دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر آبخوردگی موبایل ال جی

تعمیر آبخوردگی موبایل ال جی

افتادن گوشی در آب، مشکلات زیادی برای کاربران ایجاد کرده، که باعث می شود تا دستگاه به خوبی کار نکرده، و در این مواقع کاربر را نگران ساخته، تا حدی که دست به اقداماتی زده، که خرابی بیشتری به گوشی وارد شده و نه تنها در خشک شدن دستگاه موثر نبوده، کار را بدتر کرده، تا حدی که مشاهده شده، که برخی از گوشی ها، به علت استفاده از روش های غلط، به حدی آسیب دیده، که قابل تعمیر نخواهند بود.
واقعا وقتی گوشی داخل آب افتاده، باید چه اقداماتی صورت گیرد؟ روش های به کار برده شما در خشک کردن گوشی باید سنجیده و موثر باشد، بنابر این اولین اقدام در این مرحله خاموشی گوشی بوده، مرحله مهم بعدی خارج ساختن سیم کارت و باطری بوده که در آخر نیز باید به نمایندگی موبایل ال جی رجوع کنید. باید نکاتی درباره اقدامات برای آبخوردگی موبایل باید در نظر گرفته شود، که از آن جمله روشن نکردن گوشی خاموش بوده و تنها خارج ساختن باطری و سیم کارت کافی بوده و بعد از آن به نمایندگی گوشی ال جی مراجعه شود. نکته حائز اهمیت در مورد زمان تحویل گوشی ال جی به نمایندگی مربوطه بوده، که باید این کار با سرعت انجام گرفته، تا در این نمایندگی، اقدامات موثر، بر روی گوشی شما، صورت گیرد.

نکاتی در مورد تعمیر آبخوردگی موبایل ال جی

مدت زمان سپری شده از موقع آبخوردگی موبایل بسیار اهمیت داشته، از آن مهم تر آنکه چه اقداماتی روی گوشی پس از آبخوردگی صورت گرفته، در صورت چسبی نبودن آی سی های گوشی و همچنین در زمان کوتاه بعد از آبخوردگی، شانس تعمیر موبایل ال جی شما بالاتر بوده، چرا که در این بازه زمانی کوتاه از آب گرفتگی موبایل، امکان تعویض آی سی های موجود در بورد وجود دارد.

بخوانید  داغ شدن موبایل الجی

مراحل تعمیر آبخوردگی موبایل ال جی

 سنسورهای آب خوردگی موبایل بررسی می شوند.
 یون های آبی باعث صدمه زدن گوشی، بررسی می شوند.
 محل آسیب دیده روی بورد، بررسی می شود.
 بورد با تینر فوری و یا بنزین و مسواک زبر، شسته می شود.
 بورد با مایع اولتراسونیک، شسته می شود.
 قطعات آسیب دیده از مدار، خارج می شوند.
 جریان و اهم گیری تمامی بلوک ها، در آخرین مرحله، صورت خواهد گرفت.

اقدامات لازم در صورت آبخوردگی موبایل

1. گوشی را خاموش و باتری گوشی را خارج سازید
اگر باطری شما وقتی خارج از گوشی موبایل خشک شده، به سبب بروز اتصالی، در گوشی موبایل دوباره قرار ندهید.
2. سیمکارت را خارج سازید
بعد از خارج ساختن باطری، اقدام بعدی، خارج ساختن سیم کارت، از گوشی موبایل تان بوده، که بلافاصله سیم کارتی که دارای حساسیت بالایی بوده را باید از گوشی خیس خود، خارج کنید.
3. از سشوار استفاده نکنید
بعضی از کابران اقدام به استفاده از سشوار برای خشک کردن گوشی خود، کرده و با این اقدام
آب را در دستگاه خود پخش کرده، و از آن بدتر اگر این حرارتی که توسط سشوار داده شده، بیش از حد معمول بوده، می تواند به سایر قطعات موبایل، آسیب زند.
4. از برنج خام و نپخته، استفاده کنید
آیا می دانستید با قرار دادن گوشی درون برنج خام می توانید رطوبت آن را بگیرید؟
برنج خام رطوبت گوشی را به خود گرفته، که برای استفاده از برنج خام، باید گوشی را درون کیسه برنج قرار داده و در آن را بسته، تا رطوبت آن گرفته شده، هر چند از این طریق گوشی موبایل، گرد و غبار برنج را نیز جذب می کند.
5. از سیلیکا ژل، استفاده کنید
روش بعدی که توصیه شده، سیلیکا ژل بوده، که در بسته های دستگاه های الکترونیکی و لباسهای تازه که خریداری شده، وجود داشته و دارای سرعت پایینی در جذب رطوبت بوده، بنابراین باید در استفاده از آن زود اقدام کرد.
6. از جاروبرقی، استفاده کنید
استفاده از جاروبرقی بهتر از استفاده از سشوار، بوده و به نظر می رسد، استفاده از جاروبرقی، موبایل خیس شده را خشک کرده، به گونه ای که بعدِ نیم ساعت، استفاده از گوشی موبایل ممکن خواهد بود، روشی سریع و موثر بوده و با این روش اجزای داخلی موبایل کامل خشک خواهند شد.

بخوانید  روش تعمیر گوشی آب خورده

تعمیرات موبایل ال جی در کشور ایران

در کشور ایران، گوشی موبایل ال جی دارای محبوبیت خاصی بوده، که با فروش بالای آن، کار را برای کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل ال جی، سخت تر کرده، چرا که آنها باید همواره آشنا به تجهیزات و محصولات بروز بوده و با داشتن دانش و تخصص درباره آن ها، بتوانند خدماتی را به کاربران ارائه دهند، که شایسته برند ال جی بوده و کاربران بتوانند برای استفاده از این خدمات با خیال راحت به این نمایندگی ها مراجعه نموده و برای تعمیر موبایل خود، از قطعات اصل و منبع مطمئن آن برخوردار شوند. آبخوردگی گوشی موبایل نیز به عنوان یکی از خدمات تخصصی این مرکز به شمار رفته و شما می تواند از خدمات آن بهره مند شوید.

0/5 (0 نقد و بررسی)