دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع 7 اشکال موجود در موبایل

رفع 7 اشکال موجود در موبایل LG G4

صفحه نمایشگر در گوشی LG G4 و دوربین آن، ذهن هر بیننده ای را به خود جذب می کند، ولی با وجود این برخی از مشکلات در این نوع گوشی دیده می شوند، که قابل رفع بوده و البته مختص به عده معدودی از استفاده کنندگان این گوشی بوده و نمی توان گفت برای همه کاربران حتما این مشکلات، رخ خواهد داد، با این وجود در ادامه مطالب، به بررسی و حل این مشکلات می پردازیم.

پاسخگو نبودن صفحه نمایش لمسی در موبایل LG G4

مشکل حساسیت لمس صفحه، کاربران را در گیر کرده، آنها  می گویند، که بعضی از لمس ها با تاخیر یا از جا افتادن آن، باعث عدم استفاده از قابلیت Knock Code ال جی شده، همچنین برای دانستن این مشکل ها: (نگه‌داشتن زیاد دکمه‌های کیبورد، هنگام استفاده از کاراکترهای خاص، عدم دریافت قسمت بالای صفحه نمایش لمس ها و در نتیجه کار نکردن راحت کاربر با نوتیفیکیشن)، استفاده از برنامه Multitouch توصیه می شود، که همه این موارد، مربوط به  کاربران دارنده گوشی LG G4 می باشد.

راه‌حل مشکل کیبورد LG G4

در صورتی که مطمئن شدید که مشکل فقط از کیبورد می باشد،ال جی، نرم افزاری را برای آپدیت، به بازار عرضه کرده که راه حل این مشکل بوده، در صورتی که تهیه آپدیت میسر نبود، استفاده از کیبوردهای Google Keyboard  یا SwiftKey ، توصیه می شود.

تأخیر در موبایل LG G4

کندی موبایل LG G4 از کجا ناشی می شود؟ این مشکل در دو زمان بیشتر حس می کنید، یکی هنگام باز کردن قفل صفحه موبایل، که برای باز کردن قفل آن، شما از دو دفعه لمس کردن استفاده کرده اید (Knock code) و دیگری در هنگامی بوده، که برای تعویض برنامه ها تلاش کرده، و شاهد این مشکل و کندی گوشی شده اید.

بخوانید  نحوه روت موبایل الجی

استفاده از لانچر Nova Launcher تا حد زیادی به شما کمک می کند، چون لانچر پیش فرض ال جی، باعث می شود دستگاه کندتر کار کند.

راه دیگر که بعضی انجام می دهند، غیر فعال سازی Dual Window بوده، چرا که زمانی که از دو پنجره همزمان می خواهید، استفاده کنید، باید مدن طولانی دکمهBack ، را که دکمه ای برای میانبر در نظر گرفته شده، را  پایین فشار داده و همین باعث کندی دستگاه می شود، برای  تنظیم آن، به قسمت تنظیمات گوشی رفته از قسمت Settings و انتخاب General، آن را غیر فعال کنید.

برنامه‌های   Qslide، Smart Bulletin، Smart Notice را غیر فعال کنید، چرا که از آنها زیاد استفاده نمی شود و با این کار سرعت موبایل تان بالاتر خواهد رفت.

با روشن شدن چراغ LED ، هیچ اتفاقی در موبایل LG G4 نمی افتد

با وجود نبود نوتیفیکیشن جدید، شاهد روشن شدن چراغ LED به صورت مدام و بدون دلیل، در موبایل LG G4 بوده، که حتی با پاک کردن نوتیفیکیشن ها هنوز چشمک زدن چراغ  LEDادامه دارد.

برای خاموش کردن چراغ LED خود، به تنظیمات خود رفته، بعد مسیر زیر را دنبال کنید:

“Sound & notification > Notification LED”

عدم اتصال و یا کار کردن بلوتوث در موبایل LG G4

در موبایل LG G4 مشکل بلوتوث برای اتصال به دیگر دستگاهها وجود دارد که از آن جمله، اشکال در سیستم خودرو بوده، مشکلاتی که یا عنوان آهنگ هایی که با بلوتوث ارسال شده نمایش داده نشده، یا مشکلات دیگری که برای حل آن، باید راهی وجود داشته باشد.

بخوانید  اتصال ساعت هوشمند به گوشی

در صورت استفاده از برنامه های دیگر برای پخش آهنگ ها، راه حل آن غیر فعالسازی موزیک پیش فرض در موبایل LG G4، در تب All می باشد، که برای این منظور مسیر زیر را بعد از رفتن به تنظیمات دنبال کنید:

 “General > Apps”

عدم کار کردن وای فای یا کند بودن آن در موبایل LG G4

در موبایل LG G4 مشکل ارتباط با وای فای به گونه ای می باشد، که ارتباط یا بسیار کند بوده یا به صورت تصادفی قطع شده، یا اصلا به طور کلی ارتباطی وجود ندارد، که این مشکل را می توان حل نمود، در ادامه با ما همراه باشید.

با ریستارت کردن مودم وایرلس و موبایل خود، در صورت عدم تغییر در تنظیمات موبایل خود، با انتخاب وای فای (Settings > Wi-Fi)  و شبکه مورد نظرتان، و زدن Forget و با سعی در ارتباط مجدد، در رفع مشکل بکوشید.

مسیر زیر برای اطمینان از عدم تغییر وضعیت وای فای توسط باتری می باشد، بعد از رفتن به تنظیمات مسیز ذکر شده، را دنبال کنید.

  “General > Battery & power saving”

برای عدم تداخل وای فای، به تنظیمات رفته، بعد به مسیر زیر بروید.

“General > Smart functions > Smart settings”

کند شارژ شدن موبایل LG G4

کندی شارژ در موبایل LG G4 باعث مشکلاتی شده، که کاربران را بر آن داشته، که به دنبال شارژری با قابلیت سریعِ شارژ ، گشته و مشکل خود را از این طریق حل نمایند. راه حل آن واقعا چیست؟

با بررسی و مشاهده لیستی از شارژرهای واسط از وب سایت XDA Developers، که همگی امتحان شده می باشند، می توانید مشکل خود را حل نمایید.

بخوانید  اختلال خواب با موبایل

بیش از حدِ معمول داغ شدن موبایل LG G4

دستگاه هایی که دارای  چیپست Snapdragon 810 بوده، معمولا داغ نمی شوند، ولی این مشکل داغی را در موبایل  LG G4 می توان دید، که حتی در صورت عدم فعالیت زیاد پردازنده، اتفاق افتاده است.

علل داغ شدن موبایل LG G4

 از power saving استفاده کنید.

قاب موبایل را جدا کنید.

با موبایل داغ شده، کار نکنید.

روشن کردن موبایل در حالت Safe Mode

5/5 (1 نقد و بررسی)