دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

قفل کردن صفحه در LG G4

نحوه قفل کردن صفحه LG G4

به علت پیشگیری از  فعال شدن تصادفی عملکردها، گوشی از قفل صفحه پیش فرض به صورت خودکار استفاده کرده، که با فقل کردن آن، فقظ خودتان به دیتا ، خرید برنامه های کاربردی و غیره دسترسی داشته، که برای ایمنی بیشتر در برایر استفاده های غیر مجاز می توانید، از رمز ضربه ای (Knock Code)، شماره PIN، ترسیم طرح، در هنگام باز شدن قفل، استفاده کرده، تا برای ورود به صفحه این رمزها خواسته شود، یا به طور کلی از گذاشتن رمز صرف نظر کنید.

قفل کردن صفحه در LG

توجه: با توجه به نگارش نرم افزار و ارائه کننده سرویس بی سیم، برخی تنظیمات، منوها یا آیکن ها در هر گوشی متفاوت می باشد.

  1. تنظیم قفل صفحه

اجرای مراحل زیر، جهت باز شدن قفل برای دفعه اول، یا بعد از غیر فعال کردن مراحل باز شدن قفل قبلی، می باشد:

  1. به صفحه Home رفته بعد گزینه Apps  را انتخاب کرده بعد به قسمت Setting رفته، بعد از آن Display tab و بعد Lock Screen را انتخاب نمایید.
  2. انتخاب قفل صفحه را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.
  3. بر روی مواردی که شامل: Password, None,Swipe,Knock Code,Pattern,PIN می باشد، کلیک کنید.

None:  حالتی است، که بدون قفل صفحه بوده و صفحه در این حالت قفل نمی باشد.

:Swipe  هر حرکت جارویی انگشت بر روی صفحه، قفل صفحه را باز می کند.

:Knock Code  رمز ضربه ای بوده، که در هنگام خاموشی صفحه، با اجرا کردنِ همان ترتیب رمزی که قرار داده اید، در هر جایی از صفحه، به صفحه Home به طور مستقیم، دسترسی خواهید داشت. موارد نوشته شده را خوانده و بعد از خواندن آن، بر روی NEXT کلیک نمایید.

بخوانید  تعویض دکمه پشت دوربین موبایل

برای تنظیم آن، صفحه شطرنجی  2X2را که در مقابل تان قرار دارد، را بین 3 تا 8 ضربه زده و بعد دکمه CONTINUE  را فشار دهید. برای آنکه فراموشی رمز احتمال دارد، یک بک آپ یا پشتیبان در نظر بگیرید. برای این منظور، به دنبال نمودن و اجرا کردن دستورالعمل های روی صفحه بپردازید.

:Pattern  طرحی که انگشتان تان ترسیم می کند، می تواند قفل صفحه را باز کند، که برای اولین بار دستورالعملهایی را بر روی صفحه برای ایجاد آن خواهید دید، بعد از خواندن دستور العملهای آموزشی، روی دکمۀ Next  زده، طرح تان را حداقل با وصل 4 نقطه به هم کشیده و بعد دکمه CONTINUE  را فشار دهید.

برای بار دوم نیز طرح انتخابی خود را کشیده، دکمه CONTINUE  را بزنید. برای آنکه فراموشی رمز احتمال دارد، وجود یک بک آپ یا پشتیبان لازم بوده، که برای این منظور، به اجرای دستورالعمل ها بپردازید.

:PIN  یک سری اعداد باز کننده قفل صفحه می باشند، یک شماره پین که حداقل 4 عدد می باشد، را وارد نموده، دکمه CONTINUE  را زده، برای تایید، بار دیگر باید، شماره پین را وارد کرده و بر روی OK کلیک کنید.

:Password  حروف و اعداد قفل صفحه را باز می کنند، حداقل 4 کاراکتر را وارد نموده، دکمه CONTINUE  را فشار دهید. برای تایید باز هم رمز عبور را وارد و دکمه OK را بزنید.

  1. نحوه تغییر قفل صفحه

با رفتن به صفحه Home و انتخاب گزینه Apps  به قسمت Setting رفته، بعد از آن به انتخاب Display tab و در آخر به انتخاب Lock Screen بپردازید، با کلیک بر روی Select screen lock رمز فعلی که برای باز شدن قفل صفحه تان وجود دارد، را وارد نموده و بعد از آن با کلیک بر روی یکی از موارد Password, None,Swipe,Knock Code,Pattern,PIN و اجرا نمودن مندرجات روی صفحه، تغییر قفل صفحه را دنبال کرده، تا بتوانید، رمزتان را تغییر دهید.

  1. فراموشی رمز قفل صفحه

در صورت داشتن حساب کاربری یا اکانت گوگل در گوشی تان، زمانی که بعد از 5 بار، رمز خود را اشتباه وارد کرده اید، روش زیر را می توانید برای باز کردن قفل صفحه، اجرا کنید:

  • فراموشی Knock Code 

  1. بعد از 5 بار اشتباه وارد کردن رمز، اخظاری مبنی بر اینکه 5 بار رمز را زده اید، به شما نشان داده می شود، که در پایین سمت راست صفحه، دکمه a forget knock code? را خواهید دید، اخطار را بخوانید و دکمه OK را بزنید.
  2. در صفحه بعد، صفحه شطرنجی 2X2را خواهید دید، که در آن به ارائه شرایط تنظیم knock code پرداخته، تا دقیق تر وارد نمایید.
  3. اگر 5 بار خطای رمز شما 6 بار شود، این امکان را نمی توانید، استفاده کنید و باید بک آپی که قبلا هنگام راه اندازی قرار داده بودید، را وارد نموده، بر روی دکمه OK بزنید.
  • فراموشی طرح قفل صفحه 

  1. بر روی دکمه ای که در پایین سمت راست صفحه نوشته Forget Pattern? کلیک کنید.
  2. نام کاربری و رمز مربوط به اکانت گوگل را وارد کرده، روی Sign in کلیک کنید.
بخوانید  امتحان کردن نسخه بتا اندروید 12

یا اینکه شماره پین بک آپ ایجاد شده در هنگام تنظیم گوشی تان را وارد کرده، روی دکمه OK بزنید. 

  • فراموشی شماره پین

  1. بر روی دکمه ای که در پایین سمت راست صفحه قرار گرفته و نوشته Forget Pin? کلیک کنید.
  2. بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز مربوط به اکانت گوگل، روی Sign in کلیک کنید.
  • فراموشی رمز عبور

بر روی دکمه Forget Pin? که واقع در پایین سمت راست صفحه می باشد، کلیک کنید.

بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اکانت گوگل خود، روی Sign in کلیک کنید.

اگر قفل صفحه با بک آپ باز شد، ولی قفل صفحه را انتخاب نکنید، قفل صفحه حرکت جارویی Swipe را انتخاب می کند.

در صورت فراموشی اکانت گوگل یا شماره پین بک آپ تان باید گوشی را ریست فکتوری کنید، که در این حالت هر اطلاعات بک آپ نگرفته شده، خذف می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)