دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

افزایش عملکرد گوشی الجی با روشی آسان

اگر یک تلفن اندرویدی قدیمی و ضعیف دارید یا شاید یک تلفن اندرویدی جدید و مقرون به صرفه خریداری کرده اید که به نظر نمی رسد نیازهای استفاده شما را برآورده کند، این مقاله را مطالعه نمایید. چگونه کاهش وضوح صفحه نمایش می تواند افزایش عملکرد گوشی الجی را انجام دهد و چگونه این کار را انجام دهیم.

افزایش عملکرد گوشی الجی

افزایش عملکرد گوشی الجی و سرعت وضوح صفحه نمایش

برای افزایش عملکرد گوشی الجی رزولوشن صفحه نمایش اساساً به تراکم پیکسلی روی نمایشگر اشاره دارد. هرچه رزولوشن بالاتر باشد، محتوای دقیق تری را می توانید ببینید. اگر وضوح صفحه را کاهش دهید، تراکم پیکسل کاهش می یابد و محتوا از نظر اندازه بزرگتر می شود و محتوای کمتری در یک زمان قابل مشاهده خواهد بود.

تلفن شما باید منابعی را به هر پیکسل روی صفحه اختصاص دهد تا محتوا را نشان دهد. بنابراین اگر تراکم پیکسل کمتری دارید، این بدان معناست که تلفن شما باید از منابع کمتری برای نمایش محتوا استفاده کند که منجر به سرعت بیشتر تلفن می‌شود. نه تنها تلفن سریع‌تری خواهید داشت، بلکه برنامه‌هایی که برای رزولوشن پایین‌تر بهینه‌سازی شده‌اند نیز سریع‌تر کار می‌کنند و زمان‌بندی باتری گوشی الجی شما نیز افزایش می‌یابد.

به طور کلی، وضوح کمتر به این معنی است که یک تلفن برای انجام کار خود به انرژی کمتری نیاز دارد. و البته، به دلیل رزولوشن پایین تر، محتوایی با جزئیات کمتر دارد. با این حال، در تجربه من، اگر آن را خیلی کم نکنید، تفاوت در استفاده منظم چندان قابل توجه نیست.

کمتر کردن وضوح صفحه نمایش

برای افزایش عملکرد گوشی الجی اکثر گوشی الجی های جدیدتر این گزینه را در تنظیمات صفحه نمایش گوشی الجی در دسترس دارند. کافی است به تنظیمات گوشی الجی بروید و روی گزینه نمایشگر ضربه بزنید. در اینجا روی “تغییر وضوح صفحه” ضربه بزنید و باید بتوانید وضوح تنظیم شده فعلی و وضوح های موجود را ببینید. به سادگی وضوح کمتری را در اینجا انتخاب کنید و جادو را ببینید. به عنوان مثال، اگر روی FHD (1080p) تنظیم شده است، می توانید آن را روی HD (720p) تنظیم کنید تا عملکرد را افزایش دهید.

بخوانید  بررسی موبایل Galaxy S7 Samsung و G5 LG

وضوح صفحه نمایش پایین تر از گزینه های توسعه دهنده

برای افزایش عملکرد گوشی الجی اگر گوشی الجی شما این گزینه را در گزینه نمایش در دسترس ندارد، باید بتوانید آن را از گزینه های توسعه دهنده انجام دهید. ابتدا باید گزینه های برنامه نویس در گوشی الجی شما فعال باشد. در اکثر گوشی الجی‌ها، می‌توانید با ۷ بار ضربه زدن روی «شماره ساخت» در داخل گزینه «درباره تلفن» این کار را انجام دهید.

پس از فعال شدن، به گزینه های توسعه دهنده بروید و به بخش «طراحی» بروید و روی گزینه «کوچکترین عرض» در اینجا ضربه بزنید. در اینجا رزولوشن به عنوان یک واحد DP تنظیم شده است، بنابراین برای یافتن وضوح راحت باید کمی آزمایش کنید. فقط آن را با 20dp کاهش دهید و ببینید که آیا آن را بهتر می بینید یا خیر. برای مثال اگر روی 440dp تنظیم شده است، آن را روی 420dp تنظیم کنید و ببینید که چگونه پیش می رود. می توانید به کاهش آن ادامه دهید تا تعادل مناسب را پیدا کنید.

همچنین باید اشاره کنم که تنظیم از گزینه های توسعه دهنده همچنین به شما کنترل بیشتری بر روی میزان کاهش وضوح تصویر می دهد. اگر می خواهید رزولوشن را تا 320dp کاهش دهید، این کار به راحتی قابل انجام است.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض فیش جک گوشی Nexus 5 الجی

2/5 (2 نقد و بررسی)