال کنید (امکان انجام چند کار در دستگاهتان) و این می‌تواند منجر به اتصال اینترنت کند شود. اولین قدمی که می توانید امتحان کنید این است که همه برگه های باز دستگاه خود را ببندید. پس از انجام این کار، به راه اندازی مجدد دستگاه خود ادامه دهید. مراحل راه اندازی مجدد دستگاه به نوع دستگاهی که استفاده می کنید بستگی دارد، اما مراحل کلی وجود دارد.

  • برای لپ‌تاپ، روی Start کلیک کنید > روی دکمه / نماد روشن/خاموش کلیک کنید > Restart را انتخاب کنید
  • برای گوشی الجی های اندرویدی و آیفون، دکمه پاور باید در دو طرف گوشی الجی باشد. دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید> فرمان را دنبال کنید و Restart را انتخاب کنید
  • برای یک روتر mi-fi یا اینترنت، باید آن را خاموش کنید، باتری را خارج کرده و دوباره روشن کنید.
  • حالا چند دقیقه به دستگاه خود فرصت دهید تا خاموش شود و دوباره راه اندازی شود.
  • اتصال اینترنت را روشن کنید و مرورگر خود را راه اندازی کنید.
بخوانید  آموزش بازیابی رمز اینستاگرام

کمی حرکت کنید و مکان را تغییر دهید

صحبت در مورد نحوه تعمیر اتصال به اینترنت (که گاهی اوقات می تواند ناشی از ازدحام بی سیم در محیط شما باشد، به خصوص در محیط های زندگی متراکم)، می توانید حرکت در اطراف را امتحان کنید. ممکن است چند مکان در محیط شما وجود داشته باشد که اتصال اینترنتی پایدارتر و بدون درز را امکان پذیر می کند. اگر در اطراف شما تپه ها و کوه ها وجود داشته باشد، می تواند سیگنال شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

  • برای اینکه بدانید کجا می‌توانید بهترین اتصال اینترنت را در خانه یا محل کار خود داشته باشید، کمی به اطراف حرکت کنید و به نشانگر اتصال اینترنت یا نوار شبکه خود نگاه کنید تا ببینید که در کجا اتصال قوی‌تر است.
  • اگر از اتصال وای فای روی روتر، mi-fi یا تلفن دیگری استفاده می‌کنید، منبع اینترنت (دستگاه) خود را جابه‌جا کنید تا بدانید کجا می‌توانید بهترین اتصال را داشته باشید. این یک راه خوب برای رفع مشکلات وای فای است.
  • اگر در یک فضای بسته هستید، یک مکان خوب برای امتحان، منطقه پنجره است. اگر در یک ساختمان چند طبقه هستید، می‌توانید به یک طبقه بالاتر بروید تا ببینید که آیا بهبود می‌یابد.

این حرکات ممکن است برای شما راحت نباشد، اما راه خوبی برای عیب یابی و دانستن اینکه کدام مکان برای شما بهتر است، پس از آن می توانید تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید.

مطمئن شوید که باتری شما به خوبی شارژ شده است

گاهی اوقات پیش می‌آید که در حال تعجب هستید که چگونه مشکلات اتصال اینترنت یا وای‌فای را برطرف کنید، واقعاً هیچ مشکلی به جز باتری کم وجود ندارد. در برخی از دستگاه ها، زمانی که باتری بسیار کم می شود، سیستم با فعال کردن حالت ذخیره داده پاسخ می دهد، بنابراین سرعت داده و اتصال اینترنت را کاهش می دهد تا راهی برای کاهش مصرف انرژی شود.

بخوانید  عدم وصل گوشی به وای فای

در این حالت، به محض اتصال دستگاه خود به منبع برق، مشکل باید خود به خود حل شود. اگر دسترسی فوری به منبع برق ندارید، باید حالت ذخیره داده را در دستگاه خود غیرفعال کنید. راه حل بعدی را بررسی کنید.

ذخیره داده/حالت داده کم را غیرفعال کنید

گوشی الجی‌های هوشمند (هم اندروید و هم iOS) دارای ویژگی‌هایی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا حالت ذخیره‌کننده داده / حالت کم داده شما را فعال کند تا مصرف داده شما را کاهش دهد. این می تواند در پاسخ به باتری کم دستگاه شما یا داده کم باشد، اما پس از فعال شدن این ویژگی، اتصال اینترنت شما کند می شود. در برخی موارد، ممکن است خودتان آن را روشن کرده باشید.

برای تعمیر اتصال به اینترنت در این مورد، فقط باید آن را غیرفعال کنید.

  • در Android، برنامه تنظیمات را اجرا کنید > به Network & internet بروید و روی آن کلیک کنید > روی مصرف داده کلیک کنید > ذخیره داده را انتخاب کنید (در برخی از دستگاه های اندرویدی، ذخیره داده را مستقیماً در شبکه و اینترنت خواهید یافت). اگر روشن است، آن را خاموش کنید.
  • در آیفون، مکان ممکن است بر اساس مدل متفاوت باشد، اما به طور کلی باید آن را در تنظیمات پیدا کنید. روی Settings کلیک کنید > Cellular را انتخاب کنید > Cellular Data Options را جستجو کنید و روی آن کلیک کنید > روی Low Data Mode کلیک کنید و مطمئن شوید که خاموش است.
  • پس از خاموش شدن این ویژگی، باید متوجه بهبود اتصال اینترنت خود شوید. بعداً، اگر نگران میزان داده مصرفی دستگاه خود هستید، می توانید دوباره آن را روشن کنید.
بخوانید  داغ شدن موبایل الجی

VPN خود را قطع کنید

VPN ها اخیراً به دلیل تمایل کاربران به ناشناس ماندن و حفظ حریم خصوصی محبوب شده اند، اما هنگامی که به سرورهای راه دور متصل می شوید، می تواند سرعت شما را کاهش دهد. اگر تلفن خود را به هر VPN متصل دارید، آن را قطع کنید و دوباره مرور کنید. این باید اتصال اینترنت کند را تقریباً بلافاصله برطرف کند. در صورت تمایل می توانید بعداً دوباره به VPN متصل شوید.

پیشنهاد مطالعه: دریافت نکردن اندورید 12 گوشی الجی

0/5 (0 نقد و بررسی)