دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض ال سی دی گوشی ال جی

نکاتی در مورد تعویض ال سی دی گوشی ال جی

در نمایندگی ال جی خدمات زیادی عرضه می شود، که تعویض ال سی دی گوشی ال جی، یکی از آنها بوده، عدم دسترسی به گوشی، عملا با توجه به آسیبی که به ال سی دی وارد شده، از عواملی است، که کاربر را به فکر تعمیر آن می اندازد، ولی متاسفانه در اکثر مواقع، امکان تعمیر وجود نداشته و باید ال سی دی را تعویض نمود، قطعه ال سی دی دارای حساسیت و طرافت بالایی می باشد ، لذا انتخاب آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

نکات مهم در مورد تعویض ال سی دی گوشی ال جی:

  • هنگام شکستن ال سی دی

عملکرد گوشی در زمان افتادن و ضربه دیدن گوشی و در پیِ آن شکستن ال سی دی، بسیار ضعیف شده، به حدی  می رسد، که شما قادر به دیدن تصویر گوشی موبایل خود نخواهید بود، اما نگران نباشید، راه حل آن تعویض ال سی دی گوشی تان می باشد.

  • هنگام سوختن برد ال سی دی

بردهای ال سی دی، در گوشی موبایل معمولا زمانی دچار آسیب شده و می سوزند، که آب و یا مایعاتی از این قبیل بتوانند داخل گوشی شده و به آنها آسیب برسانند، که یکی از نشانه های اختلال در این بُردها، این است که تصویر قطع می شود و شما شاهد نمایش صفحه سیاهی بر روی صفحه ال سی دی خود در موبایل تان خواهید شد، که باید در این هنگام صفحه ال سی دی تعویض شود.

در تعویض ال سی دی گوشی ال جی، چه نکاتی اهمیت دارد؟

تا اینجا یادآور شدیم که خرابی هایی که برای ال سی دی پیش آمده، باعث شده تا آن را تعویض کرده و برای تعویض آن، باید گوشی موبایل را باز نمایید، که اهمیت کار در این هنگام، روشن می شود، که برای باز کردن گوشی ال جی خود، نیاز به متخصص داشته و تعمیر آن، در نمایندگی های غیر مجاز و تعمیرکاران غیر مجرب توصیه نمی شود.

بخوانید  نحوه پاک کردن کش در گوشی الجی

نکات زیر برای تعویض ال سی دی ال جی باید در نظر گرفته شود:

  • استفاده از ابزار پیشرفته

ابزار و وسایل پیشرفته، که به روز و بر اساس مدل گوشی شما باشد، در تعویض ال سی دی گوشی ال جی، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، چرا که در صورت استفاده از ابزار قدیمی، به دستگاه تان، آسیب زده و فرایند کار دستگاه، با نقص و خلل پیش خواهد رفت.

  • به کار بردن تخصص و تجربه

در صورت هرگونه مشکل در صفحه ال سی دی گوشی خود، باید از افراد مجرب استفاده نموده، تا از اشکال در سایر بخش های گوشی، بر اثر تعمیری نادرست، جلوگیری نموده و باعث صدمات دیگری به گوشی نشوید، در نتیجه شما با بهره گیری از تخصص و تجربه کارشناسان، در مراکز مجاز و معتبر می توانید، به تعویض درست ال سی دی گوشی ال جی خود، بپردازید.

  • از قطعه ی اورجینال استفاده کنید

استفاده از نمونه اصل، در تعویض قطعه ال سی دی، مانند دیگر قطعات، امری است که باید آن را مورد اهمیت قرار داد، در صورتی که شما به مراکز نا معتبر رفته و قطعاتی غیر اصل را جایگزین قطعات اصل، در گوشی خود می کنید.

 شاید در نگاه اول از اینکه توانسته اید، با قیمت پایین تر به مقصد خود برسید، احساس شادمانی کنید، ولی باید مواظب پیامدهای بعدی آن نیز باشید، چرا که دیده شده، که بعد از تعویض قطعه ال سی دی تقلبی، ال سی دی، بعد از اندک زمانی دچار مشکل شده، که برای تعویض و جبران مشکل ال سی دی خود، مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری خواهید شد.

بخوانید  آموزش ریست فکتوری

در آخر نتیجه گیری می شود، که فقط از قطعات اصل استفاده نمایید، که اطمینان از اصل بودن آن، نیز با مراجعه به نمایندگی های ال جی، میسر می شود.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

خدماتی از قبیل: تعمیر و فروش و آموزش تعمیرات محصولات ال جی، را می توان در نمایندگی ال جی دید، که متخصصان هر محصول، آن را در اختیار کاربران قرار می دهند، که همگی به شعار نمایندگی ال جی، یعنی تعهد در خدمت رسانی، عمل می کنند.

انواع محصولاتی که شرکت ال جی تولید می کند، در بخش فروش در نمایندگی های ال جی مشاهده می شود، که برای مشتریات قابل دسترس می باشد. هر خدمتی که واحدهای تعمیرات  ال جی، به کاربران ارائه می دهند، دارای گارانتی می باشد.

واحد تعمیرات موبایل ال جی چه عملکردی دارد؟

خدمات مربوط به تعمیر محصولات ال جی، در این واحد قرار داشته، که زیر نظر کارشناسانی متخصص و مجرب بوده، که با استفاده از ابزار و قطعات به روز شده مورد نیاز خود (و در برخی مواقع با به کار گیری از قطعات یدکی اورجینال)، ال سی دیِ گوشی ال جی مورد نظر تان، را با توجه به مدل آن، با قطعات اصل موجود، در مرکز نمایندگی موبایل ال جی، تعویض نموده و گارانتی معتبر آن را نیز به کاربران عرضه می کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)