دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل آنتن دهی موبایل

رفع مشکل آنتن دهی موبایل ال جی

اگر در گوشی موبایل خود به مشکل آنتن دهی برخورده اید، و این عدم آنتن دهی باعث قطع شبکه در حال استفاده تان شده، این مطالب کمک می کنند، تا دلایل و رفع مشکل آنتن دهی را دانسته و از آن استفاده نمایید.

کیفیت آنتن دهی گوشی های هوشمند، بستگی به عواملی مثل اشکال در اپراتور و یا یک عامل بیرونی دارند، که این عوامل می توانند، موجب اختلال در سیگنال دهی شده و اشکالاتی را در آنتن دهی به وجود آورند.

اشکال در گوشی نیز دلیل دیگری است که می تواند باعث اختلال آنتن شود، که این ایراد ممکن است مربوط به نرم افزار باشد و یا مربوط به قطعات سخت افزاری باشد، که این مشکل را بوجود آورده باشد. نتیجه اینکه برای رفع  مشکلات آنتن دهی موبایل ال جی خود، باید دلیل مشکل آنتن دهی آن، را بدانید تا بتوانید آن را رفع کنید.

در اینجا به مشکلات آنتن دهی موبایل ال جی پرداخته شده، تا در رفع مشکل گوشی خود بپردازید و با روش های ارائه شده، شما بتوانید به رفع اختلال آنتن دهی گوشی موبایل خود، بپردازید. همچنین در صورت نیاز به خدمات تخصصی تر، از خدمات تیم تعمیرات موبایل الجی استفاده نمایید.

دلایلی که باعث می شود گوشی ال جی آنتن ندهد

ایرادات متعددی ممکن است در سیگنال دهی گوشی های هوشمند، رخ دهد. گاهی آنتن دهی لحظه ای بوده، که در حالی است که بعد از سپری شدن مدتی از زمان روشن کردن گوشی، آنتن می پرد.

بخوانید  5 دلیل کند بودن اینترنت Wi-Fi گوشی الجی

نوع دیگر از مشکلات، آنتن دهی کاذب یا ظاهری می باشد، این مشکل مربوط به گوشی برند ال جی نبوده بلکه در گوشی های سایر برندها نیز این مشکل وجود دارد. در این حالت، گوشی شما در ظاهرا دارای آنتن می باشد ولی دارای سیگنالی نبوده و ارتباط با گوشی میسر نیست.

در حالت Offline نیز قطع آنتن را به طور کلی، داریم، که در این شرایط امکان دسترسی به منوی گوشی موبایل وجود داشته، البته باید در نظر داشت که در این حالت امکان دسترسی شما به تماس و همچنین دسترسی شما به شبکه، میسر نمی باشد.

از دیگر مشکلات آنتن دهی گوشی ال جی، می توان به ظاهر شدن عبارت Searching در گوشی اشاره کرد، که زمانی اتفاق می افتد که سیمکارت داخل آن وجود دارد، که این حالت به هم ریختن تنظیمات تاریخ و ساعت، را نشان می دهد.

چگونگی رفع مشکلات آنتن دهی گوشی ال جی

  • راه حل ریستارت کردن گوشی ال جی

اگر هر مشکل در آنتن دهی موبایل ال جی ، خود مشاهده نمودید، اولین اقدام ریستارت کردن دستگاه تان می باشد. بعد از ریستارت کردن گوشی ال جی خود، شاهد رفع ناهماهنگی های احتمالی خواهید بود. در این صورت آنتن دهی گوشی شما درست خواهد شد.

  • استفاده از حالت Airplane Modeدر گوشی ال جی

استفاده از حالتAirplane Mode ، پیشنهادی است که به وسیله آن مشکلات آنتن دهی در گوشی ال جی و سایر برندها را رفع می کنند.

در صورت اختلال در آنتن دهی گوشی، حالت پرواز را بعد از اینکه فعال نمودید، 30 ثانیه صبر کنید بعد غیرفعال کرده و مشکل تان، رفع خواهد شد.

  • بررسی سیمکارت در گوشی ال جی

بعد از اینکه هیچکدام از روشهای بالا جواب نداد، به بررسی سیم کارت یا محفظه آن بپردازید. گاهی مشکل از آنجاست که قرارگیری سیمکارت در شیار مخصوصش به درستی نبوده و باعث اختلال در سیگنال دهی شده است، همچنین  خط و خش در سیمکارت موجب می شود تا آنتن دهی با اشکالاتی همراه شود.

  • اپراتور شبکه تلفن همراه گوشی ال جی خود را تنظیم کنید

خدمات مربوط به تلفن همراه توسط چند اپراتور انجام می شود، که تنظیمات خاصی باید روی آن صورت گیرد. این تنظیمات، ربطی به انتخاب اپراتور مورد نظر شما برای سیمکارت، ندارد. مشکل آنتن دهی موبایل ال جی، را می توان توسط تنظیمات دستی اپراتور شبکه تلفن همراه حل نمود.

بخوانید  بهبودی سیگنال‌ GPS در گوشی‌ اندرویدی 

این تنظیمات را می توانید با رفتن به بخش settings (یا تنظیمات گوشی خود)، گزینه Mobile   networks  را انتخاب کرده و بعد از انتخاب Network operators روی Search networks یا Search manually  زده و صبر کنید تا با نمایش تمام اپراتورهای موجود شبکه تلفن همراه خود از بین آنها به انتخاب اپراتور مورد نظر خود، پرداخته و مشکل تان را حل نمایید.

  • راه حل آخر، روش ریست فکتوری گوشی ال جی را امتحان نمایید

ریست فکتوری روش دیگری است، که به حل مشکل آنتن دهی موبایل ال جی شما کمک می کند، در این روش تنظیمات کارخانه ملاک کار قرار می گیرد، (باید دقت داشت که وقتی در منوی تنظیمات خود از این روش استفاده کنید، دیگر خبری از برنامه های قبل و تنظیمات قبلی گوشی نبوده، و همگی از بین رفته اند).

 در نتیجه قبل از حذف اطلاعات مهم  خود، بکاپ گرفتن را فراموش نکرده، تا بعد از ریست فکتوری اطلاعات تان را ذخیره شده داشته و بعد از آن برای ریست فکتوری اقدام نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)