دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

افزایش سرعت گوشی الجی

با به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری طولانی‌مدت، گوشی الجی‌های اندرویدی از نظر عملکرد پیشرفت زیادی کرده‌اند. برای پیدا کردن برنامه‌ها و بازی‌هایی که گوشی الجی پرچم‌دارتان از پس آن‌ها بر نمی‌آید، با مشکل مواجه خواهید شد. اکثر دستگاه های میان رده نیز توانایی دارند. این روزها حتی گوشی الجی‌های اندرویدی مقرون‌به‌صرفه نیز بسیار خوب هستند. اگر با یک گوشی الجی کند سر و کار دارید، در اینجا نکات مهم ما برای بازگرداندن انرژی و افزایش سرعت گوشی الجی خود آورده شده است.

افزایش سرعت گوشی الجی

افزایش سرعت گوشی الجی و ریستارت کردن

برای افزایش سرعت گوشی الجی قصد ما این نیست که مانند آن دسته از پرسنل پشتیبانی مشتری به نظر برسیم که تنها راه حل مشکلات الکترونیکی شما راه اندازی مجدد دستگاه شما است، اما در صورتی که سرعت تلفن شما به طور ناگهانی کاهش یابد، راه اندازی مجدد باید اولین اقدام عیب یابی شما باشد. این هک ساده می تواند برای عملکرد گوشی الجی شما معجزه کند، به خصوص اگر فرآیندهای مزاحم برنامه پس زمینه باعث افت شود.

سیستم مدیریت حافظه اندروید بسیار عالی است و اکثر گوشی الجی ها رم بیش از اندازه کافی دارند. اما اگر از یک تلفن ارزان قیمت با 3 یا 4 گیگابایت رم یا کمتر استفاده می کنید، راه اندازی مجدد می تواند عملکرد کلی را بهبود بخشد. ایده خوبی است که گوشی الجی خود را حداقل یک بار در هفته راه اندازی مجدد کنید. اما اگر بین راه اندازی مجدد کند شد، فرکانس را یک روز در میان افزایش دهید.

ازاد کردن فضای ذخیره سازی

برای افزایش سرعت گوشی الجی اگر گوشی الجی قدیمی‌تری دارید، احتمالاً با تمام شدن فضای ذخیره‌سازی آشنا هستید. وقتی تلفنتان کم می‌شود، چیزها کند می‌شوند. Google ادعا می کند که با کمتر از 10٪ فضای ذخیره سازی موجود در دستگاه، متوجه مشکلات عملکرد خواهید شد. ما فکر می کنیم که فضای ذخیره سازی استفاده نشده خود را در حدود 20٪ نگه دارید، شرط بهتری است.

بخوانید  کند شدن موبایل ال جی

اگر فضای ذخیره‌سازی شما تقریباً پر است، چگونه می‌توانید آشفتگی را از بین ببرید:

  • برنامه تنظیمات را باز کنید.
  • به تنظیمات ذخیره‌سازی بروید یا در نوار جستجوی تنظیمات عبارت «storage» را جستجو کنید. آن را در بخش مراقبت از باتری و دستگاه در تلفن سامسونگ پیدا خواهید کرد.
  • برنامه های استفاده نشده را حذف کنید، عکس ها را حذف کنید و فایل های استفاده نشده را پاک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد آزاد کردن فضای ذخیره سازی دستگاه خود، این مراحل را دنبال کنید.

حذف نصب برنامه استفاده نشده اندروید

برای افزایش سرعت گوشی الجی برنامه‌های استفاده نشده فضای ذخیره‌سازی تلفن همراه شما را اشغال می‌کنند و اگر در پس‌زمینه اجرا شوند ممکن است حافظه (RAM) را مسدود کنند. اگر برنامه‌هایی را دانلود کرده‌اید که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، حذف نصب آن‌ها ممکن است نرمی سیستم و عمر باتری را بهبود بخشد. راه‌های مختلفی برای حذف نصب برنامه‌ها وجود دارد، اما معمولاً می‌توانید نماد برنامه را طولانی فشار دهید و یا Uninstall را انتخاب کنید یا نماد را به درخواست حذف نصب که در بالای صفحه ظاهر می‌شود بکشید.

اگر نمی‌خواهید برنامه‌ها را حذف کنید، می‌توانید حافظه پنهان برنامه‌ها را پاک کنید. در اندروید استوک، روی تنظیمات > فضای ذخیره‌سازی > سایر برنامه‌ها ضربه بزنید، روی یک برنامه ضربه بزنید و پاک کردن حافظه پنهان را انتخاب کنید. در Samsung، روی تنظیمات > برنامه‌ها ضربه بزنید. از اینجا می‌توانید بر اساس اندازه مرتب کنید یا یک برنامه را انتخاب کنید و روی Storage > Clear cache ضربه بزنید. کش دوباره ایجاد می شود، بنابراین این کار به اندازه حذف برنامه موثر نیست.

بخوانید  مشکل اتصالات گوشی ال جی

تغییر سرعت انیمیشن سیستم

برای افزایش سرعت گوشی الجی تغییر سرعت انیمیشن سیستم در تلفن اندرویدی شما باعث افزایش سرعت آن نمی شود، اما تصوری از عملکرد سریع تر دستگاه شما ایجاد می کند. این احساس بهبود عملکرد سیستم به دلیل کاهش تاخیر انیمیشن است که باعث می شود دنباله های گرافیکی سریعتر به پایان برسند.

اگر انیمیشن‌های گوشی الجی اندرویدی شما بسیار کند یا کند به نظر می‌رسند، این ترفند تقریباً جادویی به نظر می‌رسد. برای نتایج بهتر می توانید انیمیشن های سیستم را خاموش کنید. با این حال، شما جلوه های انتقال زرق و برق دار را در این فرآیند قربانی خواهید کرد.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض بلندگوی گوشی Nexus 5

0/5 (0 نقد و بررسی)