دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی جدیدترین گوشی های ال جی

معرفی جدیدترین گوشی های ال جی 2019

با بررسی انجام شده، در سال 2019 جدیدترین و مقرون به صرفه ترین موبایل ال جی، در این سال به شرح زیر می باشند:

  • ال جی G8
  • الجی V40
  • ال جی G7
  • ال جی استایلو 4
  • ال جی V35
  1. یکی از بهترین موبایل ها در سال 2019، موبایل جدید ال جی  G8می باشد.

ال جی جی ۸ تینکیو، جدیدترین و عالی ترین گوشی همراه LG بوده، که می توانید این موبایل  را از شرکت ال جی دریافت کنید، این گوشی تفاوت چندانی با ال جی V40 نداشته، ولی در گوشی ال جی G8 جدیدترین برگه مشخصات موجود، از صفحه نمایش OLED جدید، گرفته شده تا به معرفی کنترل حرکت دست ایر موشن بپردازد.

به علاوه، بلندگو غشایی صفحه نمایش جدید ارائه کننده صدای بهتر برای تماس ها و سایر صدا های دیگر می باشد، این گوشی همراه جدید چون جزو یکی از برترین ها می باشد، شرکت الجی، توانسته آن را با قیمت زیادی به فروش برساند.

  1. یکی از پرفروشترین موبایل ها، گوشی همراه الجی V40می باشد.

با حضور الجی G8 در صحنه، رتبه موبایل ال جی وی 40 ، در بالاترین نقطه از دست رفته و  با قیمتی گران تر از الجی G8 به فروش رسیده، این در صورتی است که با توجه به عرضه مدل های جدید در فروشگاه ها، کاهش قیمت ال جی V40 را در پی داشته.

اگر شما در این بازار بتوانید آن را با قیمتی کمتر از مقدار الجی G8 پیدا کنید، می توانید به راحتی ال جی وی ۴۰ را با خریدی بهتر از G8 خریده و کنترل حرکت دست ایر موشن (Air Motion) را نیز از دست نداده باشید و از صفحه نمایش بزرگتری برای استفاده خود بهره مند شوید، که با هزینه کمتر توانسته اید، از مزایای بهتری نیز برخوردار شده و از پر فروش ترین موبایل های بازار استفاده نمایید.

  1. یکی از با صرفه ترین ها در هزینه، ال جی G7می باشد.

اگر به دنبال امتیازات بیشتری از موبایل ال جی V40 می باشید و  تمایل دارید، که در یک بسته کوچکتر و مقرون به صرفه تر، باشد می توانید تا تمام توجه خودتان را به سمتLG G7  معطوف کرده و آن را انتخاب نمایید.

بخوانید  بهبودی سیگنال‌ GPS در گوشی‌ اندرویدی 

از مشخصات موبایل ال جی V40 می توان به یک صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی با رزولوشن ۳۱۲۰×۱۴۴۰، دوربین دوتایی ۱۶ مگاپیکسلی و یک طراحی عالی ساخته شده را اشاره کرد، که دقیقاً عالی و شیک بوده و همچنین دارای جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری و یکی از بالاترین کیفیت های صدای DAC را در تلفن های هوشمند دارد، که در هنگام صحبت از بلندگو، یکی از بلندترین صداهایی می باشد، که تا حالا شنیده اید.

  1. یکی از مقرون به صرفه ترین موبایل ها، ال جی استایلو ۴ می باشد.

با انتخاب الجی استایلو ۴ نوبت به آن رسیده، که از خرج کردن پول هایتان دست کشیده، و در صورت تمایل به خرید یک گوشی ال جی ارزان قیمت، می توانید بهترین انتخاب تان را با انتخاب  الجی Stylo 4 داشته باشید.

با قیمتی بسیار نازل، و با داشتن قابلیت هایی در گوشی همراه Stylo 4 الجی، نظیر یک صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی با کیفیت Full HD، دوربین عقب منفرد ۱۳ مگاپیکسلی، یک باتری بزرگ ۳۳۰۰ میلی آمپر در ساعتی با شارژر USB-C و یک قلم می باشد، که می توانید، آن را در اختیار داشته باشید و این همان چیزی است، که می خواهید.

  1. ترکیبی از مدلهای قدیمی و جدید، موبایل ال جی  V35

قبل از انتشار موبایل قدرتمند الجی V40، الجی به راه اندازی یک تلفن موقت، بین ال جی وی ۳۵ تینکیو، و V30 پرداخت که به نام LG V35 معروف شد،V35  به جای سه دوربین مانند V40  دو دوربین عقب دارد، اما هنوز به حفظ یک صفحه نمایش بزرگ OLED، یک پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ را پرداخته ،قیمت ها در نوسان بوده، اما اگر می توانید آن را زیر قیمت بازار تهیه کنید، بسیار عالی می باشد.

بخوانید  راهنمای تعویض ویبراتور گوشی Nexus 5

کدام تلفن همراه جدید ال جی مناسب می باشد؟

  • اگر پول برایتان اهمیت نداشته و ارزش موبایل، برایتان بیشتر دارای اهمیت می باشد و می خواهید بهترین تلفن ال جی را که در توانتان می باشد، را بخرید توصیه می شود تا جدیدترین گوشی الجی، که در بازار وجود دارد، یعنی G8 را انتخاب نمایید.
  • ناتوانایی هایی که در موبایل LG V40 وجود دارد توسط G8 بطور مؤثر از میان برداشته و جبران شده، در حالی که این اختلافات بسیار ناچیز  بوده و باعث شده، تا هر دو گوشی همراه V40 و G8 به عنوان یک انتخاب عالی به شمار آیند.
  • بنابراین در صورتی که قیمت برایتان اهمیت دارد، به انتخاب الجی V40 بپردازید.
  • در صورتی که برای خرید یک تلفن همراه، می خواهید هزینه ای که می کنید، کمتر از اینها باشد، انتخاب نسل قبلی LG G7 هنوز هم پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود.
0/5 (0 نقد و بررسی)