دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگ کردن گوشی

دلایل هنگ کردن گوشی ال جی

یکی از اصلی ترین مشکلات گوشی ال جی، هنگ کردن آن می باشد، به طوریکه در آمار موتورهای جستجو گوگل، رفع هنگ گوشی ال جی، زیاد به چشم می خورد، سردرگمی در موقع هنگ کردن گوشی، باعث مشکلاتی در کارهای ما خواهد شد، که ما این مشکلات هنگ شدن گوشی موبایل ال جی خود را به سازنده آن نسبت می دهیم.

 آنچه در ست است و دلیل اصلی آن می باشد، عدم استفاده صحیح از طرفیت و قابلیت های طراحی شده برای گوشی توسط سازنده آن می باشد، که منجر به فریز شدن موبایل، خواهد شد.

در مطالب بعدی، دلایل و راه حل های موجود برای رفع هنگ گوشی ذکر شده، در صورتی که بعد از این راه حل ها هنوز مشکل دارید، با تماس به مراکز تخصصی و نمایندگی های معتبر ال جی، می توانید از خدمات آن استفاده نمایید.

چرا گوشی ال جی هنگ می کند؟

عوامل مخرب می تواند در هنگ کردن گوشی ال جی اثر گذاشته، که در زیر به آنها اشاره شده:

  • زمانی که نرم افزار در برنامه های نصب شده، مشکل دارد.
  • زمانی که چند برنامۀ سنگین، همزمان در حال اجرا باشند.
  • زمانی که نرم افزارهای نصب شده آپدیت نیستند.
  • زمانی که حافظه ی موبایل، پر شده است.
  • فضای گوشی ویروسی شده است.

 برای حل مشکل فریز شدن موبایل ال جی، کافی است موبایل تان را ری استارت، کنید، که راه حلی موقتی است و باید روش های دیگر را برای رفع هنگ کردن موبایل اجرا نمایید.

برای رفع هنگ کردن گوشی LGچه نکاتی را رعایت کنیم؟

برای پیشگیری از بروز انواع مشکلات تلفن های همراه به توصیه های زیر عمل کنید:

  • رم : به رم باید توجه زیادی کرده و در تهیه گوشی Lg خود رم بالایی را در نظر بگیرید، چرا که میزان رم با قابلیت سخت افزار، رابطه مستقیمی دارد، به نحوی که با بالاتر رفتن رم قابلیت سخت افزار بیشتر می شود، با رعایت این نکات، برای نصب هر نرم افزار کوچکترین مشکلی نخواهید داشت.
  • حافظه: با تخلیه بیشتر حافظه گوشی، می توانید از هنگ کردن گوشی پیشگیری کنید، چرا که یکی از علت های مهم و اساسی در هنگ کردن گوشی lg پر بودن حافظه آن می باشد، برای حل هنگ نمودن گوشی، استفاده از حافظه های جانبی توصیه شده و همچنین خالی نگه داشتن حافظه داخلی برای سیستم عامل، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
  • برنامه: سی پی یو یا رم بالا، همانطور که گفتیم در گوشی های موبایل ال جی امری اجتناب ناپذیر می باشد، نکته ای که وجود دارد این است که چطور از آن باید استفاده نمود، که حتی با وجود رم بالا باز گوشی ما هنگ نکند، برای این امر توصیه می شود تا حتی المقدور، برنامه هایی را که به رم بالا یا سی پی یو نیاز دارند، را نصب نکنید.
بخوانید  هنگ کردن گوشی های اندرویدی

نکته دیگر اینکه با بستن هر نرم افزاری که در پس زمینه وجود دارد و با دانلود نکردن هر برنامه یا اپلیکیشن، از هر منبع ناشناخته، به هنگ نکردن گوشی خود کمک کنید، که نصب بد افزارها از دلایل ایجاد ویروس و مختل کردن کارهای گوشی می باشد، بنابر این توصیه ما برای جلوگیری از عملیات بد افزار ها و ویروس ها، استفاده از آنتی ویروس و نصب آن در گوشی موبایل ال جی تان می باشد.

  • آسیب سخت افزاری: اگر گوشی تان دچار مشکلاتی شده که بر اثر افتادن در آب، ضربه خوردن و افتادن گوشی روی زمین و یا مشکلاتی از این قبیل سخت افزار گوشی تان را درگیر کرده و با صدماتی که قطعات داخلی گوشی دیده، مشکل هنگ کردن برای گوشی رخ داده و اجرای فرمان های کاربر با مشکل روبرو شده، بهتر است که برای پیشگیری از صدمات این مشکلات، استفاده از محافظ های ایمن صفحه نمایش و بدنه، را فراموش نکنید.
  • بستن مداوم برنامه های فعال: اجرای همزمان چندین برنامه در پس زمینه مانع پردازش سریع دستگاه شده در نتیجه، آن برنامه ها را ببندید.
  • خاموش کردن بخش location services : این بخش در برنامه هایی که ضروری نمی باشد، باید خاموش شود. ورژن های آپدیت شده سیستم عامل را استفاده نموده و ضرورت آن را برای گوشی هایی که بروز هستند، حتما در نظر بگیرید.
  • رجوع به تعمیرکاران: آخرین مرحله رجوع به تعمیرکاران می باشد، در صورتی که  مشکل هنگ کردن گوشی تان برطرف نشده، توصیه های آخر این است که ابتدا از اطلاعات بکاپ گرفته، تا بعد از پاک شدن آن به مشکل بر نخورید، بعد از آن، با فعال سازی تنظیمات کارخانه می توانید مشکل را حل نمایید.
بخوانید  کند شدن موبایل ال جی

اگر باز هم مشکل بر جا بود، با کم کردن موقتی میزان استفاده از دستگاه، به بهبود مشکل کمک کنید، ولی اگر باز هم مشکل همچنان ادامه داشت، با تعمیرکاران متخصص ال جی تماس گرفته و مشورت کرده، تا در اسرع وقت هر مشکل را در این مورد رفع نموده و اگر نیاز است اقدام به تعمیر و تعویض قطعات نمایند.

5/5 (1 نقد و بررسی)